Mitä ottaisit mieluiten juuri nyt?

Jos olisi pöytä edessäsi täynnä tavaraa niin mitä siitä valitsisit juuri nyt? Itselläni oli luonnollisesti kunnon oppari nuokut valintana, mutta sinun valintasi voi olla mitä vaan, selvästä päästä polleen tai kananperseeseen!

Ai juuri nyt? Lisää aamukahvia, tietenkin :smiley: . Enhän mä ilman riittävää kofeiiniannostani kykene päättämään ensinkään, mitä ottaisin vai ottaisinko mitään. Luultavasti otan vähän jotakin, tiedä sitten vielä mitä. Tähän se on taas luisumassa :confused: .

Mieluiten en ottaisi mitään, mutta kun on pakko… Ei tämä enää ole oikeastaan ollut hauskaa pitkään aikaan. Mieluiten olisin putsina!

Riisillä maustettua vihreää teetä.

Vedot, samapa tuo mitä… Ellei olisi xonea veressä niin brunoa… En jaksa tätä stnan kk:sia kestänyttä tunne-ahdistusta, tai ahdistusta ja maailman järkkymistä koska en vain erota tunteita… prkleen rajatila ja prkleen pelastajat; olisivat jättäneet vain rauhaan!

En tiedä onko tällaisen ihmisen sanomisilla mitään väliä. Mutta älä tee mitään tuollaista.

Olen kuitenkin itse ainakin pitänyt sinua fiksuna ja ns. muiden valistajana.

Mutta mitä meinaat pelastajilla? ambulanssia tms?

^ Sori, ei ollu tarkotus vetää kuitenkaa; oon laittan välit poikki niin, että varmasti ainakin puol tuntia tai muutama tunti menisi etsiessä edes kontakteja ja mitä sieltä edes löytyisi? ne herskanmyyjät keneltä itse ostin, istuivat pitkän kakun tai vaihtoivat kh:n… Mulla mielialat vaihtelee vaa tosi paljon… Sori… :blush: Mulla sanoista tekoihin on vielä toosi pitkä matka… :blush: Kiitti silti huolenpidost… :slight_smile:

Onneks ehkä pääsen hyvään hoitoon, saan tietää bout vkon pääst ja se vituttaakin… Mulla tuo pää ei oikein kestä tällaista satunnaista terapiasuhdetta… Ei olis mielisairaala, parempi 2-diagnoosipaikka… Vituttaa vain, kuinka säälittäväks on ajautunut; huolimatta ettei vedä huumeit tai osta/vaihda mitään… :frowning: Ihana, mustavalkoinen maailma, jonka mukavat, negatiivissävytteiset tekstit ovat useamman kk:den täälläkin näkyneet… Prkl kun kadotti itsensä, eipä ole eka kerta mut vika on! Mä vihaan noit tunneongelmia; aina jättän huomiotta tai vaihtanut ja unohtanut piirit yms… :frowning: Voin vain toivoa pääseväni pikaisena hoitoon (ja vihaan laitoksia yleensä), ei vain näe mitään positiivista elämässä kovinkaan usein enää… :neutral_face: Vanha nisti muistaa kyllä miten pumpuliin katosi huolet, edes hetkeksi… :unamused:

Pussillisen unihiekkaa ilman sivuvaikutuksia.

xone kelpais mainiosti.

Lisää buprea ja pregabaliinia, valitettavasti täytyy säästää myös huomiseksi.

Lisää kahvia ja tupakkaa tietenkin aamunavaukseksi.

Sitten voisin ottaa ihan silkkaa viinaa vitutukseen, mutta ehkä mä en tänään kuitenkaan ota. Musta tulee kännissä yleensä ihan hullu ja siitä kärsii niin ympäristö, kuin minä itsekin. Silti sitä pitää juoda, vaikkeikaan toki joka päivä. Kun en opi, niin en opi :confused: . Olen alkoholistipaska :blush: .

Ittelle kelpais kunnon piikillinen conntia edelleenkin, ois nii ihana vaa nuokkoo täs. [Poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin moderaattori]

Sellasen hyvän määrän unikkoteetä ja ququa (amnesia haze) sit vaan voisi olla hyvissä sohvalla kuunellen musaa.

Hyvä blossit ( Moby Dick:ii ), aikas tykkii sativaa :sunglasses: Kylkeen jotain vasta puristettua eksoottista mehuu :slight_smile:

Jos jotakin pystyisin, ilman seuraamuksia, siis laskuja/omantunnon tuskia, morkkiksia yms.

Ottaisin hyvää kokaiinia, vaikkapa kymmenisen grammaa, sillähän viikon pärjää…

Jos nyt heti pitäisi jotain ottaa vaikka yhet vedot,niin ottaisin oxycontteja.:slight_smile:

Minäpä teen sen nyt :wink:

Nyt ottaisin aika yllättäen lisää conttia mut pitää kai säästää seuraavaks pariks päivks jotain kanssa.

Perkalen opioidirocks !!! nyt alkoi maistumaan suussa sellanen maku kun olis Oxycontti suussa :slight_smile:
Edit: ja olihan se hölmönään mentävä sinne lääkekaapille ottamaan se Oxy,sen verran taukoa ollut noista että tämä 40mg saattaapi tuntua ihan kivalta jopa pitkästä aikaa.
Saas nähdä mitä sitten mieluiten huommenna itseensä tankkaisi,no ainakin muutaman herkullisen oluen otan ,muu on vielä auki…

Ihana malibu <3 (ei ollut mitenkään positiivinen teksti mutta silti)
Olet kuitenkin fiksu ihminen jolla on tunneälyä yms. Ansaitsisit parempaa, mutta olet vahva kun tähän asti olet selvinnyt ns omillasi, ja selviät varmasti jatkossakin…

Koita vaan jotenkin jaksaa siellä… Laiha lohtu ehkä, enkä ole paras mahdollinen ihminen puhumaan tällaisesta. Mutta jotenkin olet aina tsempannut muita. Voi kun osaisi olla psykiati tms…