Joo siis vittu meiköä on kuosis,HuH HUU
Mitä on alla?
Perjantaisrta asti nautinu amfaa ha benzoi.nyt vodkaa.vi9ttu mä oon oieesyti niin kuosiis et en ei voi tajuu.What fuck?
Nyt mmwnnään mut huiómen duunii mnuypakkio saa<sa mewboo
Oon aika kuoseis
Sama juttu. Ilta on kai lopussa. Vois kyl jotain viel…
Joo ilta rupee olee tässä mut jotain pitäs kyl viel olla.Siis ai et ku jotaki viel ois.
Vois olla. Kyytiä kaivataan voi s soitella kyytiä.
Ah piristävä ois kova sana
oi, täälä ollaan “irkattu”
aah, 6 bissee alla, otin just 210mg kodeiinia ja venailen vielä vaikutuksia <3 pari bissee vielä jäljellä. Kohta varmasti kuitenkin ihan jees olo
Khat, efedriini… Amfetamiini!
no ne 2 bissee, nyt nukkumaan. Jäi nyt vaan unelmaksi se kiihkeä rakastaja, 24vee vai mikä sen olla piti, säästän perjantaihin… heippa vaan kaikki ihanaiset hunajaiset ja frontti
heippa hunajainen holly2
Alko päriseen kyl hyvin nyt kodeiinit <3 aah pakko mennä sohvalle ja hakee viereen viel yks bisse z
Heräsin just ja kurkku oli ihan v***n kipeä.
Määräsin itselleni : Pari shottia raakaa Smirnoff-vodkaa(tappamaan bakteerit), 2 Panacodia (poistaan kivun) ja 2Tenox+2Alprox (poistaan vitutuksen siitä, et kurkku on kipee).
Olen ylpeä itsestäni : 20 minuuttia ja kurkkukipu oli poissa, musta tulis hyvä lääkäri
Nyt ku ei nukuta yhtään, niin voiski juopasta loput tosta Smirre-pullosta. Ryynejä en enää ota, ku menis kuitenki taas jotain 30.
Se on just viinan kaa, ku ottaa, ni vaikka ois kuinka sekasin, ni ei koskaan tarpeeks, aina vaan pitää ottaa lisää. Tai ehkä kaks vois ottaa. Saas nähä.
ah mitkä nuokut <3
Vielä iltamyöhään otin 2,5 mg xanorii kermakanelikahvvin kera, ja tietty tupakkaa.
Smirnoffiii, parit ryynit, lätkää. Turha täs on nukkuu
I wanna be a Cowboy baby
Ridin’ at night 'cause I sleep all day
Cowboy baby
10mg tsolpideemiä uneen ja vitutukseen kun lääkärit on niin perseestä… menkääpäs nyt kaikki kertomaan mielipiteitänne tuonne Bentsot (ja lääkärit) topikkiin
Smirnoff, pari tenoxia ja lätkää. Elämä on kivaa ku ei huolet paina
Vähän niinku tossa mun sigussa : Tomorrow brings pain and sorrow, but tonight, we’re all right.
Eikä mulla ees mitään kanuunaa tuu joistain puolesta litrasta vodkaa. Life is good Ja kaikki muutki plinkkiläiset, jos joku juttu painaa mieltä, niin kattokaa vaan itteänne peiliin ja sanokaa : " Ja vitut, yks vitun sama"
Ja jos ei muu auta niin kamalla vaan tukka sekasin.
Jees, täytyy lähtee taas liikenteeseen, yö kutsuu kulkijaa Cya later.
Lisää Smirnoffia, siinä on niin vitun laatuvodkaa, että hakkaa Finlandiat, Absolutit sun muut satanolla. Kuhan ei lantraa mihinkään. Kohta vielä pikku pössyt. Tosin lehtee enää jäljellä, mulle ei oikeen kukka sovi, menee ihan skitsoks, lätkä taas antaa kivat olot. Mut ku ei oo ni ei oo, tosin lehti ny vastaa Marlboroa
Kohta pari tuntii unta balloon, TOsin ensin pitsa ja joku leffa. Huomenna sit taxilla Alkoon Vittu ko tota rahaaki on niin vitun liikaa. Ehkäpä jopa huomenna vähän vauhtia elämään, tosin se pilais sit koomakännit
Noh, kesäloma, aah, easy living