Muutaman päivän piri kuuri, 300mg tramadol depot muodossa, 100mg tramal ja kukka.
Entiä mihi eilinen postaus hävinny mut huh siis…
päivällä vauhtia skidisti
mäyrä
1mg xanor
1,5 melettä
ja siitä bilettämään
jatkoilla (7.00 aamulla)
0,5 kossu juotiin neljään pekkaan raakana ja kyytipojaks 2,5mg xanoria.
siin tais puolisen tuntia-tunti mennä ku olin kuulema tyyliin kesken lauseen tipahtanut. silmät auki olin sammuksissa.
huh aika olo sit ku heräs ![]()
otin ardinexeja lisää oli buustauksen aika.
eikös DXM:n pitäis vaikuttaa myös?
Efexor, propral ja opamox. Peruspäivä siis. Myöhemmin vielä truxal ja viina.
Lakka & THC
Eilen överi kratomista oksensin ja silmät ei pysynyt ollenkaan auki piti sormilla aukasta ![]()
Nyt alkaa pikkuhiljaa nousemaan 350mg tramalia. Ollut 1-2kk ilman sitä joten taitaa tulla mukava ilta ![]()
150mg nopeeta tramadolia, ja puolikas stilkkari imastuna nokkaa ![]()
Pari mutterii + viinaa + nikotiinii + kofeiinii…
Mulla jyrää kolme temestaa yksi tupla vodka ja kaksi bissee sekä normit nikotiinit ja kofeiinit. ![]()
- rivat ja pamit
2P DXM
vittu
ja 20 mg tenoxia kielen alle kun tuntuu että alan härvätä liikaa
edit: ja mitä vittua. DXM vaikutus lakkasi heti tuon bentson jälkeen. voi vittu. mitä helvettiä.
Elä ota mitää ihme pensoja dekseis ota noktia jos jotain nappia haluut ottaa. ainut varmaa mikä boostaa deksiä.
Tänään tullu otettua 350mg tramadolia + 15mg tsolpidemiä + 5dl lonkeroa. Nyt nukuttaa.
Voiko olla mahdollista, että olen yhden tuopin juonut ja
nauran tälle sun postaukselle Madmike ihan saatanasti.
Haha. No, mutta joo, en käynyt oman postauksen jälkeen tarkastamassa asiaa, joten tässä tuli selväksi. ![]()
Madmike:Vapinaan. Viihdekäyttöön sillä tavalla, että baarissa kun tarjoo tulta naiselle, niin saa annettua sitä tulta ilman että naisen hiukset syttyy tuleen.
nauran tälle sun postaukselle Madmike ihan saatanasti.Haha. No, mutta joo, en käynyt oman postauksen jälkeen tarkastamassa asiaa, joten tässä tuli selväksi.
Kiva että naurattaa ![]()
Välillä ollut oikeasti ihan kiusallista tarjota tytöille tulta, alkaa käsi vatkaamaan aika reippaasti, mutta kyllä sitä on ilman propralia osunut silti , propral lisää kyllä osumatarkkuutta ja varmuutta ![]()
Speyer: Madmike:Vapinaan. Viihdekäyttöön sillä tavalla, että baarissa kun tarjoo tulta naiselle, niin saa annettua sitä tulta ilman että naisen hiukset syttyy tuleen.
nauran tälle sun postaukselle Madmike ihan saatanasti.Haha. No, mutta joo, en käynyt oman postauksen jälkeen tarkastamassa asiaa, joten tässä tuli selväksi.
Kiva että naurattaa
Välillä ollut oikeasti ihan kiusallista tarjota tytöille tulta, alkaa käsi vatkaamaan aika reippaasti, mutta kyllä sitä on ilman propralia osunut silti , propral lisää kyllä osumatarkkuutta ja varmuutta
Nyt taas ihan kokis linjalla ja naurattaa kun pelkästään kirjotat tänne.
Voin kuvitella jotenkin kun sanoisit tollasen asian jollekkin kaverille jotenkin ihan huolestuneena. “On se kiusallista tarjota tytöille tulta…”
Ei helvetti. Täähän riittää pelkästään kun kirjottelet tänne, niin mun ei tarvii käyttää edes päihteitä, kun naurattaa valmiiks niin paljon. ![]()
ei mikään
Pari shottii lippuviinaa ja 1 mutteri raskaan duunipäivän jälkeen…
fluanxol ja xanor
Oksikodoni ja gamma.
Tänään mennyt 130 mg oksikodonia, joten täytyy varovasti taiteilla tuon gamman kanssa…