mikä vaikuttaa nyt

15 mg diatsepaamia ja sitä ennen 200 mg ibuprofeenia, heh. Alkoi vainottamaan, sydänlihastulehdus :laughing:

Miten musta tuli näin vainoharhainen.

Diapamit toimii enemmän lihasrelaksanttina kuin anksiolyyttinä…
Toimisikohan joku muu bentso ahdistukseen paremmin. Vähän sama juttu taisi muidenkin kohdalla olla, mulla henkilökohtaisesti.

Ehkä opiaatteja sitten :unamused:

2g kukkaa,puolikas kunnon metskua.plus epämääräinen läjä kaljaa.
pientä taisteluväsymystä.

5mg tsolpideemiä lisää ja

700

Totta puhut. Diapam relaksoi, mutta anksiolyyttinen vaikutus on nihkeä. Se tylsistyttää, saa maailman näyttämään harmaalta.

Xanor on ehdottomasti paras ahdistukseen ja samattomuuteen. Rivatril perässä, mutta siitä puuttu se kirkkain kärki (vaikka toisinaan kiva onkin) - en nyt osaa paremmin selittää.

Rivoja kannattaa varoa alkon kanssa muuten kaikista eniten, vähän tälläinen kutina jäänyt…

Nyt tippuu, alproakin otin. Toivottavasti hyviä unia tulee.

Hyvää yötä! :sunglasses:

Viinaa. En tiedä mistä johtuu tää mielialan muutos. Kuulin just, että yks tosi nätti tyttö on ihastunu muhun. Kaikki on loppupeleissä ihan vitun hyvin, mutta kuolema houkuttelee ihan vitutusti. Mul on Glock kämpillä ,yhtään panosta ei oo. Lääkkeitäkään ei oo niin paljoo, et henki lähtis.
Paras vaihtoehto ois leipäveitsellä kaulavaltimoon. Todennäkösesti ois suhteellisen nopea kuolema. Mut ei hätää, emmä mitään tollasta o tekemässä, senku funtsin vaan. Ois oikeesti vaan varmaan ihan vitun siistii, ku kurkusta lentäis verta ku jostain Niagaran putouksesta ja ois ne viimeset sekunnit elämästä menossa. Mitähän sitä aattelis ? Haluttas varmaan pilluu tai jotain :smiley: Voi jeesus, että ois siistiä kokea toi, tekisin sen samantien mut sillon kuolis, enkä mä kuolla halua!!! Huh, ei oo vissiiin lääkitys ihan kohallaaan :smiley::D:D:D:D Jees jees, älkää tosissaan ottako senku jauhan paskaa. Otan tässä vielä parit paukut ja poltan vähän lätkää ja huomen ku herään vedän tumppuun :sunglasses:

2xZolpidem Sandoz10mg, 1xOxamin15mg.

Eli leppeää on eikä vituta flunssakaan niin raskaasti. Tänään sitten kyl ei yhtään enempää näitä eikä viinaa ainakaan.

Otin eilen illalla 0.2mg buprea, mutta nyt alkoi taas kivut. Kannattaisiko ottaa “vähän” tramadolia, vai häviääkö vaikutukset vituille tuon eilisen bupren takia?

200mg Tramalii, et pääsee köörään safkakauppaan. Ja oluttakin pitäs tankata.

Mä oon polttanu paukut, syöny pari leipää ja juonu helevetin vahvaa kahvii. Näin nää työpäivät etenee

aamupalaks lämmin karjalanpiirakka ja 5x panacod.
ny sohvalle lukeen hyvää kirjaa.

Just paras miten voit aliottaa päiväs :smiley:

mulla ei enää vaikuta paljo mikää aamulla 05:30 abalgiin 150mg

Hyi saatana sitä metaa, vielki heikko olo vaikka to aamuna klo 7 vetän viimeset vejot. Meinasin kulauttaa benit kurkkuun purkista, tyydyin yhteen xanoriin ja puolikkaaseen teemuun. Vittu olin jo 5 päivää ilman buprea. noh here we go again!

Ei minulla Xanorkaan kaikenlaiseen ahdistukseen auttanut. Voimakkaaseen akuuttiin ahdistukseen se auttoi aika hyvin - paremmin ainakin kuin nämä Diapamit - ja vain tuollaiseen ahdistukseen oikeastaan viitsinkin käyttää bentsoja. Lähes jokapäiväistä perusahdistusta en ala niin lääkitsemään. Enkä saamattomuuttakaan kyllä ala korjailemaan bentsoilla.

Rivoja en ole kokeillut.

Jos käyttää satunnaisesti niin farmakologisten vaikutusten perusteella xanor, rivatril ja temesta on kevyesti vahvimmat bentsot. Diapam jää kauas taakse.

Alkaa pikkuhiljaa vaikuttamaan yks jos toinenkin… ja MM-fudikset täydes vauhdis! Niiden siivittämänä sit hulinat pystyyn jossain, paikkoja valmiina yllin kyllin! Hyvät perjantai-illat kaikille tasapuolisesti!

[edit] Uuh ja maagiset 420 viestii

noniin, sorruttiin taas metukkaan. yhet töpsöt vaan.

vaniljasikari, jääkaapissa on pullo kuivaa valkkaria, mut ei oo puistokelit, niin jää juomatta.

nyt tekee taas mieli mennä johonkin sellaiseen hämyiseen jazzbaariin, mitä täällä ei oo, sillee et vois mennä johonkin toiseen kaupunginosaan yksin ja juoda jonkun drinkin, ja siellä ois pimeätä ja bändi soittais ja vois jututtaa baariäijjää, siis sitä joka myy niitä juomia. Ja sit vois pyöräillä himaan yöllä. Sellainen elokuvafiilis, mitä tapahtuu vaan elokuvissa. Kun ei täällä oo sellaista mestaa.

Jenkeissä on just tollasia baareja vaik kuinka, siellä Jazz on jotenkin paljon suositumpaa kun suomessa, ja jos kyselee vaik hotellista niin saa jazzklubien osoitteita…Toki siel löytyy klubeja joka lähtöön…Siel ei vaan toi pyöräilymeininki oikein toimi :slight_smile: