mikä vaikuttaa nyt

vitusti viinaa ja kaljaa, pienet pepsilinjat, pari jointtii kukkaa, bongihitit muutamat hasaa, rivarii,xanttuu… +nikotiini/kofeiini (as always)!

3mg mellua + 5mg zolppia + 30mg kodsua + 15mg pamia + väsy → nuq :wink:

eilen tuli popsittuu joku kuranen piri-esso ja juotua sitte aivan saatanasti viinaa. vittu että särkee päätä

SSRI:t ja propral. Ja burana. Eli selvinpäin… Kohta onneksi alkoholi. Tai bentsot. Tai molemmat… :confused: :angry:

Eikös tää Propral oo lähes turha lääke siis viihdekäyttöön kun mietitään? Sitä on pinot himassa, mutta en vaan nyt edes muista mihin sitä käytettiin, mutta muistaakseni turha.

Joiber.

Olen nyt ihan selvinpäin,mutta eilen tuli juotua liikaa,olin sammunut :smiley:
Mutta pelkkää alkoholia meni,että tällä kertaa ei mennyt lääkkeitä.

Vapinaan. Viihdekäyttöön sillä tavalla, että baarissa kun tarjoo tulta naiselle, niin saa annettua sitä tulta ilman että naisen hiukset syttyy tuleen.

Iltaa!

Otin neljä 1 mg annosta buprea puolen tunnin välein. Miksiköhän sitä ei opi, että koko annos pitää ottaa kerralla, jos siitä haluaa jotain oloja…

Pitäisi varmaan siirtyä herskaan. Pelkään vaan hirveästi rätkiä suoneen mitään minkä puhtaudesta en ole 100% varma. Onko kenelläkään tiedossa tapauksia, joissa herskan seassa olisi ollut pöpöjä? (Hepa C tai HIV). En varmaan edes osaisi käyttää herskaa.

Meneekö herskan käyttö seuraavalla tavalla oikein:

• 0,2 g herskaa (onko sopiva annos, jos 8 mg buprea on mulle max?)
  • 5 ml Natrosteriliä (haluan käyttää paljon nestettä)
  • Lämmitys, niin että litku juuri kiehahtaa (miksi lämmitys?)
  • Imetään litku pumppuun
  • Ja lopuksi aineet ränniin

Kyselen vaan neuvoja, jos joskus satun kokeilemaan, että ei tule tehtyä mitään tyhmää. Herskan kokeiluhan ei ole tyhmää :confused:

VH

Kofeiini, THC. Kohta Rivatrileja ja muutama sidukka ja lisää THC:tä.

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
Juu, vapinaan se on tarkoitettu. Olen ilman sitä ihmisvibraattori. :laughing:

Savut, alpratsolaami+ oksatsepaami :slight_smile:

Miksi se heroiini pitäisi välttämättä suonensisäisesti ottaa? Nokita tai polta.
Jos haluat rännätä ilman kuolioita ja verenmyrkytyksiä niin suosittelen hakemaan googlella sanoja city-lab ja minisart 0,2 µm, SFCA, steriili (suodattimia mitkä kiinnitetään ruiskuun, suodattaa pöpöt)

30 mg stilnoctia nokitettuna … vähän sekaisin vetää

Vaikea jäsennellä noin yleensä. Substanssien suhteen helpompaa: Olutta, minttuviinaa, sopivat blosautukset, Ritalin, Lyrica ja kohta varmaan Opamox. Ja kaikki tarpeeseen. En istuksi enää iltoja. Ne on aamuja ollut jo vuosia…

Lakka 2ml ja Rivatril 1.5mg

Muutaman päivän piri kuurin jälkeen 300mg tramadolia, kukkaa ja kohta tramaleita.

• Sydämen tiheälyöntisyyteen ja rytmihäiriöihin. Itselle määrrättiin sillon 2 ja puoli vuotta sitten oikeestaan kaikkiin noihin kolmeen oireeseen.

ardinex, fluanxol, xanor ja ressu:oops: ressupullo pyöri kk kaapis, pitihän se poistaa.