Moro tyypit!
En kyllä muista minkä nikin takana oon täällä seisoskellut aiemmin, koska piti vaihdattaa se ehkä Slay89:stä tähän, mutta siis paljon täälläkin tullut höpöteltyä teidän kanssa, kun katselin huvikseni tuota profiilia, että mihin kaikkeen sitä on osallistunut ja mitä höpötellyt.
Siitä nikin vaihdosta: Mulle tuli paranoidi olo aiemmin, kun halusin suoraan täällä puhua asioista ja minusta tuntui, että nikki oli “paljastunut” jos täältä joku tajuaisi jotain mennä lukemaan. Nyt tuntuu, että tämä nikki on vieläkin huonompi, vaikka voi olla ihan hyvin, ettei kukaan tuttu osaisi yhdistää tähän laisinkaan, siis ainakaan pelkän nikin perusteella. Jutut on sitten toinen juttu ja nyt yritän olla vähän varovainen. Oon yleensä aika over sharer.
Oon vihdoin päässyt siihen selkäleikkaukseen mutta lääkkeet on edelleen samat (onneksi) syystä, että lääkäri teki leikkaussuunnitelmasta poikkeavan ratkaisun ihan niin kun ois ollut rahan kuva silmissä, koska mitä voi olettaa ja odottaa jos papereissa todetaan, että leikataan tästä ja tästä ja sitten leikkaava lääkäri leikkaa vaan yhdestä kohtaa, vaikka ongelma on kahdessa kohtaa. Daa!
Nyt sitten tappelen taas uudelleen tästä ainaisesta aiheesta, leikkaukseen pääsystä ja niistä lääkkeistä. Minä kun jo luotin siihen, että niiden kirouksesta jo pääsisi pois. Toisaalta niihin on myös auttamattomasti koukussa (oc), niin en edes tiedä miten elämää eläisin ilman sitä aamun aloitusta niillä.
Ens viikolla soittaa leikannut lääkäri (on vähän soitto siirtynyt, kun sen piti olla jo maaliskuussa, voi jestas…) ja pitänee sanoa suorat sanat, että takaisin jonoon niin kun olis jo, ja paree kirjoittaa sinne teksteihin, että hänen ammattimainen mielipide on, ettei lääkitystä vähennetä ennen uutta leikkausta. Minun hoito on levällään joka puolella, joten en kyllä tiedä mitä tuostakin tulee. Koska leikannut lääkäri on vain leikannut lääkäri, eikä esim vastaa minun lääkityksestä.
Muuten elämässä ei oo kyllä muuttunut kun työpaikat ja tällä hetkellä ei meinaa saada jalkaa minkään oven väliin, vaikka olisin enemmän kun pätevä. Vituttaa, kun ei saa itseään edes haastatteluun asti. Mikä lie stigma tullut yhdestä paikasta, jossa harrastettiin esimiestasolta asti työpaikkakiusaamista.
Ja edelleen on kauhea laina harteilla, eikä se tunnu lyhenevän ollenkaan. Kaikkien menojen jälkeen rahaa jää varmaan alle 100e, mutta tukia ei tule, koska puoliso tienaa, mutta en minä vaan niitä rahoja koskaan näe. Jos se jotain minun laskuja maksaa tai lainaa rahaa niin sillä on velkakirja sitä varten. Että selitäppä se Kelalle ja sossulle, koska avoparinhan ne rinnastaa samaksi kun avioparin, joilla tulisi olla yhteinen talous.
Voi hitto, ois mulla sittenkin kaikenlaista muutakin höpötettävää, mutta jos täällä ei kukaan muistakkaan, niin se on ihan sama mitä kerron