mikä vaikuttaa nyt

Rankka työpäivä + 1x stilnoct suuhun. Miksi en nokittanut sitä ? Oon kasvanut aikuiseksi ?

Tässä loistava vastaus kysymykseen “mitä aikuisuus on” :smiley:

Heräsin eroottisten unien virkistämänä. Päätin, että tänään lähden toteuttamaan niitä :laughing:

Ei ois kyl pitäny lukee spostii aamul, tuli märkä rätti sieltä naamalle.

No Muutamalla kaljalla + parilla bentsolla takasin sfääreihin :question:

Tässä dexmi kuurilla itseäni pitelen. :slight_smile:

Ja heti aamusta :slight_smile:

Henkilökohtaisesti ei oikein maistu aamusta dxm. Ehkäpä jotain kammoja jäänyt tms. :open_mouth:

Kofeiini :open_mouth: Olen jopa harkinnut olevani kokonaisen päivän pelkän kofeiinin voimalla. Mitä ihmettä!

Kofeiini täällä myöskin… Vaikuttaa ja vaikuttaa, oikeestaan rupes vaan enempi vätystään ja väsyttään.
Plaa.
Myös epätavallisen hyvä mieliala vaikuttaa, ees kiukutellu yhtään kellekään koko päivänä… :open_mouth: Ihme.

Kestipä muuten kauan tuo DXM. Oli aika sairasta, kun pelotti pelkkä kävelykin kaverille. :slight_smile: Silmät kiinni hallusinaatioita näkyi kyllä ja oli suht mukavaa. Ensi kerralla kuitenkin eroteltuna sitten erikseen tuo DXM. Se Resilar ei oikeen tykkää maistua meikäläiselle tuollaisenaan. :stuck_out_tongue:

piri :sunglasses:

sanoit ettei toimi.

2 lainii kokkelia

4kpl 150mg tramalia on muuten hyvä fiilis :smiley:

Pöhinä ja yllättävän hyvä sellainen :sunglasses: 0,1 vedot toimii paremmin kun gramman vedot katu pirii. Siit voi sit miettii niitä prosentteja… Hintakin oli tosin 35e, mikä on täälpäin aika kallist, ku normisti maksan 20e vaik ottais piuhalle. Mielummin näin, ku et hinta halpenee blandauksen mukaan. Elikkäs diilerit älkää tunkeko jatkeita vaan myykää ehtaa tavara kalliimmal.

Mulle kans… :cry:

Ilmanen kalja ja toivottavasti kohta joku muukin. Stilkkarit tai vaikka apro edes.

Jos se keskimääräinen katupiri on 20 %:sti amfetamiinia ja nyt käyttämäsi piri on yli kymmenkertaisesti parempaa, niin se on kai sitten >200 %:sta amfetamiinia. :wink: Taitaakin olla jotain superamfetamiinia.

Ei vaikuta mikään. :cry: Kelpaisi vaikka nuo Xanorit tai Stilnoctit. Pitäisi viitsiä lähteä kerjuulle.

VITTU

200 mg DXM
150 mg kodeiinia
40 mg tenoxia
20 mg diapamia
20 mg stilnoctia
450 mg DXM

Nyt oon deksinousuissa taas!

lisää stilkkaria ! 10 mg nenään

ihanku notkuis aah

hyvä setti

Ei voi muuta sanoa kuin että voi helvetti mikä trippi…
ajattelin valveunissani että vittu, täytyy autolla vielä himaan…

sit heräsin ja katsoin ympärilleni, wtf, mä oon himassa…

Jumalauta toi DXM + Stilnoct + Sirdalud kombo on uskomattoman dissosiatiivinen.