Ihan vaan pitään pää kasassa. Tosin tuli tosta ihan mukavan rento fiiliski. Huomiseks enää 6*0,5mg Xanor ja sit ryynit loppuu ja vasta loppuviikost saan lisää. Mihinkään yksityiselle en jaksa lähtee ryynejä ruinaan, joten maanantaina vaan muutama kori kaljaa kämpille + vähän viinaa, ni kyl niillä selviää sen aikaa et saa ryynit käteen.
Itse vuorottelen ihan tarkoituksella bentsojen ja alkoholin kanssa, ettei toleranssit nousisi. Molempia noita aineita on siis kaapissa koko ajan, joten pakon edessä en tuota vuorottelua tee…
Tasapainon pysymiseksi toista ääripäätä edustaa sitten reipas amfetamiini arkipäivisin…
Kolaaa ja sopivasti kansallispäihdettämme. Hirvee meno päällä, mutta tänne sitä vaan eksyttiin kotiin ja istutaan tietokoneen eteen… On tääkin helvetti. Kolme puhelinnumeroa illan saaliina ja nimi listalle ens perjantain bileisiin Nosturiin. Kankkunen saattaa olla aika hirveä, mustaa Danielsia koko ilta. Tänään ei sitten oltu köyhiä eikä kipeitä, darra hiipii jo kulman takana. Oikea liidi valmiina kolkkaamaan sen. Olo on kuin Jumalalla, lähtisin vaikka maailman ääriin, jos luvassa olis poreallas… Mutta neitoa kaipaan, tyhjä sänky näyttää arkulta. Sinne kai sitten.
“I´ve died before…”
Vittuun tää… Pakko katsoa joku leffa ja ottaa downerit nyt, ettei tarvitse taas kahta vuorokautta huitoa. Oon yks helvetin pelle näiden rojujen kanssa. Täs säätimessä ei ole kuin “on” ja “off”.
jatkoilta juuri pois, kauheet ruokamätöt otin 300mg just kodeiinia ja odottelen alkaako laatattaan nyt kohta, noin 20 annosta alkoa illan aikana alla myös.
Uijui löysin paukkuniitin lattialta, tosin se ei ollut vahinko, vaan tarkotuksella ettiskelin . Täytyy jatkaa myöhemmin jos löytyis lisää, nyt nää tauluun ja relax vähän aikaa…
Tänään ei kestä ottaa paljoo mitään, joskus tos kuuden maisssa nappaan 3 mg alpratsolaamia ja kaks “niitä pahanmakusia” nukahtamislääkkettä. Huomenna pahat tädit imee musta hirveesti verta, ni ei kestä alkaa dokaileen vielä tänään, ku eihän ne sit huomen löytäs sieltä etanolin ja kaiken muun roinan seasta ku pari tilkkaa verta
Heh, toi aikaisempi kirjoittamani “kolaa ja viinaa”-läppä kuulostaa ihan siltä, kun Alakerta ois vihdoinkin saanut maistella vähän eliitimpää roinaa Kola ikävä kyllä oli Cokista ja kansallispäihde kossua. Ja viskiä.
Mikä kolaa ja viinaa, laita linkki? Eihän Holly pelästyny mun viestejä [/quote] mitä hollowin viestejä oisin pelännyt? ootko taas tekstaillut mulle yöllä vai
Ei ku oli yks tyhm viesti tos vaan Alakerran Herralle…Onks mul muka sun numero??En tietääkseni oo tekstannu (vaikka haluisitkin kumminkin hahhaha:) Laita mailii jos haluut mun numban