Mitä teet nyt

Torpan ison uunin lämmitystä

Mulkoilen tiskipöytää, joka huhuilee mulle, mutta mä en jaksaisi nyt hirveästi innostua :angry: . Onneksi mitään valtavaa tiskivuorta ei ole päässyt kertymään, mutta en tahtoisi päästääkään tilannetta siihen pisteeseen. Ei se nyt iso vaiva olisi noita pesaista, enkä ole edes masentunut sillä tavoin, että mitään ei jaksa, eikä pysty, mutta mua on vain puhtaasti laiskottanut tänään niin pirun mukavasti :stuck_out_tongue: . Tällä hetkellä siis laiskottelen ja seurustelen tietokoneen ja Plinkin kanssa, kun isännästäkään ei saa seuraa; on uppoutunut kirjaan pitkästä aikaa, eikä sitä saa häiritä. Hienoa se vain on, että hänkin on saanut sen verran keskittymiskykyä ja innostusta taas haalittua kasaan, että jaksaa lukea :slight_smile: .

^ Juuri tuosta syystä tiskikone on luksuskapistus. :stuck_out_tongue: No, siinä on sitten se, et ei muka jaksa täyttää ja tyhjentää. Pitäisi nimittäin kans käydä tyhjennyspuuhiin. :laughing:

^ Nytpä on tiskattu :stuck_out_tongue: . Ei ollut suuri vaiva ja nyt voin laiskotella ihan rauhassa loppupäivän. Mä tosin piristyin siitä tiskaamisesta sen verran, ettei mua ehkä huvittakaan enää vain maata laiskana läppäri sylissä :laughing: .

Kattelen MM hiihtoja, miesten 15 km vapaalla.

Hikoilen

luen tätä

Näemmä editoin täällä typojani, joita tuntuu nyt tänään riittävän tai sitten olen vain niin neuroottisella tuulella, että moiset vaivaavat mua ihan liikaa :unamused: . Montakohan typoa tässäkin viestissä taas on :mrgreen: ?

hikoilen vaihteeksi saunapuhtaana

Lämmitän saunaa.

Kävin pitkässä suihkussa ja nyt pitää mennä taas levittämään pyykkiä, nyt toivottavasti ei allergisoivalla aineella pestyä. :unamused:

Istun ja funtsin mahdollista autokauppaa, kummipoika ei kovin kiinnostunut ollu mun Mazda 626 farkusta vaan ottaisi mielummin 500€ lainaa jolla saisi Volvoon uuden vaihdelaatikon. Syynä oli se että kielsin myymästä autoa kuin sitten ku on inssin paperit taskussa. Lupasin lainata rahat jos se pitää olla jokin loppuunajettu Volvo, kokeilen myydä jollekki omakotirakentajalle kun farkku ja vetokoukkukin. Tilaa mulla ei ole kolmea autoa pitää.

Spämmmään nostelemalla näitä ketjuja,kun taas etusivulla puolet topikeista ovat yhden ja saman ihmisen aikaansaannoksia kyselyineen.

Mitä tykkäisitte,jos meistä jokainen avaisi vähintään yhden uuden ketjun päivittäin,eikö olisi kivaa pläräillä tuhansista topikeista niitä mitkä täällä ollut kestosuosikkeja satoine sivuineen.

Kysyn vaan

Venyttelen ja lähden lenkille,jos sillä saisin hieman selkäsärkyä pois,kun nukkunut kokopäivän ja puolikas teksi tuupattuna ei särkyyn juurikaan auttanut. Kaivelen myös kätköistä jotain benei tai sirdoja ja sit ylös ulos ja urheilemaan

Poden pientä krapulaa ja lueskelen piristyksekseni näitä Buli-Mikon mielensäpahoittamisiaan :wink:

^
Siistiä ,että piristyt muistakin aiheista,kuin noista omista ketjuistas.

Mieltäni en ole pahoittanut kylläkään,mutta saatan senkin jopa jonain kauniinapäivänä tehdä,jotta voisin sinua piristää,kun podet siellä torpassasi. :wink:

No niin se koira älähtää johon kalikka kalahtaa eli mikset suoraan sanonut vaan kiertelit hölmösti kuin kissa kuumaa puuroa.?! :laughing:

Pohdin mitä hölmöä olisi kissan pyöriä kuuman puuronsa ympärillä. Maltti olis valttia ja ahneella kisulla palanut kieli.

Edit. Lisäksi viskon kalikoita pihalle ja älämölöän syvällä rintaäänellä nouda käskyjä,sekä väistelen kalikoita ,joita joku takaisin viskoo,etten kalahtamisesta älähtäisi.

Minäkään en ole mieltäni pahoittanut, mutta kyllä mäkin silti ihmettelen, miksi jokaiselle asialle pitää avata uusi ketju :confused: . Ihan asioistahan, Torppis, kirjoittelet, mutta kun täältä löytyy jo ketjuja lähes kaikille aiheille, joista olet uuden aloituksen tehnyt ja monet jutut sopisivat ihan tuonne Askarruttaviin asioihin. Voinhan toki minäkin avata uuden ketjun joka kerta, kun tahdon kertoa, että nyt minua ahdistaa ja taas uusi ketju, kun tahdon kertoa, että enää minua ei ahdista, kun otin benzon ja taas uusi ketju sille, että vatsani on tänään kipeä jne. :unamused: . Olet ihan piristävä ja mukava uusi tulokas, Torppis, enkä missään nimessä tahdo sinun lopettavan kirjoittelua, mutta ihan kainon vienona toiveena esittäisin, että vähän yrittäisit hillitä sitä uusien ketjujen pystyttämisvimmaasi :wink: .

Tulipa Maago(R.I.P.) mieleen. Hän avasi aina n. 10 ketjua päivässä, eli aina kun keksi jotakin sanottavaa, niin sille piti avata oma ketju, johon tuli sitten max. 3 viestiä :unamused: . Tässäpä siis muistelen kuolleita ja juon toki kahvia.

No sullä Winston on kyllä munaa puhua mitä mieles pyörii, niinkuin pitääkin ja olen pohjanmaalta kotoisiin, jossa ei narskutella hampaita piilossa seläntakana vaan jutelellaan asiat halki nenätysten.

Täällä aina moni llmeisesti entinen aktiivi on käynyt ihmettelemässä kun maailma on muuttunut eli onko täällä ollut vuos kans sitten joku “iloinen tehokas aktiiviryhmä, jopa sisäsyntyinen eliitti?” :slight_smile: ja kun se on nyt hajonnut niin täällä murheissaan pistäytyjät laittaa foorumin syyksi kun täällä foorumilla on mälsää (osa kyllä rehellisesti sanoo ettei jaksa viitsi itse osallistua syystä tai toisesta en tiedä mut fiksusti kertoivat sen että osallistumallahan foorumista tulee meidän kaikkien näköinen, tarpeita vastaava?

Kun taa tän puli-mikon touhu oli lapsellista pelleilyä,mutta jokaiselle foorumille tulee aina näitä pellejä trollaalia jotka ei osaa puhua asioista suoraan vaan ne mököttää ja trollaa, moinen käytös taitaa ollla eräänlaista piristyshuumetta :laughing:

Toki kaikilla oikeus olla asiasta mitä mieltä haluaa ja ilmaiistakin sen miten haluaa, ei minua haittaa (modet siivoo jos sopimatonta) ja vertaistukifoorumihan tää on eli itsekukin spontaanisti ties missä “aineissa” tulee kirjoiteltua, joten ei siinä mitään.

Ymmärtääkseni täällä on valvojia moderaattoreita jotka vastaa ohjaa foorumin toimintaa, ei joku puli-mikon lapsellinen kiukuttelu joten puli-mikon iloksi kun se tuotti koko foorumille monia iloisia turhia shittiviestejä niin pitää tilata modeilta puli-mikolle oma viestinurkkaus pahojen olotilojen poistoonsa jos ei asiaa osaa viestiä :wink:

Mut oikeesti asiaan

Darra alkaa helpottaa eli yöllä hikoiluun runsaasti vettä ja diapamia sekä myöhemmin stilnoct 10 sekä opamox 15
joten aika pienellä indeksillä tässä taitaa selvitä, untakin 5-6 h?

Huom! En yritä ajaa kokonaan alas vaan pitää bentsot tietyllä tasolla, kun alko se suurin synti mulla kuten Winston kommentoit ja jokos Winston olet itsellesi huvikseen laskenut bentsoindeksin ?