Keitän puuroa ja älyluuri keikkuu kätevästi tässä toisessa kädessä, niin et voi lukea Saunan juttuja, kun toisella voi juoda kahvia ja hämmentää puuroa. Kohta kiirehdin hautajaisiin, koska piti taas torkuttaa liian pitkään kelloa.
Hieno kooma päällä, kun laitoin kahvipurkin jääkaappiinkin jo. Ehkä mä vielä opin heräämään ajoissa…
Koitahan nyt hyvä mies kasvattaa paksumpi nahka, jos nettiin aiot jatkossakin kirjoitella. Ok, P-Mikon tyyli ei sinua miellyttänyt, se ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että täysin aiheesta hän sanoi. Se että availet päivittäin ketjuja aiheista, joista täällä on jauhettu aikojen alusta asti ei palvele kenenkään tarkoitusta. Tekee ainoastaan foorumin selaamisesta raskasta, kun etusivu on täynnä tyhjänpäiväisiä roskaketjuja, joiden sisältö menisi helposti johonkin vakiosti ylhäällä olevan ketjun alle. Eikä siinä mitään, jokainen tavallaan. Uusia kirjoittajia foorumi tietysti kaipaa, mutta tuollainen aiheellisen kritiikin ohittaminen ja kaupanpäälle nimittely on van typerää. Chattailuun on ihan omat palvelunsa, keskustelufoorumi ei liene oikea paikka näille.
Mikon kirjoittelua alusta asti seuranneena voin vakuuttaa, että hän ei ole trolli.
^ Kompotikomp, mitä tulee tuohon jatkuvaan uusien turhien ketjujen avaamiseen, sekä Mikon nimittelyyn. Mikkohan on yksi parhaista saunojista ja kirjoittaa todella hyvin. Omalla tyylillään toki, joka ei ehkä kaikille avaudu, mutta minä tykkään
. Ja ihan aiheesta Mikko tosiaan sanoi, kuten moni muukin
.
Kun olet noin viisas liki jumala näköjään niin kerro MEILLE MUILLEKKIN että miksi juuri sulla (tai kaverillasi puli-mikolla) on noin viisas tietämys että osaat sanoa ettei palvele ketään muuta?
Ootko huomannut että täällä saattaa olla muitakin käyttäjiä ? :mrgreen:
Kiitos lämpimistä sanoista Torpanäijä.
En oikein ymmärrä,kuinka toimintani olisi ollut tuota kaikkea edellämainittua. Jos haluaisin trollata tekisin sen varmasti erilailla vaikka availemalla shittiketjuja.
Ps. En minäkään kutsu sinua liiterin/ladon ukoksi,joten ystävällisesti voisit rykäistä palot klyyvarista poies ja mulla on jo valmiina omia puuhanurkkauksia ,joissa voisin vikistä,jos moinen hotsittaisi.
En snaijaa en, miksi otit mun ketjujen noston jonain hyökkäyksenä sinua kohtaan ,enkä jaksa alkaan alentuun sen enempää asiasta vääntämään ja kääntämään.
Hei kiitos Näätä ja Winston ,mitä väliin kirjoittelitte.
Niin, minähän en ole ainut käyttäjä joka on ilmaissut mielipiteensä toiminnastasi. Enkä todellakaan lähde tästä vääntämään kanssasi, etköhän ymmärrä pointin, jos oikein pinnistelet. Edelleen alleviivaisin kykyä ottaa vastaan kritiikkiä. Tässä ei ole mitään tarvetta mennä henkilökohtaisuuksiin. Mutta ei kai siinä, anna mennä jos se helpottaa ![]()
Keskustelufoorumiaddiktina voin sanoa, että joka palstalla on vähän omanlaisensa toimintakulttuuri ja voi ottaa aikansa ennen kuin siihen uutena pääsee sisään.
Allekirjoittanutta sinänsä ei haittaa uusien ketjujen availu, sillä pitkiä rönsyileviä ketjujakin on raskasta lukea. Eri asia jos aihe on yleisluontoinen ja siinä onnistutaan pysymään.
Itse asiaan safkaa väsäilen, popsin vadelmia ja jälkkäriksi tummaa suklaata. ![]()
No kun tästä on nyt näköjään keskusteltu tässä, niin enpä itsekään pidä tosta et joka asiaan joihin topicci löytyy tarvii uus avata ihan joka asiasta. Mutta toisaalta, en paljon täällä nykysellään pyöri (vaikkakin paljon siihen nähden, että tossa oli muutamia vuosia etten käynyt lukemassa edes kertaakaan). Ajat muuttuu ja niin on tämänkin kirjoittajat muuttunut, vaihtunut jne, itse koin nuorempana saavan täältä paljon enemmän ja ns. tarvin tämmöstä paikkaa. Nykyään en niinkään, joten enpä sen enempää jaksa rutista.
Jatkakaa, kyllä pystyn uusien topiccien lomassakin tätä lukemaan jos tarve on ![]()
Parantelen itseäni kera tekujen ja lonkeroiden . Koukutan itseäni myös plinkkiin,joten jatkoa piisaa…
Keskustelufoorumiaddiktina voin sanoa, että joka palstalla on vähän omanlaisensa toimintakulttuuri ja voi ottaa aikansa ennen kuin siihen uutena pääsee sisään.
Allekirjoittanutta sinänsä ei haittaa uusien ketjujen availu, sillä pitkiä rönsyileviä ketjujakin on raskasta lukea. Eri asia jos aihe on yleisluontoinen ja siinä onnistutaan pysymään.
Samoilla linjoilla ja näin käteväähän tää on viitata toiseen säikeseen!
Kattelen halli-EM kisoja (joo, oon penkkiurheilija) ja hörpin vihreää teetä.
Kuuntelen musaa, päihdyn sopivasti ja mietin että päihdynkö lisää…
Mieli tekis mennä ja laittaa elämä risaseks, mut sit taas toisaalt ei
Ottaakko vai eikö ottaa, siinä vasta pulma!
Syön brunssin ja muutaman ryynin ja hörpin aamuoluita.
Luskelen jonkin aikaa ja otan vielä pienet nokoset. Vasta herättyäni otan päivän lääkkeen (bubrea)
Vietän Naistenpäivää !!
Poden masennusta ja siksi olen niin hiljainen. Voisin vaan nukkua vuorokaudet läpeensä, mutta ei saa edes nukuttua enää. No menihän tossa lauantai pääosin unten mailla…
^ voimia lucci.
Toivottelen hyvää naistenpäivää kaikille plinkin ihanaisille.
Kiitos Mikko ja Mick! Yritän tässä suoriutua jotakin tekemään. Nyt luen foorumia ![]()
laitan hienostuneita ostoksia jääkaappiin… kaupas tulppaaninainen katsoi tutkimattomasti silmiin,
en osannut lukea sanatonta viestiään tai alkanut vonkaamaan, sillä en pyri repimään häntä surkeaan elämääni…
taitaa olla varattu… aika nainen kuitenkin, muttei ihan Debbie Harry - jollaset on liian itsetietoisia ja tavikselle kopeita… hikoilen ja ootan hampilekuriin lähtöä, ei ole pitkästä aikaa ees lohjennut mistään… siis hampaasta…
juon aamun toista kahvetta, välissä rapainen koiralenkki mustat lasit nokalla, jolloin voi katella estoitta
naisten perseitä ja heiluvia kannuja, kaksi asiaa, jotka tulevat joka päivä eriparisina kaikkialla vastaan, mutta ovat
merkitykseltään vähäisempiä, kuin kiltti luonne ja huoliteltu yleisolemus… rikas ja antavainen eukko keulii sit näistä ohi… mietin voiko kepappia mennä vetämään, jos on raju leegopuudutus… meinais purkkisafkaa, tosi jännä elämä
Voimia, Lucrezia! Samassa kelkassa ollaan.
Mullakin on nyt ollut pahempi vaihe siitä lähtien, kun kirjoitin tuonne vertaisterapiaketjuun. Tuntuu, että käy joka päivä sietämättömämmäksi.
No, toivon että edes se kuuluisa keväthypomania kolkuttelisi pian ovella, vaikka nyt juuri tuo valo saa mut vaan todella alakuloiseksi.
Nyt puudutan tajuntaani tsolpideemilla.