mikä vaikuttaa nyt

1 olut ;E

Tähän vois kirjottaa, jonku Eino Leinon runon…

Vois vaikka kertoo jonku vitsin…

Vaikuttaa hillitön vitutus viikonlopun juhlinnan jäljiltä - laskua maksellaan edelleen. Kolmas vuorokausi putkeen hereillä, kauhee horkka, vapina ja tärinä. Onneksi ei tarvitse käyttää aivojaan mihinkään, lukemisesta ei ainakaan tule yhtään mitään.

Hieno juttu, kun yksistä bileistä palautuminen kestää viikon :unamused:

hirveä päänsärky, ja muistelen just niitä kauheita krapuloita, nyt siis ei ole, ja luulen etttä teen kaiken tulevaisuudessa ettei niitä enää tuu. Vaikka eilen oli sellainen fiilis ‘ett lauantaina tää lähtee baariin’ nope, luulenpa uudestaan että ei, joogamatto taitaa kutsua…

Kohta mun jutut ei sovi enää tänne saunaan…

Hyvät olot vielä. Viinaa enää jäljellä, niin ja muutama ryyni. Hluttas kulauttaa tosta drinksu ku valmiina tos vieres on, tollasta oudon kusen keltasta, nii mietin vaan mihinkähän se on lantrattu. Mut ei viitti hirveen sekasin lekurille mennä.

edit: Muokkasin noi mun kaks yöllistä viestii, ku niis oli liikaa kirjotusvirheitä:D. (Tähän ois sopinu nyt joku parempi hymiö, mut ei löydy sopivampaa)

Ihan ok aamufiilikset, loppuviikko vapaata, ei erityistä kiirettä mihinkään, kahvia hörppäilen. Kohtuu pirtee ja levollinen olo vaikka yöllä tuli otettua kodeiinit, samaa mitä ennenkin huomannut, heräilee vähänväliä kodeiineissa, mutta aamulla ei kuitenkaan väsynyt ole.

opatee ei toimi. tolekysymys kai sekin…

xanor depot 2mg, 2x opamox 30mg ,4x ardinex 7x alprox, 5x tenox 20mg ja ´kaljaa menee tahtiin mars mars

Turha niitä kukkakaupan kotia on keitellä, kunnon raaka-aineista tulee myös kunnon teet :laughing:

1xZolpidem Sandoz 10mg, 2xOxamin 15mg :arrow_right: shiny happy!

Ja sitten tietenkin nää tosi kovat mömmöt: Karmolis-yrttitippoja kuumassa vedessä sokerin kera, Ibumaxia, Nasolinia ja tosi pahaa yskänlääkettä.

Oletko itse kasvattanut ikinä?

Mua kiinnostaa toi kasvattaminen kovasti, ehkä vähän turhankin paljon :unamused:

Oon hengessä mukana :sunglasses:

3xpanacod ja sänky :sunglasses:

Aah, kaks pulloo Kurko lonkkuu tos aurinkoisella pihalla(toinen vielä juomatta ja jäitä tietty sekaan), yhen tennarinki nappasin. Sit vaan loppupäivä hyvää ruokaa ja hyviä leffoja. Nyt alkaa olla jo lääkityski kunnos ni voi vähän jättää päihteilyt vähemmälle. Jees. Rento päivä tulos, ku ei tarvi tehä mitään. Makailla vaan sohvalla ja tsiigailla leffoja. Välis vaan jääkaapille ja röökille :smiley:

Nyt vaikuttaa bupre kymmenen päivän tauon jälkeen ja helvetillinen morkkis! :smiling_imp:

VH

Tramal, bisse, whisky ja pössyt. Ja maalinkatku, maalattiin rantasauna.

Vodkaa.Luulis menevän kuosiin toivottavasti

Joo meikä on kuosis

Päivällä 6 milliiiiiiiiiiii rivoi, sitten myöhemmin väliajoin 3mg alproo ja nyt kohta oon juonu kuusi foster’s:ia.

Vitun tylsää istuu tässä koneella kun haluasin jutella ihmisten kanssa, njää…