Millanen lääkitys?

Elikkä millanen lääkitys on ihan oikean lääkärin määräämänä tällähetkellä päällä. Voin itse aloittaa kunnon listalla.

Elikkä…
OxyContin 40mg 3x/vrk
OxyNorm 10mg 3x/vrk
Lyrica 225mg 2x/vrk
Rivatril 2mg 3x/vrk
Somac 40mg 2x/vrk
Opamox 50mg 2x/vrk tarv.
Temesta 1mg 3x/vrk tarv.
Primperan 3x/vrk tarv.
Burana 800mg 3x/vrk tarv.
Panadol 1000mg tai Panacod 3x/vrk tarv.
Arcoxia 120mg 2x/vrk tarv.
Colon Soft 3x/vrk tarv.
Litalgin 2tabl 3/vrk tarv.
Sirdalud 4mg 2x/vrk tarv.

Varmaan jotain muutakin tohon päälle mut ei tuu just nyt mieleen. Mieliala lääkettä Mirtazapin 45mg tmsp määrätty mutten käytä.

Pistäkää paremmaks :astonished:

On kyllä aika helvetinmoinen lista!
Et ajatellut pystyväsi jättämään jotakin pois.
Anteeksi vain, mutta tuossa on kyllä aika paljon esim päällekkäisiä opiaatteja ja bentsoja.

Noh, itselläni on tämmöinen lista.

Suboxone, diapam, seronil ja seroquel prolong.

Aika harvoin tulee kaikkea vedettya, lähinnä molemmat oxyt ja lyricat ja rivat päivittäisessa käytössä, muut vähän niinku hätä tilanteisiin. On toki tullu koko arsenaalikin käytettyä. Yks terkkari lääkäri sano mulle et jos tavallinen ihminen tuolta kadulta ottais sun lääkkees ni se kuolis mut onneks sairaala määrää mun lääkityksistä.

Tramal 50mg 1-3 kpl / pvä, Panacod 1-6 kpl / pvä ja Tenox 20mg tarvittaessa unettomuuteen. Tramalia menee harvemmin enempää kuin 1 ja panacodiakin nykyään max. 3 päivässä, nyt kun kivut ei oo enää niin vittumaisella tasolla kuin vaikkapa kuukausi sitten. Olen hemmetin iloinen että sain vaihdettua Imovanet, joita siis söin vuosikausia ns. viihdekäyttöönkin (lähinnä ahdistuksen poistoon mutta lopulta ne vaan pisti pään ihan solmuun) ihan liikaa noihin Tenoxeihin - toimivat nukahtamiseen paljon paremmin enkä ole huomannut niissä mitään sivuvaikutuksia toistaiseksi, eipä oo tehnyt mielikään lähteä leikkimään niiden kanssa isommilla annoksilla koska tiedän mihin se niin helposti omalla kohdallani johtaa, käytetäänhän noitakin ahdistuksen hoitoon käsittääkseni… Varovainen pitää toki olla niidenkin kanssa.

Katkolääkityksenä 3*30mg opamox, pari ataraxia per päivä, Iltaisin 30mg melatoniini sekä yleensä pienin mah. annos mirtazepiiniä( välillä vain puolikas)!!!

Temgesic 0.4 mg 1 - 4 krt / pvä = 1.6 mg
Lyrica 150 mg 4 krt / pvä = 600 mg
Tramal 50 mg 1 - 6 krt / pvä = 300 mg
Rivatril 2 mg 2 krt / pvä = 4 mg
Diapam 10 mg 1 - 3 krt / pvä = 30 mg
Sirdalud 4 mg 1 - 3 krt / pvä = 12 mg
Cipralex 20 mg 1 krt / pvä = 20 mg
Levozin 25 mg 1 - 4 krt / yö = 100 mg
Voxra 300 mg 1 krt / pvä = 300 mg
Insomin 5 - 10 mg /yö = 10mg

Kaikki lääkkeet on paikallisen A-klinikkalääkärin kirjoittamia (häneltä saa vähän turhan helposti mitä haluaa) ja apteekkisopimuksella. Olen alkanut pyrkimään tasaiseen käyttöön, mutta tällä hetkellä olen onnistunut yli vuoden aikana yhden kerran syömään lääkkeet kuten kuuluu. Temgesicit menee päivässä, Tramalit parissa jne. Bentsoja jostain syystä kasaantuu (en ole koskaan ollut ystävä), mutta nyt kun tolet niihin ovat laskeneet, niin saa taas jotain apuakin niistä hädän hetkellä. Terapia onneksi kohta alkamassa. Sen tavoitteena ois saada mut syömään lääkkeeni oikein.

Edit boldattu

Ihan kivan kokonen lista sullakin kyllä

On kyllä. Kipulääkitystä joutuu vielä nostamaan jatkuvasti, vaikka parasta mulle olisi päästä koko jutusta irti. Bentsoja koitan vähentää ja olin jopa asiasta yhteydesssä lääkäriin että laittaisi mulle pienemmät respat, muttei jaksanut tehdä sitä, vaan käski tiputella omin päin. Meilläpäin on päihdelääkäri, jota kuvaa täydellisesti englanninkielinen sana pill pusher. Melkein mitä tahansa saa, kun jaksaa vähän perustella.

Ihan sillai riittävä yhtä asiaalukuunottamatta, bentsot joudun kadulta hakemaan.

Mutta muuten:

500mg Seroquel prolong
3mg Melatonin
130mg Metadonia

Ja pääosin olen näillä pärjännyt, en vaan millään ymmärrä tämän kylän nihkeää suhtautumista beneihin. Jotkut saa 6mg Xanoria päivässä, jotkut suunnilleen samassa tilanteessa olevat eivät saa mitään. Perseestä!

en vaan millään ymmärrä tämän kylän nihkeää suhtautumista beneihin. Jotkut saa 6mg Xanoria päivässä, jotkut suunnilleen samassa tilanteessa olevat eivät saa mitään. Perseestä!
[/quote]
Mua itteeni ihmetyttää toi kans ihan vitusti.

Minua vituttaa sama asia.
Tosin itte kyllä olen syönyt xanoriakin tuolla annoksella.
Enää en tarvi noita, niimpä syön vaan vähän pameja.
Mutta tunnen kyl ihmisiä, jotka aikuisten oikeasti noita tarvisivat. Muttei saa!

Sanoisin, että 40% kyse on lääkäristä, 40% potilaasta ja 20% tuurista. Lääkärit osaa kyllä analysoida ihmisistä aika tarkkaankin sen, että haluaako kyseinen henkilö apua vai ainoastaan lääkkeitä. Itselläni tilanne on sellainen, että lääkitys on A-klinikan kautta niin vahva, että lääkäri nostaa kyllä toleranssien mukaan ja on aika välinpitämätön.

Niin ja omaan lääkitykseeni lisättiin nyt siis Insomin 5 - 10 mg / yö. Tosin pitkä työ toleranssien laskimeseksi meni taas vituiksi, kun tuli syötyä laatta jos toinenkin, bentsoa jos toistakin. Heti kun tolet taas on vähän laskenutk, niin tuo lääke voisi jopa auttaa,

DIapam 10mg x 1
Levozin 25mg x 3
Metadoni 16ml\80mg
Seronil 20mg x 2
Olanzapine 7,5mg x 2

Olen kyllä aikaisemminkin vastannut tällaiseen, mutta nojaa, vastataan ihan vaan tylsyydestä. :smiley:

Deprakine 300 + 100 mg/vrk
Tenox 20 mg x 1-2
Stilnoct 10 mg
Imovane 7.5 mg x 1-2
Diapam 5 mg x 1-4
Tramal 50 mg x 1-2
Sirdalud 2 mg x 1-3
Migard 2.5 mg
Zomig (milligrammamäärää en muista, mut migreenilääke, kuten edellinenkin)
Panadol 1 g
Ventoline
Atarax 25 mg x 1-4
Dymista
Heinix 10 mg x 1-3
Epipen
Trimopan (enkä jaksa tarkistaa milligrammamäärää tästäkään, niinkin jännittävä kuin virtsatulehduksen estoon antibiootti :unamused: )

Noita unilääkkeitä en tosin toki päällekäin käytä. Kannan mukaan tauolla on Stilnoct ja Imovane, eli Tenoxia nyt rouskutan ja jossain vaiheessa tarpeen mukaan vaihdan Stilkkareihin tai Imovaneen.

Suboxone, ketipinor, atarax, melatoniini, buventol, beclomet, nasacort, primperan. Tarvetta olisi myös diapamille tai rivatrilille ja tenoxille, nämä hyvin satunnaiseen käyttöön 2-5 kertaa kuukaudessa. Mutkun ei. Lääkäri ei suostu määräämään.

^ Mietin, onkohan tuon Sertralinin nosto välttämättä hyvä asia, jos sulla on menossa se Diapam-vääntö ja niitä pitäisi ainakin vähentää, jos ei tyystin lopettaa :confused: . Vaikka siis olisikin sulle hyvä lääke, niin saattaa pistää sen verran kierroksia koneeseen, että benzottomuus/alhainen benzoannos alkaa helpommin ahdistaa.

Mulla on ihan riittävän hyvä lääkitys :sunglasses: .

Hihhih, tiedä, johtuuko lääkityksestä vai mistä, mutta olipa vaikea sana kirjoittaa tuo Sertralin :laughing: . En korjaa enää, vaikka kuinka pieleen olisi mennyt.

Näytä niin näytän omani :sunglasses:

Ei mut sulta tulee niin paljon tekstiä et varmaan snowball vähän väliin. Selvinpäin tai on vaan paljon energiaa kirjittaa.

Ei kyl omassakaan valittamista ole.a
Mitä sä sit vedät? Vai onko se salaisuus?

Paras olis kun ei olisi mitään.

Näytä niin näytän omani :sunglasses:

Ei mut sulta tulee niin paljon tekstiä et varmaan snowball vähän väliin. Selvinpäin tai on vaan paljon energiaa kirjoittaa.

Ei kyl omassakaan valittamista ole.a
Mitä sä sit vedät? Vai onko se salaisuus?

Paras olis kun ei olisi mitään.