^noo siis emmää tiiä, miks mä otan jokatoisella kauppareissulla vaikka tikkarin taskuun,
vaikka olisi varaa maksaakin, kuten eilen, kävin hakeen pari bishee, ja kun tuli tilaisuus, se teki
musta nyt sitten taas varkaan, vaikka kyse oli oikeest about euron tuotteesta, tiiä sit mikä
tollast kleptomanian tyylist oireilua aiheuttaa, koska en koe saavani siitä edes jännitystä.
ja oikeest kirjoitin tuon vähä niiku provo mielessä, odotin että viekas olisi tullut taas manaamaan,
sitä kuinka pohjasakkaa edustan, ja olen yhteiskunnan syöpä 
tiedän kyllä, että moinen homma on todella vitu tyhmää toimintaa, mutta siitä on tullut jo
oikeastaan sellainen tapa, että täppään jotaki sieltä aina taskualennuksella, tosaa vuos sitte vein
oikeasti joka kerta repullisen erinäisiä alko-juomia, mutta siittä olen päässyt jo eroon, kun 16.kerralla
jäin kiinni, 15repullista alkojuomia lähti yhden puolikkaan kesän aikana mukaan, jasit se minimi
ekakertalaisen sakko…
eli tiedän, että olen todella tyhmä yksilö tämän asian tiimoilta, mutta tosiaan nyt ei lähde alkojuomia
mukaan piiitkään aikaan, vaan yleensä joku tyyliin yksi proteiinipatukka, hermesetaspurkki tms, eli yksi
tuote, jos on tilaisuus, siis emmää kattele ympärille, mä otan sytkärin taskuu kassalta, ja jos myyjä
huomauttaa asiasta olen tietoinen siitä, että pari egen c-sytytin voi tullakin maksamaan satasen 
eli yhteenvetona, mä olen karsinut tuota hommaa, ja olen mielestäni ‘toipuva’ kleptomaanikko.
niin tyhmältä kuin se kuulostaakin.
mä olen justiisa tullu apteekista, kävin hakeen parisataa kpl inkkareita, olen ollut ilman bentsoja useamman päivän,
ja valvonu pari vrk, joten kyllä tänään sinnittelen iltaan, ja varmasti saan nukuttua.
korvasin nyt pamien puutteessa itseäni ja palkitsin itseni jo ennakkoon, ennen iltaa 4x5mg inkkareil,
voin sanoa että on aika seesteinen olo, kyllähän nuokin ajaa vähän samaa asiaa kuin diapami…
ainaki jeesas oloa heti… lääkinnällisesti, ja siis respalla joten ei hehkutusta vaan olon normalisointia.
nyt väsyttää kyl huolel, toki jos otan vielä pari lisää, niin siinähän voi käydä niinkin, että tulee se
reboun-ilmiö eli käänteisvaikutus.