Tarkoitankin sitä, et mieluummin käytän jauhemuodossa olevaa piriä. Toi tahna ei vaan oo enää mun juttu, silloin kun heitti hihaan, ni joo, mut ei enää.
Toimiihan tuo, mut mä en tykkää nauttia suun kautta piriä.
no täl hetkel maistuis piri tahi karkit. saishan sitä, mut venaan ain et tulee
kunnon tavaraa ennenku kukaa välikäsi kerkee läimii sitä. harvoin siis muuten
käytän enään stimuja, vaikka niitä on Kokoajan “tarjottimella” rahaa vastaan.
kerran yks tyyppi yritti ostaa btw. mult bobii supparilla, siis vittu kaiuttimella,
sanoin et roudaa se kaiuttimes sinne mistä pöllitki sen ja potkin ulos.
kyseinen henkilö aktiiviamfe- käyttäjä.
Viinaa. Käy bissekin. Tai punkku. Mieluiten rommia tai Jallukin olisi ihan jees. Kännin ottaisin mieluiten siis, ei sillä etanolin laadulla nyt niin valtavaa merkitystä tässä asiassa ole, kunhan se menee päähän, eikä tarvitse sentään mitään kiljuja ja Lasoleita ryhtyä juomaan . Ehkä en silti ota. Tai sitten otan . Katsotaan, kuinka suureksi himoni kasvaa :mrgreen: .
Edit: Lisää kahvia otan kyllä nyt ensin, kiitos. Ennen sitä en pysty ottamaan mitään muuta.
Mä ottaisin varmaan yhden erän pesismailalla talossa häiriköiviä rivijuoppoja vastaan, kun makaavat rapulassa.
Eihän ketään saa kuitenkaan lyyä tai tappaa, kun siitä saa “elinkautisen”.
Hormooni teetä ja erän shakkia kasparovin konetta vastaan,sitten luennoisin terveistä elämän tavoista ja vitut… Kassillisen puhtaita värkkejä ,kassillisen ryynejä .hyvää kolaa ja polakkaa sekä nopeeta ,erilaisia alkoholituotteita ja hyvää ruokaa ,hyviä frendejä ,hyviä kauniita anteliaita naisia ,hyvän hotelli huoneen tai kämpän vähintään viikoksi hyvillä ilmoilla . Ja sitten sekakäyttö kunniaan aloittaisin syömällä pari eemeliä ,tunkemalla sieraimet täyteen perulaista marssi pulveria polttamalla kunnon pellit hyvää ruskeeta siinä sivussa ennen kuin alkaisin kyhäämään fiksejä kolasta,polakasta ,dormareista ja muista mukavista mömmöistä hetken päästä vauhkoontuneena valmistaisin kolaa mikrossa poltettavaksi. Ja jos kun rojut loppuisi ottaisin sitten sen syytelistan korruptio poliisilta parilla sadan euron setelillä. Ja tämän jälkeen ottaisin kotosuomessa lähetteen hoitoon ,kun kroppa ei varmaan kestäisi enää uutta viikon lomaa
olet ihan oikeassa ton selvinpäin olemisen suhteen ,tämä on mukavaa,silloin varsinkin ,kun on puolet elämästään vetänyt kamaa . En kyllä lähde edes väittämään etten enää vetäis midist, mutta hyvin vähillä mennään max puolikas bubre päivässä. En vedä poretta ,en syö benejä päivittäin ,enkä edes ole dokannut viime aikoina juurikaan -tammikuussa 2 eri päivänä. Olen siis terveempi ja selvempi kuin keskiverto korvaushoitolainen ja osaan arvostaa elämää selvinpäin ,välillä on kuitenkin ihan kiva vetää kuosit ja tyhjentää sim kortti
jotai hyvää kukkaa (indicaa) mikä pistäis univaikeudet veks ja aamul ois ihan normi fiilis.
Ei tarttis kärsii unettomuudesta ku ei täst paskajärjestelmästä saa apua.
Tekis mieli vetää rehellisesti sanottuna puolikas kasipallo kertalaakista. Sit jättäis sen toisen puolikkaan ja vetäis vähän myöhemmin päivästä / illasta. Äähh tää kuivanarkkaus on kyl perseestä
Jos ei tarttis huolehtia seuloista, joita otetaan yllärinä koska vaan, ni mieluiten ottasin nyt helvetin hyvää piriä. Sit ku alkas laskuja pukkaamaan ni vetäsin mielelläni vitun tujut koni-vedot. Oijjoij…
Ai sä pistit mulle jo vai (virtuaalisesti siis)? Olisko kannattanu kysyä, että oletko nyt ihan varma, kun on hengenvaarallisesta aineesta kuitenkin kysymys?
nyt kyl tekis mieli lemppari flunssakombo rommiteetä, oopiumia/kodeiinia ja myvästä lasisesta jääpalabongista sativaista lehteä, taitaa jädä enää ajatuksen tasolle nuoruudessa tuli otettua aika usein mukavasti helpottaa oloa.