Unettomuuteen + kipuihin vahvaa indica kukkaa. Kiitos nam.
Niin ja “maistuis” se pillukin ![]()
Alla Oxycontin, oxynorm ja rivatril, lääkärinmääräämät annokset, muuta en tarvitse eikä ole edes käynyt mielessä koittaa mitään aineita, tai on mielessä käynyt, muttei koskaan siten, että oikeasti suunnittelisin / lähtisin hakemaan ja koittamaan, niin huono psyyke, että varmaan repsahtaisin ekalla kerralla ja se olis menoa sitten.
Syanidia tai Zyklon B:tä
. Kai tämä tästä taas kohta helpottaa…
Mukavan nais ihmisen seura olis poekaa ![]()
^ Naisen seura siis olisi poikaa
? Eikös sen pitäisi ennemmin olla tyttöä
?
Joo-o. Luin ton uudestaa järjellä :mrgreen: Sanotaan nyt vaikka et nais ihmisen seura olis mukava plussa tälle huolettomalle päivälle ![]()
Tyttöihin ei saa koskea mutta naisiin heidän suostumuksellaa (lue kun oikein pyytävät) saa koskea.
antasin sieluni siitä hyvästä piristä mitä meil oli yhessä vaiheessa viime vuonna…
Lekan ottaani, kaik lääkkeet ja pönttö valkkaria (13.5%) neljä kahu stron pinttiä ja keissi pirkan kaljaa, teemuja ny monta kielenalla eli Opamox purkki auki et äijä putoo. Vittu mikään ei tehoo, euforiaa en hahe vain kipu pois niin nukun kuin lapsi. Yksi morffiini piikki on mut säästän kun saan lisää, silläkään pärjää ku pari tuntia.
Ettet vain olisi jo antanut sieluasi? No, toivottavasti et
. Mä taidan täällä taas vitutuksissani kirjoitella, koska musta tuntuu tällä hetkellä, että voisin antaa sieluni vaikka parista Panacodista
, vaan eipä auta. Lääkkeet(siis opparit) ovat nyt mun mieheni takana ja siellä toivottavasti pysyvätkin. Jatkan kärvistelyä.
Piriä, Hyvää amfetamiin sulfaattia. ja yhden tai kaksi kylmää bisseä.
Joku mehukas opiaatti vois olla näin sunnuntai aamun ratoks ihan mukava, varsinkin kun olisii vähän jopa oikeaa syytä sille (alaselkä meni muuttoavussa) Noh, let’s say Oxycontin 80mg oraalisesti.
.
Alprazolaamia
Samoin.
Samassa tilanteessa kärvistellään edelleen
.
Winston, kärsi niin kirkkaaman kruunun saat. Tämä ei ollu kiusaamista vaan itsekkin tiedät et ainoa keino on ehdoton ei aineille, yksikin pilleri siirtää taas tulevaisuuteen tavoitteet. Olsit kovilla jos asuttais lähellä ja tunnettaisiin, tukea ja kaikkea saisit mutta mun nukkuessa olis ovella vartiopäällikkö eli et pääsis mihinkään. Pohjanmaalaisen vierotuksen jälkeen sanoisit et hulluja ne on mutta taitavia, kuurin jälkeen saisit miehesi läsnäollessa halata ja sanoa voi minkä mulle teit. Seuranta tiettu jatkuisi, olen mä kaksi alkkista vienut pienelle saarelle ja olishan mutkin pitäny viedä. Toinen kävi hiljan ja yli 3V ilman tippaakaan ja kädestä kiitti.
^ Neuro, en epäillyt hetkeäkään, että piruilisit. Hyvää tsemppausta olen sulta aina saanut, kiitos siitä
.
Oppareihin en ole koskenut, vaikka mahdollisuus olisi ollut ja on vieläkin. Päivä kerrallaan, huomisesta ei voi koskaan tietää, mutta kaipa jokainen päivä ilman oppareita on pieni voitto, vaikkei mikään voittajaolo usein olekaan.
Xanoreita, tommonen 6 milliä vois olla aika jees. Tai ehkä jonkun makian alkkohoolipitoisen juoman vois siemasta, ku jaksas täältä kotoaan poistua, siitä onki aikaa…Siis ei poistumisesta, vaan siitä makiasta alkoholijuomasta. Amarettokaffe, ai, ai… Jessus, vastaavuustaulukon mukaan 6 milliä alprazolaamia vastaa oksatsepaamissa 240 milliä
… Tää oli siin Järvenpään sosiaalisairaalan hoitomanuaalis, joka käsitteli bentsoriippuvuuden hoitoa. Mut ei ne kyl silti must oikein vastaa, 240mg oksatsepaamia voi nukuttaa ihan kivasti, tai sit tehdä jopa masisolon, mut kuus milliä Xanoria ei tee paskaoloa eikä välttämäti ies nukuta.
Hieno vierotus mul juu…
. Pilleristi mikä pilleristi, että näi.
Winston, teillä on kotona vessassa semmonen porsliini pytty ja sinne ne sun mahdollisuukset. Vilkuta perään koska muuten retkahdat, et ikinä pysty pitään vain varoiksi pillereitä. Minä en pysty mutta mulla on loppuelämä tätä helvettiä, sairauteen ei ole parannuskeinoa ja määrät tulee olemaan mielettömät kunnes pumppu pettää.