mikä vaikuttaa nyt

mun mielestä about 100 mg kodeiinia pitää yskän poissa sen 8 tuntia. mutta tykkäät nauttia tuollaisia pieniä annoksia?

Alkoholi, kannabis, kokaiini ja naiset :sunglasses:

Alko, Opamox 30 mg x 2, Tenox 20 mg ja lätkä.

Hyvät mätöt ja Sol. :sunglasses:

kohjt mäyrä, jonkulainen piri, 2 x xanor, koht vauhti

Salmiakkikossu. Paitsi että se on hyvää, on bonuspuolena myös todellä ärtsyn näköinen musta oksennus.

200mg Levozin ja 60mg Paroxetin.

Kunnon muhkeat parinmillin bupre (s)nakut… :stuck_out_tongue: Uu jee…

Saunajuoma, savut ja hiillostettu kyrsä.

Yskäntipat kun ryvityttää niin vietävästi.

ardinex, fluanxol ja xanor.

Burana 600 mg ja siideri.

Huuuuuuuu…aika hurja kombo! Varmaan tuli hyvät olot…

:mrgreen:

Kontit :imp: . Onneks ne loppuu, ni mä en enää himoitse niitä, tai himoitsen, mut en saa :smiling_imp: ! Ootan jo innolla kolmen päivän päästä alkavaa vitutusta…

Nyt vaikuttaa 20 mg Insomin, 10 mg Rivatril ja vähän budia, pitää tasotella oloo viikon pirikuurin jälkeen, olin ollu ilman jo 1.5 vuotta :frowning:

Joo oon ihan vitun sekasin!!!111 Itse asiassa oikein miellyttävä kombo, päänsärky poissa ja rento mieli.

Iltaa!

Ajon juuri 200 km matkan tunnissa ja tavoite oli päästä kapakkaan juomaan pikakännit. Myöhästyin ja jouduin tyytymään siihen mitä kaapista löytyi.

Nyt vaikuttaa aika iso annos jarruja :sunglasses:

Terveisin
Jarrumies

Onpa minulla retee olo ja väsymyskin lähti pois…

VH

amfetamiini, alkoholi ja rivat. vois ruveta viä bongia kiisuttaan :wink:

alkoholi, nikotiini ja 5 + 5 mg stellaa, toinen syötynä ja toinen nasaalisesti. mites, voimistaako alco zolpideemia mitenkä? oon huomannut muistikatkoksia ja ylenpalttisia häröilyjä isoilla annoksilla kummankin päihteen kanssa, mutta vaikkapa 6 olutta stilkkarin kera silleen hillitysti nautittuna… :unamused:

hah, alkaa jo nyt näyttää siltä että mun näyttö kupruaa vasemmalta oikealle :smiley: ohwell. vitsi ku ois ´röökii

noi kirjaimet pomppaa pahasti tähän jollen oikeesti keskity. hassua. eeh…