mikä vaikuttaa nyt

olutta ja saunalahden viinaa menee tasaseen ja varmaan tahtiin…

Pulloon jouduin tarttumaan kun sauhu pääsi loppumaan eilen :confused: , mut ei se mitään, hyvillä fiiliksillä mennään eteenpäin. Otan muuten salaa kuppia himassa, ettei tarvi lähteä baariin tänään…

Loppuehtoolla kunnon karstat ja varma karuselli-tipahdus sen jälkeen :smiley:

Tekis kyl mieli jonnekin hämyiseen, savuiseen kotoiseen baariin, jossa ihmiset ovat avoimia.

Ai mikä vaikuttaa?10+km:n pyörälenkki, suihku, viili-kaakao-proteiiniravinnejauhe (jossa on kaikki vitamiineista rautoihin), banaani, 0,5l Blackthornia, 0,5 L Koffia, kamomilla+guarana, nokkonen+guarana.

Olin aikaisemmin juonut jo vähän ja polttanut aika paukut kun lähdin pyöräilemään.

En tiedä mistä syystä tämä sepitys. Hyvä olo kenties.

joo sitä mä just ajattelin, joku New york baari, no taxilla sitten, taxi onkin parempi, halvempi kuin oma auto. Oikeesti oman auton hinnalla voi ajaa vuoden taksilla. Mut nyt on kesä ja täällä on mahtavaa fillaroida, paitsi puistojen läpi :laughing:

Savut, bourbon ja bisse.

olut sivulla ja lähti viina toisella sivulla vaikuttaan liian nopeasti :frowning: alkaa tuleen kauhee tumu jo vaikka baariin tarkotus lähteä. let see.

ps. holly2 jaksaa aina olla noin arvoituksellinen :wink: mielenkiintoinen persoona…

minä olen avoin kuin kirja… en vaan halua laittaa koko kuvaa ettei koko maailma tunnista :slight_smile: Kun oon niin paljon mun ihan oikeita juttuja selittänyt tänne, eli en sanoois että kauhean arvoituksellinen :confused:

Tänään natsas kaiken kanssa :sunglasses: Nyt meni 4 x 10mg Diapamia naamaan ja olo on kohta toivottavasti mahtava! :slight_smile: Mun silmis pyörii inspis ja luotan omaan sanaan. Olen ylpee ittestäni ja etin uusia haasteita, helppoja ja vaikeita. :slight_smile:

5x10mg Diapam, 2 budii.

Aika psykedeelinen fiilis.Aika “runsaasti” oon taas valvonut ja bisse vaikuttaa nyt.Kävin äsken tekemässä pienen kävely-lenkin ihan vain kuunnellakseni luontoa ja aivan mahtava kävelyreissu olikin.Ei mitään muuta kuin minä ja luonto,ei pihahdustakaan muista ihmisistä.Erittäin hieno ilta :sunglasses:

120 mg kodeiinia , 10 mg diapamia, 7,5 mg imovanea…
lämmin ja raukee olo… ihan jees

Tänään tuli taas todettua että noi liuottimet voi hyvin jättää muille… pää kipee ymsyms… oli vaan vähän “pakko” mennä tyhjentämään muutama lonkero. Nyt vaikuttaa unilääke ja kohta toivottavasti piiiiitkä uni. Ja aamusta sitten vähintään 300mg tramalia. <3

15 mg tsolpideemia, Stella-merkkisinä. Jotenkin toimivat, huojuntaa vaan, ei yhtään visuaaleja :cry: Voisin koittaa hetken keskittyä tuleeko mitään ja sitten nukkumaan mennä. No, eipä syntynyt totaalista mustaa aukkoa pääni räjäehtäessä.

Edit: otin sen puolikkaankin vielä, eli yht. 20 mg. Tää saa nyt riittää, kun ei noita montaa ole. Ensi yönä voisi mennä aikaisemmin nukkumaan.

Ja myöhemmin vetää nämä erimerkkiset huviksi nokkaan Nahkaa seuraillen :stuck_out_tongue: Vaikkei se uutta ole, ei tietenkään…

Silmät kiinni näkyy jotain kuvia, mutten oikein tajua niitä.

Rivien väleissä ei ole mitään, blankolta nousee hahhmoja rivien väliin ennenminkin :stuck_out_tongue: Lauseet toimivat ristikoina vaikeuttaen sissänpääsyä. Vielä ei ole selvyyttä pitäisisikö
olla kirjoittamatta vai kirjottaa kauheasti.

Kävely huojuu juu.

Aungrinnousu ft. puiden lehdet esittäytyy verhojeni välistä erittäin levottomasti vaalealla betoniseinälläni.

Välillä kuperat keittiokupit meinasivat näyttää ihmisiltä kypärissä, ehkä isommall annoksella voisi niin luulla.

Blääh, aika tylsää tääki vaa, meen nukkuu.

Kohtalainen darra ja jysäri. Eikään kohta helppaa, ku 200mg Tramalii alkaa vaikuttaan. <Son ainaski mulla hyvä darraan.>

No ainakin se on tullu laatujuomista eikä mistään kura kepardista.Eli et laadukas jysärikin ja ohi menee.Kärsivällisyytä.

Tramadoli ja ibuprofeiini. Selkäkipuun, lääkärin määräyksestä.

Probioottinen kauravalmiste Yosa. ( Estää mua yrjöämästä noita edellisiä pois) Niin, ja toki myös Somac. ( Joka tietenkin oikeasti on se joka auttaa)

Ei ole viihteellinen olo.

Tramadolia 450mg omasta määräyksestä. Sen verta täytyy taas todeta tieteen nimessä että yli 300mg annokset ovat tuhlausta.

Nyt tekis kyllä mieli dxm/dmt/lsa. Ollu taas sen verta taukoo noista että rupeaa sylkirauhaset aktivoitumaan ajatuksesta.

Koht alkaa oleen taas tuttu olotila. :smiley: :open_mouth:

:smiley: Pöpön street niinku remu sen lausuu.

koskenkorvaa ja olutta, hähä neljänpäivän päätös on aina paras, pystyy juomaan kun sieni ja eufiroia kasvaa vasta kun ensin tyhjentänyt 0.7l lekan