Olen pahalla päällä veronpalautusten väärästä määrästä ja väsymys painaa silmää, kun en saa enää untakaan. Kahvipannu porisee tuolla, koitan tappaa väsymystä, vitutusta ja päänsärkyä kahvin voimin ja voisin keittää puuroa. Sit käyn psyk.polilla pillittämässä ja ehkä voisin taas juoda valkkaria tänään, kun näen kaveria.
Olen vapotellut aamukahdeksasta lähtien ja kuuntelen musiikkia… Pojalle laitoin aamupalan, toivottelin hyvät koulupäivät ja kauniinpi osapuoli lähti duuniin. Kerkesin jo tuosta Nnaanan veronpalautus harmistuksesta itsekkin huolestua, mutta kyllä plussaa tuli juuri oikean verran (tuleehan sitä itsekkin sitä duunia välillä tosiaan tehtyä).
Nythän tässä voisi vaikka lähteä aamupalalle johokin ravintolaan taxilla ja sen jälkeen kaverin kanssa uimaan, porealtaaseen sekä saunomaan. Saunajuomaksi valitsen tällä kertaa jääkylmää alkoholitonta kotikaljaa (sitä juuri tietynmakuista jota esim tarjotaan erilaisssa buffetpöydissä).
Illalla vois lähtee myös vaikka leffaan (uusi matkijanärhi kiinnostaa)… Ihan mukava päivä tiedossa :mrgreen:
Juon kahvia ja kuuntelen musaa. Heikki Kuulan uusin on outo levy. Pian vois siirtyä kuunteleen musaa ulos, kävellen uimahallille, rentouttava sauna ja uintia kenties kilsan verran.
Hiukan janottaa, tekis mieli paria olutta illan päälle. Harmi ettei hallilla oikeen kehtaa saunakaljaa juoda
Juuri nyt koen valtavaa myötähäpeää katsoessani tätä uutta videoo—> youtube.com/watch?v=Mgn4cmyZPgI
Mielestäni myötähäpeän määrä on aika maksimaalinen jos tietokoneenruutuakin täytyy tirkistellä omien sormien välistä ja irvistää…
Vuorotellen spämmään netissä ja pyörin ympyrää pitkin kämppää. Kyllähän tämä tauon jälkeen pelittää. Tulee samoja fiiliksiä kuin joskus junnuna, että tekisi mieli vaan soittaa jollekulle ihan extempore, ja jauhaa paskaa. Ajankohtaan nähden hasardi idea.
Mä olen uniongelmainen, heräsin taas joskus 03.30 jälkeen yöllä tai aamulla. Kyllä mä tästä hilaudun vielä takas sänkyyn jossain vaiheessa, mutta on tää turhauttavaa yrittää täällä hiljaa olla kun toinen nukkuu. Eikä oikein voi tehdä mitään.
Mut roikunpa nyt täällä netissä, keitän kahvia ja kenties piirrän jotain ja koitan sitten takaisin nukkumaan jossain vaiheessa aamua.
Yritän omin päin tiputtaa päivittäisen risperidoni-annokseni 2mg:aan nykyisestä 4mg:sta… Joten jos alan lähipäivinä kirjoitella levottomia ja outoja postauksia niin se johtuu luultavasti leptipudotuksesta.
Jossain vaiheessa aion olla muutaman päivän kokonaan ilman leptejä, jotta psykedeelit tehoaisivat. Läjä ololiuhquin (rivea corymbosa) siemeniä on kaapissa odottamassa tätä varten. Noistahan pitäis mennä maha huomattavasti vähemmän sekaisin kuin päivänsinen siemenistä, onko kukaan kokeillut?
^ Ainahan sä kirjoittelet levottomia ja outoja postauksia . No, ei vainenkaan, hyviä juttujahan sulla on. Mulla taas ei ole, kun yritän olla hauska lääkepäissäni
. Onnea leptitiputukseen
. Mitäpä niitä myrkkyjä turhaan syömään, jollei sulla ole skitsofreniaa tai jollet muuten vain mene psykoosiin välittömästi, kun jätät lääkkeesi syömättä. Toki se tiputus itsessäänkin voi aiheuttaa psykoottisia oloja, jos pääsi on tottunut olemaan leptien vaikutuksen alaisena
.
Käärmeenyrtti kuulostaa varsin mielenkiintoiselta tapaukselta. Kohtuullisen viattoman oloinen yleisolemus ripauksella tietynlaista feminiinistä arvokkuutta. Ei omia kokemuksia, eikä myöskään kuultuja juttuja, mutta mielenkiinto yleistasolla kasvia kohtaan on olemassa. Itse joisin hyvin vahvan ja kunnolla haudutetun inkivääriteen alle välttääkseni pahoinvointia (toinen pahoinvointilääke olisikin jatkuvasti päällä :mrgreen: )
Millä aikataululla uskot risperidonin hellittävän otettaan niistä tietyistä reseptoreista, että homma toimisi? Sulkeeko toi myrkky ne jotenkin vai lamaako? En ole siis itse niin kamalan perehtynyt tuohon neurolepti-puoleen varsinkaan noihin vahvinpiin… Mutta kiinnostaa se mekanismi missä pitkäaikainen neuroleptipotilas lopettaa lääkityksensä ja sinne yritetään tarkoituksella ja tietoisesti sitten lyödä aivan “päinvastaista tavaraa”.
Risperidonin puoliintumisaika on noin 1vrk ja sen aktiivisella metaboliitilla paliperidonilla on yhtä pitkä puoliintumisaika. Noin viikko pitäisi kai olla käyttämättä, että psykedeelit tehoaisivat.
Saattaa tosiaan olla mahdollista, että kun pitkäaikaisen leptilääkityksen jälkeen 5HT2A-reseptorit vapautuvat salpauksesta niin psykedeelit pärähtävät normaalia lujemmin (reseptorit saattavat herkistyä vuosikausia kestävän salpauksen aikana). Jos tulee paha trippi niin ainahan voi toki vaikka jauhaa pari Risperdal-tablettia pulveriksi ja vetää nokkaan, niin varmasti pää selviää nopeasti.
Korjailen typojani ja polttelen jäitä :mrgreen: .
Odottavan aika kuluu hitaasti. Silloin kun voisi nukkua pitkään, niin kissa tulee herättämään mut pesemällä mun naamaa (tää on joku sen uus keksintö, joka on jatkunut pari viikkoa). Ennen tultiin vaan rinnan päälle makaamaan koko painolla.
Tietää, että pitää mennä laittamaan aamiainen, kissalle siis. Mutta joo… nyt sitten jumitan täällä ja mietin mitä kaikkea pitäis tehdä: pestä pyykkiä, siivota (vittu se saa kyllä jäädä). Kai se täytyy lähteä kohta suoriutumaan.
Ai saatana kun ilahdutti katsoa tänään aamulla lärviä peilistä, mustat silmänalukset melkein poskiin asti. Sitä se unettomuus teettää, no onneksi naisena voin heittää meikit pelastamaan narkkarilookkini.
Mäkin oon hereillä. En sitten ottanut Ketipinortainnutusta, koska pitää mennä ostamaan uus puhelin. Ahdistais olla tavoittamattomissa, koska tää lopettaa toimintansa ihan just. Selailen netistä kuoria uuteen puhelimeen kun en kerta nuku.
Kohta voisin keittää kahvia, tosin aion vähentää sitä määrää, se ei jeesaa ainakaan uniongelmiin, jos päräyttää kofeiinilla itsensä kunnolla hereille. Olen sen verran kofeiiniherkkä et taatusti se vaikuttaa mun elimistössä iltaisinkin niin, et en nuku.
Mulla on kanssa jäätävä tää pärstä unenpuutteesta ja tätä ei pelasta edes meikki.
Teinpä pitkästä aikaa taas kolmesta täysin tumman keltaisesta volcanon-vapopussista kaakaot
Ei voi kyllä suositella ihmisille joiden tolet ovat alhaiset, sillä tälläinen lääkekäyttäjäkin vielä aamulla herätessäänkin liitelee albatrossin lailla taivaan sinessä…
Stig - Roy Orbison
youtube.com/watch?v=OdkWwgTEqag
Annokseni on nyt viimeiset 2 vuorokautta ollut vain 2,5mg päivässä. Merkittävin vieroitusoire on sellainen, että aina puolenyön aikaan tulee ylivireä, hypomaaninen olo joka estää nukkumisen ennen aamuneljää. Lisäksi päiväsaikaankin mielikuvitus tuntuu toimivan jotenkin ylivilkkaasti.
Heti kun työt alkavat tammikuussa, joudun kyllä palauttamaan annokseni ennalleen - eihän työssäkäymisestä tule mitään jos ei saa illalla mentyä ajoissa nukkumaan. Lomien aikana voin toki pudottaa leptit tilapäisesti pois, jos haluan päästä trippaamaan psykedeeleillä.
Rakkaus voidaan asettaa koetukselle. Tunteita ei.
Koitan saada unta, se vaan on pikkasen vaikeaa, kun on muutenkin koko päivän nukkunut. Syön raejuustoa, jotta jotenkin sais tätä kaiken ryöpytyksen jäljiltä herkkää mahaa tankattua. Ja depistelen. En tiedä, mistä moinen hyökkäsi. Kai ajattelin tulevaa matkaa ja sit sitä, että tahtoisin niin kovasti jäädä sinne. Toisaalta Suomessa on ystävät, vaikka välillä tuntuu, ettei kuin ihan pari välitä vittujakaan. Joo, olen taas vainoharhainen stressitilanteen alla. Ristiriitaista samalla halutakin heistä kauaksi, mutta samalla ikävöin kuitenkin. Ei sillä, on mulla muuallakin ystäviä tosin kuin Suomessa.
Kokeilin viime yönä huvikseni, mitä tapahtuu kun nauttii 5 g ololiuhqui-siemeniä risperidonin päälle… Vaikutus oli samantapainen, mitä olen nähnyt foorumeilla muidenkin kuvailevan: varsinaisia visuaaleja ei tullut (ilmeisesti neuroleptin takia), mutta selkeä “body high” oli (oma vartalo tuntui epätavallisen mukavalta, kävelyssä oli päihtynyt tuntuma) ja mielikuvitus alkoi liikkumaan selkeästi vilkkaammin aivan kuin olisi tilapäisesti “nuorentunut henkisesti”. Euforia ja hyvä fiilis oli selkeästi tunnettavissa. Psykedeelisen musiikin kuuntelu youtubesta oli miellyttävää. Silmäterät olivat laajentuneet ja suuta kuivasi. Ilmeisesti risperidoni ei täysin blokkaakaan psykedeelien vaikutuksia (ehkä siihen on kehittynyt toleranssi, kun olen käyttänyt sitä jo monta vuotta).
Kappas vain!
Ilmeisesti siis käärmeenyrtin siementen sisältämät alkaloidit (ergiini+kumppanit) “läpäisevät” risperidonin luoman neuroleptimuurin. Aika hankala varmaan sanoo mitä siellä nyt sitten ihan reseptoritasolla tapahtuu…?
Kuulostaa kuitenkin siltä, että huumeksissahan sinä olet selkeästi ollut :mrgreen: Tuliko lainkaan pahoinvointia siementen nauttimisen jälkeen?

Kuulostaa kuitenkin siltä, että huumeksissahan sinä olet selkeästi ollut :mrgreen: Tuliko lainkaan pahoinvointia siementen nauttimisen jälkeen?
Vähän pahoinvointia oli tunnin kuluttua siementen ottamisesta, mutta ei kovin voimakasta. Siemenet maistuivat aika kitkerältä pureskeltaessa, joten siinä vaiheessa meinasi myös tulla yökkäys.