^ Ei varmaan respalla Sustanon noin isolla annoksella?
Omaan listaani Insomin 5 mg x 1-2 lisänä. Jännää. ![]()
^ Ei varmaan respalla Sustanon noin isolla annoksella?
Omaan listaani Insomin 5 mg x 1-2 lisänä. Jännää. ![]()
Koska lääkärit ovat täysin hyödyttömiä mitä tulee opioidiriippuvuuksiin ja niiden lopettamiseen, niin olen itse määrännyt sopivan lääkityksen:
bentsoja, lyricoita, gabapentiinia, lakkaa, amfetamiinia. Ei kaikkea sekasin vaan jokaista viikon välein.
Kyllähän se vituttaa ettei nykylääketiede tarjoa apua, mutta älykäs ihminen itse löytää ratkaisut.
Mulla on elinikäinen sairaus, kovinko kannattaa katsoa tulenko riippuvaiseksi. Jos tulen (no olen jo) onko sillä väliä. Nyt mennään minimi annoksilla että mahdolliseen vanhuuteen jäis jotain apua. Onneksi tyhjäsin apteekin teemurespat ja niitä on 7 pakettia ja tramalia 4 pakettia. Kun tohtori sykerö kirjoittaa uusia niin vanhat jää voimaan, tekis mieli koittaa tramalia kun buranaa en enään saa syödä, oksennan verta ja panadol on sisupastillin tehoinen, sori panakod. Vaimo sai satasen purkin panacod ihan niska jumiin ja sanoi että mäkin voin niitä syödä. Mukava lekuri jolla olen myös ollut mutta tietää et vaimo saa ilmaiseksi lääkkeet kun on samalla työterveys lääkäri, kirjoitti ison purkin sirkkojakin. Siinä lääkäri joka hoitaa koko perhettä ja kysyi saako katsoa mun tietoja.
No ei. Ihan itse itselle määrätty. En tiedä löytyisikö tästä maasta noin yhteistyökykyistä tohtoria, tuskinpa.
Asian vierestä hieman, mutta kyllä tuo säteily on haitallista etenkin naisille, koska vaikuttaa mm. munasoluihin. Eli jos lapsia haluaa hankkia, kannattaa välttää jokaista ylimääräistä röntgen-kuvausta; mri/ct on eri asia, muttei tervellistä sekään.
Ja toistan itseäni vielä sen verran, että sähköisiä reseptejä on käytetty jo aika kauan, joten noita punaisia setelipainoreseptejä tuskin kukaan enää käyttää, sillä ne pitää erikseen tilata ja sama asia hoituu e-reseptillä ongelmitta.
Lääkityksenä itsellä oksikodoni isohkolla annoksella ja sen lisäksi mm. concerta, diapam, opamox, tenox ja stella, joskin noita kolmea viimeistä tulee aika harvoin käytettyä. Iso kasa myös muita lääkkeitä, mutten jaksa luetella.
Olen miettinyt, että miksiköhän erityisluvallisia bedrocania, bedicaa ja bediolia pitää lääkärin kirjoittaa nimenomaan sellaisella punaisella lapulla eikä sähköinen käy? Kaikkiin muihin erityisluvallisiin troppeihin käy sähköinen…
Voisikohan johtua siitä fimea-härdellistä?
Nimittäin jotain oksikodonia voi ilmeisesti kuka tahansa periaatteessa kirjoittaa, mutta käytännössä ei joku random-yleislääkäri niin todennäköisesti tee. Luulin myös, että concertaan vaadittaisiin jotain erikoistoimenpiteitä, mutta hyvin helposti aloitettiin ja respat on sähköisinä olleet aina (tosin vasta vajaan vuoden sitä käyttänyt).
Voisikohan johtua siitä fimea-härdellistä?
Niin tai sitten siitä, että niitä troppeja ei saa kuin kahesta eri apteekista ja ne pitää tilatakkin vielä jotenkin erityisellä tavalla…
Edit: Eikun saa niitä purkkeja muutamista muistakin apteekeista mutta siinä tukkutilaus jutussa saattaa olla jotain erityistä kun se Hollannin meno on niin överitarkkaan säännösteltyä.
Kyllä mun morffiini piikit tulee punasella lapulla kuten OxyNormit ja muutama jota en nyt muista, sen muistan kun neurologi huokaisten avan laatikkonsa ja kirjoitti respan. Meillä on kaksi hyvää neurologia yksityisellä, kaikkea muuta paitsi kukkaa kirjoittavat, kummatkin tietävät että auttaisi mua ihan syötävänä, suihketta saisin mutta se on kokeiltu. Ei Suomessa saa sairastua, vaikka potilas tietää mikä auttaa niin ei.
Rivatril 3mg/pv
Milligrammoja en kaikkia muista lista
Ketipinor 200mg
Ketipinor 25mg 6krt päivässä
Opamox 15mg
Litalgin
Sirdalud 2mg
Risperdal 2mg
Atarax 25mg
Sertralin 200mg
Lamictal 200mg
Nexium 200mg
Para tabs 1mg
Miranax migreenin tarvittaessa
Että onhan noita ja suurinosa menee kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon,masennuksen sekä paniikkikotauksien estoon.Vielä kun pääsis alkoholista täysin eroon.Pää menee kyllä sekaisin ja sain lievän pahoinpitely syytteen,en muista illasta mitään mutta siinä oli puukko ja nyrkit heilunut ja päihteet ovat seuranneet minua monia vuosia.Huumeet jäivät mutta tilalle tuli pillerit.Krapula aamuina on helpotus ottaa rauhoittavia ja nukahtamislääkkeitä. Eli kierre jatkuu.
…
^^/^ Osahan noista on kipulääkkeitä ja osa vatsalääkkeitä, jotka voivat tulla ihan tarpeeseen ainakin tuon Miranaxin tähden ja onhan noilla joillakin muillakin lääkkeillä vatsaa rassaavia vaikutuksia, mutta en mä kyllä ymmärrä useamman eri neuroleptin käyttöä bipon hoidossa, jollei selkeää psykoottisuutta ole. Itseasiassa en ymmärrä psykoottisillakaan useamman eri leptin käyttöä, koska monesti, ei tokikaan välttämättä, löytyy 1 lepti, joka annoksella X toimii psykoosioireisiin riittävän hyvin. Tietty Ketipinor sitten lisänä unta antamaan psykoottisille sen ns. perusleptin lisäksi, mutta sen roippeen kanssa olen kyllä tullut siihen lopputulokseen, että suurimmaksi osaksi se on lääkefirmojen iso kusetus ja rahasampo; ei auta kunnon psykoosiin juurikaan, mutta sen sijaan sitä määrätään kaikille ei-psykoottisille ihan tavan vuoksi ja harvempi on kait ko. lääkkeestä mitään hyötynyt, poislukien pahan unettomuusputken katkaisu, johon ei saa vastetta kevyemmistä tropeista, mutta kunnon psykoosilääkitykselle ei sentään vielä ole tarvetta
.
Sitten tuokin on ihan pöljää touhua laittaa masaria ja leptejä lähinnä kumoilemaan toistensa vaikutuksia
. Ilman vaikeaa masennusta ja/tai psykoottisia oireita ihan se 1 tasari(Lamictal tässä tapauksessa) riittäisi bipon suitsimiseen, jos toki henk.koht. kokemuksen perusteella olen sitä mieltä, että tuohonkin vaivaan auttaa parhaiten lääkkeetön hoito, vaikkei se tietenkään nopea ja ns. helppo ratkaisu olekaan.
Ehken nyt ala enempää mestaroimaan toisten lääkityksiä täältä näytön takaa, mutta kyllä tuosta väistämättä tulee mieleen, että taas vain lykitään lääkettä lääkkeen päälle, jotta saataisiin se hullu hiljenemään, mahdollisesti lopullisesti, kun ei ole resursseja, eikä ehkä kiinnostustakaan hoitaa oikeasti
.
Voimia Katjuliinille.
Näin pohdintana (ei tarvitse vastata Katjuliini, jollet halua) niin onkohan noita kaikkia tarkotus käyttää jatkuvasti? Se selittäisi ainakin ton 2 eri leptiä. Toisaalta Ketipinor kun on kaikkien lääkärien suosikki nro 1 ollut jo pidemmän aikaa, niin sitähän voidaan määrätä suunnilleen mihin vaan nykyään.
Joku lataamon puolella kertoi, että sitä määrättiin paniikkikohtauksiin opamoxin tilalle… ![]()
Mä en kyllä ymmärrä lääkärien aivoituksia, mutta kai nillä jokin logiikka tossa on. Jollei muuta niin tuo Winstonin viimeinen mainitsema.
…
Joo kyllä mäkin ihan murusella, alle 12,5 mg ketipinoria (veistelin puoliks yhden 25 mg:sen) kunnon unet saan jos on tarve. Mutta see lähes koko seuraavan päivän kestävä kooma ja aivottomuus. Tämä monta kertaa lanseerattu, mutta hyvin painkkansa pitävä: Ameeban ajattelu- ja päätelykyky mukana on seuraavan päivän töistä hieman vaikea selvitä. Ketipinor on lääkkeillä tehty lobotomia, ameebapilleri. Niille jotka eivtä sairasta sitä sairautta, mihin se on määrätty. Näin olen kuullut lähes kaikkien kokeneen.
Nyt olen kipeä että nukun vähän liikaakin taas, joten.
Väliaikaiseen psykoottisen manian hoitamiseen Ketipinor on varmaan ihan jees. Muuhun käyttöön varmaan aikalailla turhaa & vaarallista roinaa. Alkoholin kokonaan skippaaminen varmasti parantaa oloja paremmin kuin mikään Ketipinor. Muista mainituista mömmöistä ei kokemusta.

^ Tällälisissä oloissa 800mg Ketipinoria on varmasti viisas valinta! ![]()
Väliaikaiseen psykoottisen manian hoitamiseen Ketipinor on varmaan ihan jees. Muuhun käyttöön varmaan aikalailla turhaa & vaarallista roinaa. Alkoholin kokonaan skippaaminen varmasti parantaa oloja paremmin kuin mikään Ketipinor. Muista mainituista mömmöistä ei kokemusta.
^ Tällälisissä oloissa 800mg Ketipinoria on varmasti viisas valinta!
Ketiapiinillakin on varmasti paikkansa mutta kuulin muuten juuri, että A-klinikan lääkäri ei suostu kirjaamaan virallisiin papereihin ketiapiini-riippuvuutta. Syynä, että vaikka hän uskookin minua ihan täysillä ja näyttöä löytyy se ei näyttäisi hyvältä lapuissa koska yleinen näkemys meillä täällä on, ettei ne aiheuta riippuvuutta. Varsinkaan iatrogeenista kuten minun kohdalla ![]()
Krazy
youtube.com/watch?v=dtCxmbFgnrc

Ps. Tämän tohtorin henkilökohtainen mielipide muuten on, että ei ottaisi itse tässä tilanteessa psykedeelejä-terapeuttisiksi lääkkeiksi edes turvatuissa olosuhteissa (siis kannabista vahvenpia). Nähnyt kuulemma liikaa pahoja haittoja ja riskejä on sekä osa niistä on tuntemattomia…
Joo kyllä sillä Ketipinorilla on tarvitsijansa. Ihan vakituisessa käytössäkin, mutta ei joka miehen masennuslääke, unettomuuslääke, ahdistuslääkepillerinä.
Narkkis: Tuohon kuvan tilaan ketipinor kyllä sopisi paremmin kuin hyvin ![]()
Jaa, itsellä sen verran paha unettomuus, ettei juuri 200mg ketipnoria 15mg mirtatsapiinia, 40mg tenoxia auta, otin eilen viel 0,5mg xanorin ja 4mg rivatrilin ja vasta silloin sain nukuttua. Lekuri ei suostu kirjoittamaan Leponexia, kun selvästi itellä noi neuroleptit toimii parhaiten uneen. Suomesta kun ei saa edes voimakkaist antihistamiineja jotka tiputtaa. Onko suosituksia?