mikä vaikuttaa nyt

mitä ootte ottaneet,juuri nyt :slight_smile: niiku kirjoitatte tänne/luette näitä.
ite oon xanoria ja diapamia ottanut :smiley: saa kirjoitettua :slight_smile:

Täysmaitoa.

kanaviilokkia,nam

pyhäähenkeä, kofeiinia, multivitan ja kaks protskua, ketiapiinia, tervaa, häkää ja nikotiinia.

Do you Jesus?

Tämän päivän saldo:
En ole syönyt mitään, lukuunottamatta lääkkeitä. (Xanoreita, diapameja, opamoxeja, tenoxeja ja temestoja.) Olen juonut coka-colaa, kahvia ja vettä. Olen tunkenut ränniini piriä, aikaisin aamulla pikkuisen subua ja jumikumeja. :unamused:

Teetä ja Temestaa.
Lääkäri kyseli, yritänkö paeta rauhoittavilla jotain asioita jotka minun mahdollisesti pitäisi saada käsitellyksi. No en varsinaisesti, niistä nyt vaan tulee rennompi olo, mikä tekee kriisin keskellä ihan hyvää. Mitään euforiaa loratsepaamista ei kyllä irtoa, pitää varmaan ryhtyä etsimään opiaatteja seuraavaksi. :wink:

Kaljaa. Vituttaa.

Kahvia. Vituttaa.

Paukut lätkää (yök) tuli poltettua 2 tuntia sitten, ennen kuin menimme 1½ tunniksi puistoon heittelemään frisbeetä ja potkimaan footbagiä. Kesä rules. :sunglasses:

Pirikahvit, lämmin ruoka, useita kuppeja kahvia, 2milliä alpratsolaamia ja mukillisen jugurttia.

Kaljaa ja toffeeta.

‘Pirikahvit’?

Maustamaton jogurtti.
Nam <3

kahvia ja 2mg rivatrilia.vituttaa.

Kahvia jossa on piriä. Vai oliko kummeksunnan aiheena jokin muu asia?

Eikö se riitä?

Mikä ja mihin? (riitä siis)

Mutta kun kahvi on hyvvee :wink:

Ja lisäksi puhtia tarvittiin pitemmälle kuin mihin seitsemän aikaan aamulla juodut kahvit riittivät täyden työpäivän jaksamiseksi yön valvoneena :slight_smile: Kohta kaverille ottamaan lepposast with kannabis & n2o