mikä vaikuttaa nyt

En mä negatiivisesti tarkoittanut sillä lällärisuklaalla, tykkään ihan kauheesti fazerin suklaasta, mutta jos se himo on valtava, niin tummasta on enemmän hyötyä, kun ei voi eikä tarvi vetää koko levy, pari palaa riittää. Fazerin sininen esim voin syödä 200g noin vaan vips!!
Tykkään kaikesta suklaasta, melkein, en täytetystä, esim ne missä on sisällä jotain outoa en syö ikinä. Da capo on ihana, ja mieti on kai 50-luvulta, tai jopa vanhempi. Maraboun se missä on appelsiini on ihana, ja fazerin minttusuklaa ja se missä on keksejä, ja ihan se tavallinen taloussuklaa. Suklaasta voisin puhua päiväkausia, tein joskus taidekoulussa aiheestä esitelmänkin ja pääsin fazerin tehtaalle opastetulle käynnille. :smiley:

2.5mg trolpidemiiä :sunglasses: munat vaahdossa

En mä negatiivisesti sitä ottanutkaan dont worry, jotkut tykkää tummasta (varsinkin naiset, hehe, mikä siinä mustassa viehättää). Tykkäätkö sit esim. konvehdeista? JOskus tekis mieli käydä jossain oikeassa suklaakaupassa mis on käsintehtyjä herkkuja…

Gää! Repeilen vaan täällä conanin tyhmille jutuille. Kun potkii oikein mukavasti GBL…

millähän tota boostais, jos vaikka bissee ottais ihan vähän?

Ne missä on minttua sisällä ovat ihania, ja sitten ihan parhaat ne simpukan muotoiset konvehdit, oisko joku belgailainen, jouluna niitä saa joskus, jos on onnekas :smiley:
Mut ihan se fazerin minttusuklaa on kyllä sairaan hyvä, no kaikki melkein paitsi sellaiset missä joku mössäö-marja-likööri. Ja on se valkoinenkin hyvä, esim toblerone. On niin paljon hyvää…

Joo marjatäytesuklaat on tosi hyviä…Sensijaan en tod. tykkää sellasist missä on vaikka rommia tai muuta alkoa…Viina viinana suklaa suklaana. NO, eiköhän siinä tullu tarpeeks suklaasta puhutaan vaikka seksistä ku se jotenkin tuntuu sopivan suklaan kanssa :laughing:

nyt yritän pysyä erossa nikotiinista…

ens vklopuksi ku sais hommattua jostain hyvää kukkaa niin varmaan pysyyki suht hyvin erossa… jos menee alkoilun puolelle niin sitten kyllä tulee varmasti poltettua röökiä.

pITKÄST AIkaa iskin händyyn.

hehee, vittu onks kukaan kokeillu diapam peräpuikkoja :smiley: kuulin et sellasiaki on. ihan rentoo varmaan. tosin jossain baaris ois kiva alkaa tiskilla pistään perseeseen pameja :smiley::D:D Voi jestas. kuvitelkaa se tilanne!!!

viina ja suklaa sopii muuten hyvin yhteen, mutta erikseen, siis esim konjakki ja minttusuklaa, tai oikein kuiva sherry ja tumma suklaa…
Btw seksistä, tulee 3.lta taas se seksigurut ohjelma, siinä on hyviä vinkkejä :wink: mä meen nyt nukkumaan, mutta jatketaan huomenna. hli ja öitä pienet puput ja isot raavaat miehet.

Hah hha, enpä oo kuullu, kyl se on melkein se exit only…Nielurisaleikkauksen jälkee kun ei enää viittiny antaa lihakseen pistosta ni toinen vaihtoehto oli perseeseen ni enpä ottanu…Holly good Nitten…

30min sitten 180mg kodeiinia ja 3 paukkua viskiä, vielä pari paukkua ja leffaa sohvalle uh :sunglasses:

Tumma suklaa on voittamaton, mä oon valitettavan selvänä nyt.

Hyi saatana tumma suklaa.Valkonen toblerone sen pitää olla.

Nääh, maitosuklaa vielä menettelee, mutta mä en voi valkoista suklaata edes suklaaksi sanoa, siinähän on vaan rasvaa eikä kaakaota enää laisinkaan. Kuin voita söis… en pysty paria palaa enempää valkoista kyllä vetämään. :angry: :open_mouth:

no nyt pelittää 5x xanor depott 2mg, 15x alprox 1mg, 6x tenox 20mg ja 6x ardinex. plus 0,7 suomiviina ja 0,5l likööri ja viel 18 jaljaa

25mg alproo… kuinkakohan sekaisin mahdat olla :open_mouth:

Nyt vaikuttaa melatoniini… :arrow_right:

kaato setti.

tosta puuttui vielä 3x stilnconct. olo on vaa pirteenpi… hmm :sunglasses:

Hui!Viel stilkkarit päälle.

Jos toi oli vittuilua " hui ne vielä " niin tule tapaamaan kasvotusten jooko? Sovitaan asíat sitten. orait?