Buprea,mutta jos nyt ottaisin niin sitten ei oo aamulla mitään.
Taino olisi tietenkin jos ottaisi vähän pienemmän annoksen.
Contteja!
Ottaisin piristystä, kiitos! Ei-kemiallista sellasta siis, eli luonnollisesti virkeän ja energisen olotilan. Mut koska sellanen ei ole saatavissa juurinytheti, niin turvaudun kofeiiniin. Vaikka tiedänkin ettei se mitään auta, väsyttää vaan yhä enemmän. Sen pirteän mielen päälle ottaisin 1mg xanorin. Toinen ja kolmas samanlainen loppupäivälle sekä illalle.
Hyvän nousu humalan + skidit blossit & neiti salviaa ![]()
Happoa tekis mieli, sellainen pieni introspektiivinen määrä ois jees ![]()
Koirakin tietää, loukkasi vanhus jalkansa metsässä johonki terävään et tuli jänne näkösälle pari senttiä. Laitoin kolme tikkiä ja äsken tuli mun taakse istumaan ja odotti et käännyn niin lämäytti tassun polvelle ja silmistä näki että auta, puolikas Rmadyliä niin nyt kuorsaa sängyssä eikä onnu kahteen päivään. Tulee usein mun taakse makaamaan ja nyt odotti kärsivällisesti apua, on niin usein telonut itseään ja tapellut rotikoiden kanssa niin tietää iskällä olevan apua. Eli neurokivun dopperi ottaa rimadyliä, vaimo haki eläinlääkäriltä jotain täysin turhaa niin soitin että sillä on kaksi allekirjoitettua respaa riippuen mitä tarvitaan et miksi nyt jotain muuta. Anteeksi ei vastaanottoapulainen tiennyt, nyt tietää.
Itse en mieluusti mut lisää teemua koneeseen, särky nousee takaraivoon vaikka neurologi sanoi ettei semmosta hermoa ole mut mullapa on.
Normaali perjantailääkityksen (apteekkisopimus, pitää hakea lääkkeet 2 krt / vko). Siihen sisältyy 16 kpl 0.4mg Temgesicejä, 14 kpl 150mg Lyricoita, 7 kpl 2mg Rivatrileja ja 21 kpl 10mg Diapameja. Yleensä kyllä syön perjantaina “ainoastaan” puolet Lyricoista ja kaikki Teemut. Bentsoja säästän viikonloppuun ja hoitelen niillä vieroitusoireita ja unettomuutta.
Ei tee mieli mitään ainetta. Olo varmaan paranisi monellakin aineella, vaikkapa bentsolla, mutta en halua eikä tee mieli. Ei juuri nyt ainakaan. Se on hieno tunne.
Turpiini
! Tai sitten ottaisin Tramaleita, mutta enpä otakaan
.
Just tätä mitä just otin. Tutkaria. Euforiat paukkuu. Pitkästä aikaa tänne laitan viestiä. Huuuuuuuh.
Lyricaa tekee jostain syyst kovasti mieli
mut subu ja xantut maistuis myös ![]()
JOS en olis lopettanut, ja JOS voisin ottaa jotain ilman senkummempia negatiivisia seurauksia, niin ottaisin kunnon vedot kunnon piriä!!! jostain syystä tänään kummitellu toi nopea mielessä vähän liikaa…huokaus noh, onneksi olen kuntoutuksessa, ja kaikenlisäksi vieraassa kaupungissa, joten aika paljon joutuisin vaivaa näkemään jos poretta todella aikoisin vetää… kai nää ajatukset tässä taas pikkuhiljaa unohtuu…tekis vaan niin saatanasti mieli. Viime kerrasta on aikaa kohta puol vuotta… ehkä tää nyt on itellä se eka semmonen ajallinen etappi, millon rupee tekee mieli vetää… eikös ne oo ne 3kk, 6kk ja vuosi, ne n. ajat jolloin näitä mielihaluja herkemmin tulee??? mulla ei tosiaan aikasemmin oo tällasia haluja ollut, ainakaan näin voimakkaita…
Voisin ottaa amfetamiinia.
Kolmannen kaljan ku lääkäri sanoi kahen riittävän, no niin mukava lääkäri et teen mitä sanotaan ja kahtakin piti tinkiä. No iso lasi valkkari vielä eli puoli pulloa.
Ottaisin kokaiinia.
No JZIi miksi et ota, jos mun tekis mieli jotain niin ottaisin heti. Huumeet ei anna mulle mitään ja olisin saanut kyllä kokeilla mutta ei, soon täysin selkärangatonta hommaa. Vain lääkkeeksi määrätyt ja nyt nekin meinaa estää kortin takaisin saannin, no ostan uuden auton muiden nimiin ja ajelen niinkuin ennen.
Onpas tarkka käsite.
jonkin sortin opiaatti olis paikallaan.
Melkeinpä mikä tahansa opiaatti/opioidi kelpaisi nyt. Miten mä saan nämä himot ja halut pois mun päästäni
?!