mikä vaikuttaa nyt

Hirvee sonnidarra, 200mg Tramalii et pääsee tälle maailmalle. Sit pitää ottaa täs runsaudenpulassa jotain lisää. :imp:

600mg Tramalii vaikuttaa, euforia ja jumi olo valtava :smiley:

Törkeen hyvää metaa ja meininkiä tasottamaan pari 2mg depot xanttua.
Vittu mitkä olot tuosta myrkystä voi saada… HUH!

Mä en oo oikee koskaan tajunnu tota pore-ryyni komboo… Mun mielest ne ryynit vie jotain pois…

Nyt vaikuttaa bourbonikii.

Sama vika. Nopeet nopeina ja hitaat hitaina. Sillon kun ite viel vedin vauhtia, niin otin vaan laskuihin sit kunnon ryynikasan, että olo helpotti.

Kääräsin pössyn ja vetelen pitkii henkosii ja katon ku paroni kätteni jälkee rantasaunassa. :smiley:

Bentsot poistaa mun mielestä sen turhan paranoian joka mulle tulee kun vedän pirnaa. Eikä oo niin saatanan jäykkänä että kaikki varmasti huomaa. Jokainen tyylillään, bentsothan on mulle jo pelkästään paniikkihäiriön hoitoon. Siis lääkinnillisessä tarkoituksessa otan, en miellä benoja edes päihteiksi.

ps. kunnon keltasta kivee :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Minä tykkään ku ei hajoo pää ryynien kans valvoes :E

Kohtpian vaikuttaa minttulikööri.

Niin onhan siinä tuokin momentti että pää pysyy kasassa sen pari päivää.

Alproxit respan mukaan, pari clotamia ja kaks lonkkuu paikkaamaan eilisen juomisen aiheuttamaa nestehukkaa.

1mg alpoo 150mg tramalia tavoitteena saada tehtyä jotain.

Otimpa potun minttua pakkasesta, aijjai ku purasee ;E

Oli oluttuopin pohjalla jotain kirkasta nestettä. Maistoin sitä, ei se kyllä vettäkään ollu. Mutta ei se toisaalta poltellu suutakaan, niinku raaka viina/vodka usein tekee. Noh, kaadoin siihen kuitenki tölkin Batteryä lantrinkiks ja sitä tässä just nautiskelen. Hmm… vaikea sanoa, kyllä tossa saattaa etanolia olla…
Pitää silti varmuuden vuoksi vähän Smirnoffia siihen lirauttaa.

Heh heh, tuli tosta hauska juttu mieleen, ku joskus ihan ÜBER-viina-ryyni-lätkä-koomassa, päätin terästää vodkapaukkua Asetonilla :smiley: Ei kyl mitään muistikuvia miten siinä kävi, mut ei kovin herkullisen makusta ollu.

Olutta ainiaaan.

Four Roses, sei s-tana lopukkaan.

9 olutta ja 240mg kodeiinia nappasin juuri, kohta toivottavasti samaa tasoo nuokut ku eilen :sunglasses: :sunglasses: madventuresia sohvalle

vaikuttaa vitutus! ihan eri maailma kun eilen. meni 240mg täysin hukkaan kodeiinia. miten voi olla tämmönen ero? ero on taatusti siinä, etten ottanut tänään päivällä yhtään, eilen otin. Pakko olla siinä ero, ei potki juuri mitenkään. uskomatonta.

Tässä Smirnoffia tissutellu aikani kuluks. Ei mitään hirveitä määriä. Ehkä jotain 3 desii tai tälleen. Parit ryynit kans. Aika selvänä, mut ihan hyvät fiilikset. Huomenna ois jo joskus puoleenpäivän aikaan herätys, ni ei kestä koko yötä juoda. Vois sitä tosin vetää kunnon kooman päälle ja sit nukkuun joskus neljältä. Tällä hetkellä vaan vähän ryynit aika vähissä, jotain 20 kpl 0,5mg alpoa ja pari pamia. Tosin eipä noista mitään hätää tuu, respalla aika lailla tennareita ja ens viikolla lekuri lupas nostaa päivittäistä alpratsolaami-annosta. Ja kamulta saan huomen kymmenen millin zanoria. Et kyl se pää kasassa pysyy. Ens viikol sit, ku saan ton päivittäisen alpo-määrän kohilleen, ni voiki vähentää reippaasti juomista ja alkaa vähän pistää elämää takas raiteilleen. Jebulis.

Huomen alkaa futiksen MM-kisat :smiley:

Ihana 5 milligrammainen valkoinen viiva nenääni sujahti katkaistun läpinäkyvän kuulakärkikynän putken kautta tsolppista. Olen onnini kukkuloilla. <3 u \o/

\o/ <o/ \o> \o/ \o> <o/ <o/ \o> \o/ \o> <o/ <o/ \o> \o/ \o>
<o/ \o> \o/ \o> <o/ <o/ \o> \o/ \o> <o/ <o/ \o> \o/ \o> <o/

WHULULULU! :laughing: