Nyt vaikuttaa 9mg alproa. Mitä tulee jyviin, mulla ei näemmä ole omaa tahtoa. Jätkää viedään ku litran mittaa. Ensi viikolla menen lääkäriin ja ilmoitan, että mulle ei saa määrätä PKV-lääkkeitä (poislukien lekuri, jonka tuella aion haudata noi lopullisesti). Mä en jaksa enää. Otan muovikassillisen ryynejä mukaan ja vien ne sille lääkärille, että se ottaa tän tosissaan. Päihteiden suhteen itsekuri = nolla. Parempi siis olla ilman. Tähtäimessä päihteettömyys ennen elokuuta. Tähän tää meni
Eikö onnistu eläminen pienemmillä annoksilla alpoa ? Vai onko kyse vain siitä ettet osaa olla kuin kuosissa. Selvinpäin on niin huono olla ? Miten oot miettiny lopettavas kun on toleranssit ilmeisesti aika korkeella ?
Heheee, luin, et (poislukien lekuri, jonka tuella aion haudata itseni lopullisesti). Vakava asia, ei saa nauraa, siispä vaan hymyilen vienosti Huh huh, itellä alkaa jo päässä napsahdella, ku ainuut ryynit, mitkä jäljellä on muutama zopinox, dippadei. Netti vähän pätkii, ku imutan pokee niin kovalla vauhdilla
Mulla nousee toleranssi ihan hillittömän nopeasti. Pari viikkoa yritin lopettaa ihan omin avuin, sain vähennettyä vuorokausiannoksen 3mg (1mg aamulla, 2mg illalla). Viime viikolla otin pari päivää niin, että vain jos huimausta/näköhäiriöitä/pahoinvointia ilmaantui, pistin 0,5mg kielen alle. Sitten se touhu taas lähti käsistä.
En ole pitänyt kirjaa noista lopetusyrityksistä, mutta niitä on varmaan kymmenkunta. Ja aina kaatunut samalla tavalla. Joskus aiemminkin olen todennut, että tää elo on yhtä perkeleen vieroitusoiretta.
Pahinta on se, että noi bentsot estää treenaamisen, joka on mulle jotakuinkin kaikki kaikessa - eikä opiskelukaan oikein suju, kun välillä katoaa kokonainen viikko.
Sori avautuminen, itsepähän olen monttuni kaivanut. Mutta motivaatiota todellakin on kiivetä ylös täältä.
Toleranssista sen verran, että (muistaakseni) perjantaina otin neljä milliä ja putosin. Nyt yhdeksän ja en ainakaan huomaa olevani vaikutuksen alaisena. Kirjoittelu ainakin sujuu ihan ok.
Ritalinia, Concertaa, pari milliä xanoria ja puoli pullollista olutta.
reseptilääkkeet ja elämä.
Alakerta pistä vaan viestii mailiin jos meinaat luopuu ryyneistä…
Kupposen kahvia äsken join.
kodeiini, siitä noin tunti join xanorit ja nyt on virkeä/notku olo
kodeiinin vaikutus paranee ja pitenee noin otettuna.
hastala vista beibi
8 bissee ja 300mg kodeiinia otin 10min sitten mies ja alaston ase viel loppuun ja venaan sohvalle oloja
Mitä Vitun oloja.Rouhi buranaa pese hampaas ja mee elbaamaan.
Mukavia letkeitä oloja, ei sen kummosempia, muuta en odotellutkaan
älä tsippaa stonehead.
polvi ja tsolppis
kaks kuppii kahvii, 200mg Tramalii eikä yhtään alkoo. Pitäs niinku yrittää selveillä.
Metadoni, klotsapiini, diapam, nikotiini ja olut…
Bisse ja Pore…
Tässä just 1. lonkku menossa. Nyt alkaa sit muutaman päivää kestävä ryynipaasto tässä asumuksessa,(jospa vähän sais tolet laskuun) Saa hyvällä omallatunnolla pysytellä huppelis koko ajan
Nyt on jemmassa : 5 askia Marlboroa, 2 lonkkua, 32 pulloa olutta, ,ehkä n.2 pesällistä kukka-lehti mixiä, muutama pussi sipsejä, kaikenlaista hyvää ruokaa ja pino DVD:tä. Jos loppuu ruuat kesken, tilaan vaan kotiinkuljetuksella pitsaa ja jos juomat (ne kyl loppuu
), ni taksil Alkoon, juuuuu-uuu.
Iha vaa kaks pamii ja aamukahviki taitaa aivoissa pöristä.Siis iha pelkkä juhlamokka. Pari bissee tekis terää mut antaaha niide nyt olla tuol kaupassa.
4,0 mg buprea (IV) jne… Nyt pitää mennä tekemään vähän töitä.
VH
10mg somnorin vetäsin nokkaan… jumalauta ku nous samantien!!! nyt kiva rentoutunu virkeä olo… on ainaki tolet nollissa ku noin pieni määrä jysähti oikeen kunnolla!