Hilarius, oletko “putsina subbanasta” mutta vedät xanttuja, tramaleita, lyricoita, tenoxeja jne? Ei ole kovin putsia, vaikka subu nyt listalta puuttuukin.
emqqu,kiva et joku on joku on samaa mielt tost “nalkuttavassta mimmikaverista”.se saa mut tuntee sellasii fiiliksii etten tunnista itteeni kun kunnol raivostun.siks joudun ottaa bentsoi siihen olotitilaan ja sit onkin kivaa kun lääkkeet on loppu ja tulee viekkarit kun ne määrätty 4 ja puol vuotta sitten ku isosisko kuoli ja mulla paniikkihäiriö.oon ihan käsi täs koneel,et anteeks virheet.en sortunu hitaisiin ja se olo ei kestäny ees kauaa.on kait sen verta vahva päätös tuol pääs.
Vauhtia ![]()
Kuoleman! Ei saatana, sattuu, mikään ei auta, ei lääkkeet, viina, ei MIKÄÄN! Voiko ihmiseltä amputoida selän niin, ettei se kuole???
Itelle kelpais sama setti! ![]()
Jos kerta moottoripyöräily ja veneily on niin kovia riskejä ja pahentaa kipuja, onko niitä pakko väkisin harrastaa? Turha niistä kivuista sit on itkeä, jos tietoisesti niitä pahentaa! Varmaan keksisit muutakin tekemistä. Itse vuosia kivuista kärsineenä voin sanoa, et olo helpottui kummasti, kun lopetin pään hakkaamisen seinään ja keksin muuta tekemistä niiden lajien tilalle, jotka pahensivat kipuja. Ei se tarkoita sitä, et antais periksi, vaan oon löytänyt tosi kivoja harrastuksia, jotka kaiken lisäksi auttaa mua kuntoutumaan…
Mitä haluisin nyt? Rakkautta…
On pikku pakko kun mökille pääsee vain veneellä, mpyöräily pysyy hyvin pienimuotoisena eli kerholla käynti yms.
Myös päätä pitää hoitaa eikä vain nyhjöttää kotona.
En enää mitään, paitsi todennäköisesti lisää kahvia ja tupakkaa. Ihan hyvä olla tässä näin kolmen kissan kanssa ja päässä humisee juuri sopivasti. Ukkoni ottaisin vielä tuohon kainaloon, mutta eiköhän hän pian kaupunkireissultaan palaa, ja toisaalta juuri nyt on sellainen omaa aikaa -fiilis, vaikka käytänkin näemmä sen oman aikani Plinkkiin kirjoittelemiseen
.
Periaatteesa ei mitään mutta perjantai ajaa pahoille teille eli kaksi väkevää karhu pinttiä ja puolet kuivasta valkkaripöntöstä, tässä päivänmittaan 12 pikkukarhua ja selkä taitaa huutaa paria teemua ja yhtä panacodia. Tuntu toimivan yhdessä suht hyvin isommilla määrillä niin silloin vähempikin toimii mut pitää jaksaa odottaa.
Jaa-a. Panacodeja tai Xanoreita kai…
No, rehellisesti sanottuna molempia. ![]()
Jotenkin tää ketju kiristää mun pinnaa.
Tämä kuvaa hyvin sitä uusavuttomuutta, mikä ihmisissä nykyään on
. Jos jotain asiaa haluaa, niin sen eteen on tehtävä töitä! Ei ne vedot sulle tule kotiin vaan ruikuttamalla, kun sä ite löhööt sohvalla, eikä kukaan niitä sun puolesta hihaasi lyö
!
Jokeri on tosiaan tottunut siihen, että jos haluaa jotain hyvää, niin sen eteen on tehtävä töitä! Luuri käteen, ja soittelemaan sekä luukkuja kollaamaan. Kyllä se palkinto sieltä ennemmin tai myöhemmin löytyy! Sitten voit nautiskella viikonlopusta ihan niin miten Jokerikin tekee :mrgreen: …
Jokeri
^Olet täysin väärässä Jokeri ja tiedät sen itsekin. Moni täällä on uskaltanut haastaa itsensä ja elämänsä mahdollisimman raittiina pysymiseen; jolloin järkevästi asia hoidetaan mm poistamalla käyttäjien numerot. On helpompaa jatkaa samaa, uusavotonta linjaansa sekoittamalla päänsä kuin yrittää kehittää itseään pysymään raittiina. Mieliteot kestävät kuitenkin yleensä alle vartin…
Itse näen uusavuttomuutena enemmän tuon saman kaavan jatkamisen, huolimatta siitä että aineet eivät enää toimi tai kokee aineen vievän ihmistä… Melko harva kirjoittelija (ottaen huomioon palstan teeman), elää enää kuherruskuukausia huumeiden kanssa… Kuivanarkkaamista tuo on, sitä on turha kieltää; vaatii silti enemmän ihmiseltä etsiä muutosta elämäntilanteeseen, jonka ei koe toimivan… Usea täällä ansaitsee hatunnoston muutoksesta, vetäminen on helppoa ja kontaktit aineisiin löytyvät kyllä. Takaisin raittiisen ihmisten pariin siirtymisessä on enemmän haastetta…
![]()
Ottaisin kunnon yöunet ilman mitään kemiaa, edes melatoniinia, mutta eipä taida taaskaan onnistua…
Rauhaa ja rakkautta.
Tramadolia tai buprenorfiinia.
Ehkä se kuule, Jokeripokeri, on parempi, että mä vain löhöän täällä sohvalla ruikuttamassa, niin eipä tule sitten niin helposti vedettyä mitään, vaikka mieli tekisi
. Vaikka se välitön mieliteon tyydyttäminen onnistuisikin helposti, niin pitkällä tähtäimellä saattaa olla parempi jättää se väliin :mrgreen: …
Nyt ottaisin mieluiten 9mm luodin aivorunkoon. Loppuisi tämä helvetti viimeinkin.
subutexiä tai piriä. mut pamitki kelpais niinku imovanitki.
Ehkä otin, ehkä en
. Tuokin pirun lentävä lause, hohhoijaa
.
no edelleen texiä mut viskiin piti tyytyä… kaiken varalta kävin silti uudet värkit ostamassa ku eihän sitä tiedä mitä ilta tuo tullessaa ![]()