Kuuntelen musaa (black metallia), kyhään paukkuja ja juon kaljaa.
ajattelin kohta hakea tuolta kylmäkaapista kodeiinia,
aamulla meni 300mg, nyt 450mg, taukoa oli/on siis välissä
sellanen kuutisen timmaa… luulis riittävän?
hoidan myös mun pikkuisiani, nopeasti aika menee, kohta ei tarviii
vedellä mitää mopoi sun muuta ko tyyli on wihreelinja.
tos kohtaan puhuin ainoastaan pikkuhuorist, jotka ovat siis täysin
kuvitteellisia,kuten minä, ja +70% kirjoituksistani.
mullahan on todettu sairaus: liian vilkas mielikuvitus,
ja siihe pitäis syyä lääkärin määräämiä myrkytettyjä ryynejä,
nii… vihreet pikkuhuorat hyppikää, nyt on kurjuuden aika!
miks toi savukepaperivihko puhuu mulle???
Onks iha ok.?
osa on lainattu suoraan biisien sanoituksistakin… ![]()
tää on fakta:
tässä herkistyin kun kattelin tuota VeskunNuotio -ohjelmaa…
mahtavia Ihmisiä, joita olen koko elämäni fanittanut jollain tasolla…
aika suuresti, huhhu ![]()
Juu oli ihan kiva kattoo, vapaampaa menoo kun edelliskerralla pressan seurassa…
Haapasalo ja Selänne sekä tietysti Vesku on kaikki hyvän tuntusia tyyppejä mitä nyt median kautta tuntee.
^kyllä vaan, nimenomaan mitä meedia on heistä antanut kuvaa, haapasaloa väheksymättä Vesku ja teme nostatti omalla kohalla tunteet pintaan, eikä johtunut pelkästään ohjelman lopussa esitetyssä kipaleesta, vaan yleisesti… hieno ura/elämä herroilla takana "tuomittuna kulkemaan "
Heräsin juuri päikkäreiltä ja nyt mässään viimeinkin sitä lakua, jota niiiiiin pitkään jo himoitsin
. Kyllä krapulassa on hyvätkin puolensa, kunhan saa ensin taltutettua pahimmat tärinät ja liskot riittävällä annoksella diatsepaamia. Pian voisin mennä takaisin nukkumaan oman kullan kainaloon. Luultavasti ja toivottavasti saan vielä jonkin aikaa hyvin unta, vaikka pahimmat univelat ovatkin jo kuitattu.
Pilkin sisällä ,mutta kalaa ei näy tulevan.
(Ovelia ovat))
Haukottelen leukojani sijoiltaan ja yritän pysyä hereillä. ![]()
12 tuntia vuoteessa josta vähintään 8 tuntia unessa vuorokautta kohden ei näytä riittävän tälle pääkopalle. ![]()
Kiroan ja ihmettelen kanssa kirjoittajia,jotkä sai ketjun lukkoon. Olisin kovasti halunnut,että hulttiotyttä olisi tullut itse kommentoimaan hänen narkkiblogiaan. Mutta sometimes shit happens-
No worries.
Eteenpäin & jatketaan muilla aiheilla.
poden sellasta medium-darraa, jonka sain about kymmenellä keppanalla aikaseks yölllä.
pakko vähän olin nollailla… mutta onneksi tuo masispizza jeesas, oikeen mainiosti.
pakkohan se on joskus nollailla vähä, muuten sekois varmaan… ![]()
Pahoitteluna, enköhän minä ainakin osittain tuon aiheuttanut. Väitän kyllä, että hulttio ei olisi tullut kommentoimaan. Varmasti hän on huomionkipeänä käynyt jokaisen viestin lukemassa, ja varmasti olisi jo tulllut, jos kiinnostusta olisi piisannut. Keskusteluilmapiiri tuskin on arvon neitiä miellyttänyt.
^
Taidat olla oikeassa sen hulttion suhteen. (Veikkaan hänen juurikin katsoneen kyllä ketjuaan,mutta ei ole kommentoinut ei ,kun siellä ei niin kovin mairittelevaa tekstiä hänelle ollut)
Vikaa sivua en käynyt edes kunnolla läpi ,mutta aiemmin pasuunat ja torvet toitotti jo joka sivulla sen suuntaisia juttuja ,että toi lukitseminen oli odotettavissa.
Mutta kuten aiemmin mainitsin,no worries ja jatketaan muilla aiheilla.
Ps. Mitä se hörhöili ylläpidolle kerta sieltäkin viestit poistettiin - haistattelua ???
Pps. Repesin siinä kohtaa ,kun alkoi pyytää sulle bannia ja itse uhkailee väkivallalla ja ties millä näiden iloisten haista sinä vittu juttujen jälkeen
^Bannatkaa jo tää buli, ku ei se osaa ku selkien takan urputtaa, kuten siinä hulttiotyttöketjussakin.
^ Trololoo
.
Minä juon kahvia. Kuinka yllättävää.
Sulla on masennusta. Siitähän tuollainen väsymys, johon nukkuminen ei jeesaa, kielii. Toki se alkoholikin erittäin todennäköisesti heikentää unenlaatua, jolloin ei saa lepoa, vaikka kuinka paljon nukkuisi. Niin, ja pahentaahan/aiheuttaahan se alituinen läträäminen myös sitä depistä. Toki voit olla myös fyysisesti sairas, mitä en myöskään lainkaan ihmettelisi tuolla sinun menollasi, mutta depistä, joka liittyy dokaamiseesi enemmän tai vähemmän, veikkaan ensisijaisesti.
Edit: Unohdin äsken hengittää
.
Juon kahvia ja ihmettelen, mitä pienet korvani kuulivatkaan juuri, nimittäin Resilar ja Antabus. Ei kai Arkkis täällä ole, kun ollaan eri paikkakunnillakin.
Toivon, että kuulin väärin, korvani tuppaavat kuulemaan vähän mitä sattuu, etenkin kun luin näitä Arkkiksen juttuja täältä juuri samalla. No, se Antabus oli varmuudella oikein kuultu, mutta tuosta ressuosuudesta en ole ihan niin varma. ![]()
^
![]()
Alkaako vainottaa?
^ No hieman.
Piti piiloutua servetin taa, kun oisin muuten nauranut itsekseni. Tosin ei kai silläkään ois väliä ollut, kun viereisestä pöydästä kuuluu mitä värikkäimpiä juttuja, niin ei kukaan mun hihittelystäni olisi välittänyt.
Minulla on tosiaan masennus diagnosioitu, mutta Seronilin ansiosta en ole kokenut oloani yhtään masentuneeksi pariin vuoteen. Yleisen käsityksen mukaan alkoholi vie terän lääkkeeltä, mutta kyllä se tuntuu minulla toimivan. Ja lekurilla en ole edelleenkään käynyt, sillä minullahan on aikaa nukkua ja nukkuminen on kivaa.
Sen verran toimintakykyinen haluan olla, että jätin päikkärit pois päiväohjelmasta, jonka jälkeen saa paikoitellen taistella pysyäkseen jalkeilla. ![]()
^ Pelkkä liikanukkuminenkin voi olla oire masennuksesta, vaikkei oloaan mitenkään epätoivon syövereissä vellovaksi kokisikaan, mutta kauniita unia, jos nukuttaa.
Iso Veli valvoo. Tai pikemminkin pikkusisko, mutta yhtä kaikki, mua ei nukuta. 2-3 h taisin saada unta ja se riitti mainiosti, eli kaikki merkit alkavat viitata hypomaniaan. Mm. eilen innostuin höpöttämään kaupankassalle niin, että aiheutin ehkä hieman tuskastuneen oloisen jonon taakseni ja olin kutsumassa naapurin tätiä(sitä yhtä mukavaa) kahvittelemaan meille, mutta isäntä ehti hillitä mua
. Olen joskus aiemmin hypomanioissani kutsunut kyseisen tädin kahville, koska olin niin kovin seurallisella tuulella ja täti sattui siihen “tulilinjalleni”. Sos.tilanteiden pelosta ei siis tällä haavaa tietoakaan
. Tuo aiheuttaa herkästi vain esim. tupakanhakureissujen venymistä ties kuinka pitkiksi. Ehei, en eksy baariin “parille”
. Mulla on vain hirveä tarve höpöttää jokaisen vastaantulevan koirankusettajan ja juopon kanssa. Jollei noita satu tielleni, niin joku sauvakävelijäkin kelpaa paremman puutteessa.
Nyt yritän kehittää itselleni jotakin hiljaista puuhaa. Ehkä spämmäilen paskaa Plinkkiin :mrgreen: .
Edit: Toki sauvakävelijäkin voi olla juoppo
. Tai koirankusettaja voi olla sauvakävelijä tai juoppo, tai sauvakävelijä-juoppo-koirankusettaja voivat olla yksi ja sama multipersoona.