Mitä ottaisit mieluiten juuri nyt?

^ Jep, emqqu, näin se menee. Mä riitelin tänään mieheni kanssa(ei ollut paha riita ja se on sovittu jo), sitten riitelin puhelimessa veljeni kanssa(ei ollut paha riita sekään ja luultavasti sekin jo sovittu) ja lisäksi rikoin yhden parhaimmista mukeistani(vahingossa), jolla oli vielä tunnearvoakin(ystävän käsin maalaama ja sitä ei saa korjattua). Nämä “hirveät” vastoinkäymiseni tietenkin oikeuttivat mut kaivamaan naftaliinista Tramalini ja Panacodini :unamused: :blush: . Huomenna mulla on parempi päivä ja sitten mä lopetan tämän hölmöilyn :wink: :mrgreen: .

Budia! sitä otankin just :mrgreen: … pitkästä aikaa porr, porr, pörr, bongi lorisee :smiley:

Joo, tuokin on kovin tuttua, että “palkitsee” itsensä huumeiden vetämisellä, ylimääräisillä lääkkeillä tai kunnon ryyppyreissulla, kun on onnistunut hoitamaan kaikki asiat oikein priimalleen ja olemaan muutenkin niin ihana ihminen. Ja vetämiseen oikeuttavia vastoinkäymisiähän nyt saa kehitettyä vaikka katkenneesta kynnestä tai siitä, että sattui lyömään varpaansa ilkeästi kynnykseen. Ei siihen mitään Kolmatta Maailmansotaa tarvita, kun huvittaa vetää, mutta jokin syy on silti oltava. Sittenhän on myös tämä välimallin vaihtoehto, että kun elämä on niin tylsää ja tasapaksua; mikään ei ole huonosti, eikä oikein hyvinkään, niin eipä kai siinä sitten muutakaan keksi, kuin vähän douppailla. Tärkeintä on se, että voi selittää itselleen edes jotenkin, miksi päätin nyt ottaa. Muut niitä selityksiä tuskin kaipaavat, tai ei mun lähipiirini ainakaan niistä ole ollut tippaakaan kiinnostunut enää vuosiin. Itselle ei vain mene läpi se selitys, että “mun nyt vain teki mieli” :unamused: . Säälittävää, eikö totta :unamused: :blush: :mrgreen: .

Mulla on ollu tässä jonkun aikaa ihan selvinpäin oloa, eikä edes ole siitä kiinni etteikö olisi mitä vetää. On vaan nyt ollu ihan jees olla selvinpäin.

^ Good for you :smiley: .

lissää elinaikaa sukulaiselle…

Kaikki mitä tarvitsen, löytyy… Jos olisi joku tosi hyvä ateria, voisin syödä… Bout kk korvattu leiväl/jogurtil lämmin ruoka… Paitsi vkloppun… Kaurapuuroa ja mustikkakeittoa ja päälle rööki sekä kahvi… Nam!

Laskiaispullan, mantelimassalla, kiiitoos :stuck_out_tongue: .

Hei haloo herkkusuu, sehän on 350+ kcal/kpl!!! :cry:

…joo tämmöinen neuroottinen ajatusmaailma meillä läskin vähentäjillä! :laughing:

Mä otan nyt kahvin, mustana. Kolmas päivä vesipaastoa alkaa. Hyvin itseasiassa rullaa. Seuraavan kerran syödään lauantaina. Vaikka sitä kauhistuttavaa laskiaispullaa ettei kupsahda kesken pulkkamäen! :wink:

Itsekuria sulta ainakin löytyy! Kelaa, jos saisit sen saman ulotettua siihen bisseenkin… :wink: Ei vaan, paastolla ei varmaan tee mieli myöskään dokailla, tai näin kuvittelisin. Itsellä tosin nälkä laukaisi usein juomishimot, varopa ettet liikaa itseäsi rääkkää.

No juu, tänään alkaa itseasiassa 8. päivä ilman alkoholia, ja 3. päivä ilman ruokaa. Mulla menee nimenomaan niinpäin että ensin dokataan tyhjään mahaan sitten syödään “hälläväliä” -asenteella kaikkea roskaa ja kaupasta vielä saman illan aikana lisää alkoa ja roskaruokaa.

Kun ei ryypiskele niin ei tule nälkä. Kyllä se ihan oikeakin nälkä varmasti tulee kun noi rasvavarannot hupenee. Toistaiseksi kuitenkin vesilinjasta piristynyt maksa jaksaa ihan kivasti pilkkoa läskisolukkoa ravinnoksi, kun ei ole juurikaan nälkä.

Kaikille anorektikoille kyllä juotattaisin pari desiä viinaa ennen ateriaa, niin johan alkaisi sapuska maistumaan! :wink:

3 lainia piriä välittömästi! Mutta multa ei koskaan kannata kysyä tätä, koska vastaus on aina sama. Olenpa ilman silti.

Ei muuten toimi allekirjoittaneella anorektikolla :wink: . Olen kokeillut aika monta kertaa :mrgreen: . Jos mä ryyppään, niin silloin mä en todellakaan syö yhtään mitään(mikä onkin tosi fiksua ja taatusti edesauttaa sitä, että menen aina ihan hirveään kuntoon, vaikkeivat ne mun “putkeni” nykyisin paria päivää pidempään kestäkään, onneksi), eikä tee edes yhtään mieli. Alkoholi toimii mulla siis ennemmin laihdutuslääkkeenä. Krapulassa mulla kyllä saattaa väliin olla oikein hyvä ruokahalu ja pirilaskuissa ruoka yleensä maistuu mulle todella hyvin, kunhan olen ensin saanut hieman nukuttua. Siinä tilassa se kyllä useimmiten onnistuukin, mikäli otan riittävästi benzoja. Pirilaskut ovat siis hyväksi mulle; tulee syötyä ja nukuttua :mrgreen: . Harmi vain, että ne käyvät muuten niin pahasti mielenterveyteni päälle :frowning: .

350 “ylimääräistä” kaloria voisivat tehdä mulle muuten nyt hyvää, vaikkei se laskiaispulla mikään varsinainen terveysruoka olekaan. En vielä kuitenkaan ole repsahtanut laskiaispullaan. Sekin repsahdus saattaisi lähteä lapasesta pahimman kerran ja pullia tulisi syötyä useampikin yhteen menoon. Mä en oikein tuota kohtuukäyttöä hallitse :confused: :unamused: . Ja mitkään kaupan pullat eivät mulle kelpaa sitten alkuunkaan, jonkin leipomon pullat saattaisivat kelvata, mutta parasta on, kun isäntä leipoo ne itse. Se osaa hiton hyvin nuo leipomis- ja ruoanlaittohommat :smiley: . Väliin mun käy sitä oikein sääliksi, kun se “joutui” naimisiin tällaisen syömishäiriöisen hullun kanssa, joka ei osaa tarpeeksi “arvostaa” sen ruoanlaittoa :frowning: . Nyt sillä olisi sen verran hyvä hypomaniakin päällä, että se voisi oikein tosissaan innostua pyöräyttelemään laskiaispullia vaikka useammankin pellillisen :laughing: . Se tosin lähti käymään kaverillaan, mikä on ihan hyvä, niin mä saan olla hetken aikaa rauhassa sen höpötykseltä ja touhuamiselta.

Jaa, mutta se onkin Runebergin päivä tänään. Tänään pitäisi kaiketi repsahtaa Runebergin torttuihin, siis jos olisi kunnon kansalainen. Minä en ole, joten tuskin repsahdan. Maistuvat nekin mulle, ainakin joskus, mutta kyllä laskiaispullat ovat paljon parempia IMO. Petailenkohan mä nyt retkahdusta :confused: . Pahasti vaikuttaisi siltä :mrgreen: .

Voi perse… ruuneberin torttuja!!! Kaikki muistot edellisistä rb-tortuista tulvahtavat mieleen näin 70 tunnin kohdalla vesipaastoa! :laughing:

Heti torttujen mieleen tuleekin, kuten juopolla kuuluukin tulla, että mitäköhän sitä naukkailisi kyytipojaksi… Joku pari desiä savuisen aromikasta väkiviinaa turruttaisi juuri sopivasti kaikki kalorilaskurireseptorit, ja voisi ahtaa kuvun täyteen ruuneberintorttua ja sitten lopuksi kumoaa kitusiin loput 3 desiä rommia jotta ei vituttaisi tokuton mässäily enää lainkaan! Uuh…

Jep, tänäänKIN on pakko jättää pankkikortti duuniin, muuten idea torttukänneistä kuullostaa mun korviin liian hyvältä! :smiling_imp:

^ Älä luovuta nyt tässä vaiheessa, Arkkitehti :smiley: ! Se on väliin vaikeaa vastustaa retkahdusta, kun houkutuksia puskee joka tuutista. Voi ei, nyt mä sitten taas menin ja hehkuttelin Plinkissä :frowning: .

Ei se mitään. Eilenkin illalla katsoin 3 tuntia ruokaohjelmaa nälissäni telkkarista kuola valuen, enkä sortunut muruseenkaan. Olisi vain puuttunut “maailman maistuvimmat alkoholijuomat” siitä kattauksesta! :wink:

Olen injektoinut tänään 4mg buprenorfiinin sijasta vain puolet ja vaikka mitään refloja ei ole niin kovasti tekisi mieli saada 2millin vedot. Oon nyt 9-päivää käyttänyt buprenorphiinia metadonin sijasta ja muutos on yllättänyt todella positiivisesti. Oon ton 9-päivän aikana joka päivä käyttänyt sen 4mg vrk eikä ole tarvetta nostaa annosta.

Metadonia kun käytin päivittäin tai lähes päivittäin niin olo oli todella passiivinen. tai jos ei saanut hommattua metistä niin sitten oli reflanen. ja sitten aina kun hommasi useamman päivän lääkkeen niin oli “pakko” ylittää tarvittava annos että sai jotain oloja.

Näin hyvässä kunnossa en ole ollut pitkään aikaan ja näyttää siltä että saan koulun loppuun. Ja sitten kun vielä tiedän että pääsen korvaushoitoon ennen ens syksyn opintoja niin antaa uskoa tulevaan.

Ihan mitä vaan stimulanttia. Himo on älytön, eikä sitä helpota pätkääkään frendin puhelut “Mul on kymppisäkki kolaa, lähetää tyhjentämää”.

En tosiaankaan lähde. Se ei tasavarmaan jää yhteen iltaan, ja nyt ei pää kesto minkään viikon putken seurauksia.

Piriä voisin ottaa. Jauheena siis. (Tol töhnäl vois heittää vesilintua.)

Ei sillä olomuodolla, värillä tai muilla ulkoisilla seikoilla ole mitään tekemistä toimivuuden tai toimimattomuuden kanssa.