0,4mg buprenorfiinia, nikotiinia, vettä ja hyvää seksiä.
Tuollainen meno tuo seinän vastaan ennen pitkään.
Laamapaita, been there done that. Tämä jääköön taas pitkäksi aikaa ainoaksi yhtää viikonloppuiltaa pitemmäksi menoksi. Kohta 3kk ollut muutamia poikkeuksia lukuunottamatta täysin selvinpäin ja jopa oppinut nauttimaan siitä
Jaaa, mikä vaikuttaa? Ennemminkin mitä pitää ottaa, että olisi normaali olo.
Porkkanaa ja maitoa. Kessullakin tuli käytyä.
Jotain ihanaa tässäkin päivässä! Olen löytänyt sielunkumppanin! Joku muukin rakastaa maustamatonta jogurttia.
Savua ja jaffaa…
No päivällä xanoreita ja nyt viiniä
joo nyt keskenkäynyttä viiniä,ni rupee tää vitutus haihtumaan…
heitin lisää pameja, kun meinas olla niin sykkä olo, kyl helpas
Hei.
Itse juon nyt kaljaa. Olen juonut jo monta päivää kun se tuntuu nyt maistuvan.
T:Tulkku
Pari tuntia sitten 3 milliä Xanoria, aika leppoisa olo. Oli toleranssikin jo ehtinyt haihtumaan, ainakin nousuista päätellen. Huomenna en kyllä ota mitään, perjantaina sitten taas. Edessä on 2 viikkoa, joista ei välttämättä tarvitse muistaa mitään, ja ajattelin varmistaa sen noilla ryyneillä. Sitten taas viikon helvetti, jonka onneksi saan käydä läpi paratiisissa
eikö se maistu jo puulta ja käy mahan päälle
Pirinistinä sitä menee koko ajan, mutta nyt tuli otettua hieman koksua päälle ja ihan hyvä tasoista ottaen huomioon Suomen tason. Devilla Jumalatar is here!!! Ja huolet haihtuneet taivaan tuuliin…
kauanko pitää olla ilman betsoja et toleranssi laskee
olin 3kk etten ottanut betsoja,ku sit otin tole ei ollut laskenut yhtään
Se riippuu bentsosta, koska eri bentsoissa on eri vaikuttava aine, mutta kyllä kolmessa kuukaudessa tolen pitäisi ehtiä laskea!
xanorista tarkoitin lähinnä
kiitos neuvoista
Ei. Hyvältä vaan tuntuu. Pullon silloin tällöin vähän väliä mutta en varsinaisesti ryyppää.
T:Tulkku
Doddiin…nyt toinen riva ja sit johkinpäin käveleen ja ootteleen huomisia krapulaisia kuulusteluja…
“kauanko pitää olla ilman betsoja et toleranssi laskee”
Tämä on kyllä hirmu yksilöllistä. Mulla toleranssi katoaa tosi nopeasti, kun en yleensä käytä pitkiä aikoja säännöllisesti, ja noi dosetkin on luokkaa 1-5mg/vrk (yleensä). Jo yhden puhtaan viikon jälkeen toleranssin laskun huomaa selvästi, muutaman viikon jälkeen toimii kuin ensimmäisellä kerralla. Ja kysehän on kohdallani Xanorista ja kumppaneista, harvemmin tulee muihin koskettua.
Nyt on kyllä sotkuinen olo, taidan laittaa Pink Floydin soimaan ja mennä sänkyyn fiilistelemään, ennen kuin nukahdan.
Rakkautta [/b]