L.S.D, Iced Widow, Green Crack, Nordquistin Reko sumppi ja trooppiset hedelmät
Tismalleen sama linja mutta sumppiin lisäksi vaahterasiirappia…
viski + Tangerine Dream (0.8g vaposta) :mrgreen:
Hyi alkoa, perkele tarvin rauhottavia…
![]()
Loperamidiöverit
. Melkein koko paketillisen vedin. Ei minkäänlaisia oloja, paitsi toki varsin(Liiankin?) tehokas vatsan rauhoittuminen. En muuta hakenutkaan, enkä usko, että noista saisin mitään oloja revittyä, vaikka tahtoisinkin, mutta pitää tässä ryyppäämään ryhtyä ja sen verran vikkelästi vielä toimi tuo reflavatsa, että katsoin paremmaksi “vähän” lääkitä sitä
:mrgreen: . En ole koskaan kännissä paskonut housuun, mikä on kyllä oikeastaan aika ihme, mutta eipä huvita moista kokea vastaisuudessakaan.
Etanoli, elimistöstä poistuva etanoli, elimistöön menevä etanoli, kahvi, tupakka
Super skunkkia niin, että tarkenee!

Iced Widow 1g höyryksi ja 1g raakakaakaoon…
1mg Alprazolam generics
15mg Tenox
kolmea eri buddhaa piipusta
1.2g fast and vastia vaposta ![]()
Muutama viski…
1mg rivatril
joskus kuosaillaankin… ja lepposasti nimenomaan kukalla! ![]()
Red Dragon

Naisen ilta-yö ja aamuäkäisyys. Ja aika vähän on tehtävissä… onneksein minä ennoo mokannu juttui tai niin luulen. Taidanpa lähtee tästä vjittu oman narttuni (koirani) kaa himaseen. Ja vietän viikonlopun sen lepposas seuras… kultsikka ei mulle sähise ja rakastaakin pyyteettömästi ja aina ilahtuu mut nähdessään. MUTTA, mikään ihmisolionkaan tunnetila ei oo pysyvä. Vai vjittu ONKO ? Onko naisia erityisesti ymmärrettävä ja heitä kuultava vaikeuksien heitä vaaniessa ja viimein väistämättä kohdatessa… jåå… kyl kyl ja aamupaskalle puistoon ja kåtiå tai tästä aamusta tulee henkisesti torsoinen shittisotku.
Good day, kaikki Saunan naiset. ![]()
Ja tästä tulee päivä, ehkä.
Jaa a, olen ollut naimisissa yli 35V ja naisen lokiikka ei ole avautunut, vielä ja en tiedä tarviiko avautua. Mulla on uroskoira (kastroitu) mutta kyllä se tytöt haistaa ja selkään koittaa kiivetä, porkkanakin näkyy et jotain mieshormoonia vielä jyllää. Mee koiran kanssa pitkälle lenkille niin mieli puhdistuu, myös pirttihirmulla ku saa olla yksikseen tovin. Sitten varovasti takaisin etkä puhu mitään hetkeen.
1.5g

^^ hyvä analyysi. mut mä en ole ollut ees 3½ tuntia aviollisessa liitossa. ei aiheesta tarvii tutkintoa suorittaakaan…
meen kyl joka tapis lenkille ja tuon neidon sakemanni on nyt hoidossa, oli vain helekatti himassaan tänä aamuna.
on jännä ristiriita, että pienikokoisella naisella on koiran kokoinen susikoira ja hyvin pysyy hallussa, vaikka
moni voi luulla toista eli tässäkin asiassa vuosia sitten asiaa ensi kerran hiljiaisesti kummastellessani
osoitin vain olevani taas tietämätön ja ennakkoluuloinen - koiruuksiin perehtyneet naiset on tiukkoja emäntiä.
en meinaa niitä helvetin fifejä, kaljapullon ja työrukkasen kokoisia hermoviiloja, joillle kuiskitaan hyshyssiä ![]()
perkule ! noutajat on parhaita mun makuuni, kun leppoisuus on hyväksi, vaikken itse aina ole sellainen ja koirallinen nainen on monesti varsin hyvä ja luoksensa vetävä yhdistelmä, jos vaan muuten osuu juttu kohdalleen.
monta asiaa näkee oitis, kuten eläimen kohtelu ja kuinka nainen käskee ja keskustelutaito livenä, jopa silmien väri, blabla
ja sit uimaan ![]()
Ei kai nyt ketään tarvitse aina kuunnella ja ymmärtää, vittu hulluksihan siinä tulis. En mä tiedä miks jotkut emännät/isännät aina mouhoo, mä oon aika rento monien asioiden suhteen. Et vittu en jaksa sellasta nillitystä joka asiasta, jos vaikka lautanen on unohtunut olohuoneeseen tai mistä kaikesta paskasta naiset tai miehet sitten valittaakin. Jos mun mies olis sellanen, niin voi vittu, vaihtoon olis mennyt jo alusta lähtien. Et kai pitää jotenkin oikeasti myös kemiat kohdata sellasessa yhteiselämässä. Ei me välttämättä puhuta heti herätessä toisillemme, jos vaikka vituttaa niin perkeleesti tai vaikka ei vittuaisi. Mä en siedä sitä, että puretaan omaa kiukkuaan toiseen osapuoleen. Se ei vaan toimi.
Aika karseita tapauksia näki kyllä oikeasti, kun oltiin kaveripariskunnilla kylässä viikonloppuna tai jossain reissussa yhdessä. Et miten jotkut miehet tai naiset oli aivan vitun rasittavia puolisoitaan kohdellessa, et meinas meillä vieraillakin palaa käämi kun kuunneltiin sitä. Ei toki puututtu toisten suhteeseen ja reiluuden nimissä totean, että oli meillä muutama sellainenkin kaveripariskunta, jotka kohteli toisiaan rennosti ja reilusti. Sellasten kanssa jaksoi olla yhteydessäkin. Tällaisia aivan uusia puolia ystävistään voi tosiaan esim. mökkireissuilla ym. tulla ilmi.
Luck, se on vaan joskus raskasta, elämä ei ole reilua. Mulla joskus jää lautanen olkkarin pöydälle ja vaimo väsyneenä tulee kotiin, esim tänään ja olin syöny hodarin formuloita katsoessa ja lautanen kamarin pöydällä josta kimahti. Sanoin että paan tiskikoneeseen ja huomaatko että olen imuroinut asunnon, riita loppui siihen ja pyysi anteeksi. No elämä on eikä aina pysty itseään hillitsemään. Minä en aina ymmärrä naisia, ehkä hyvä etten ymmärrä. Sama tietty toisin päin.
Kyllähän sitä nyt aikuisen ihmisen tulee ymmärtää, että lautasilla ja muilla tavaroilla on paikkansa. Ja jos jatkuvasti tavarat pyörivät missä sattuvat, niin on aivan ymmärrettävää että sanomista tulee. Monien puolisojen nalkuttamisesta itkevien pitäisi käsittää olevansa laiskoja porsaita, jotka elävät kuin pellossa. Toki sen muijan/äijän voi laittaa vaihtoon, jos välttämättä tahtoo pitää kiinni paskoista tavoistaan.
Terveisin siisteys fanaatikko
^ Toinen siisteysfanaatikko(Yhdyssana, terveisin kielipoliisi
) komppailee, vaikka olen kyllä edelleen sitä mieltä, että nalkuttaminen on silkkaa ajanhukkaa ja itsensä alentamista. Jos jonkun tavat tai ihan vain pärstä vaivaavat niin paljon, että tuntee tarvetta nalkuttaa, niin mikä vitun pakko sen sotkevan sikailijan kanssa on olla? Tosin nalkuttajat kaiketi saavat kiksinsä juuri nalkutuksesta, joten valitsevat sitten siippansa sen perusteella, että tässä on mahdollisimman paljon vikoja ja nalkutuksen aiheita
. Niin ja jos muuten on aivan täydellisen parin itselleen löytänyt, mutta siisteyskäsitykset eivät käy yksiin, niin toki on surku vain sen tähden sitä armastaan heivata helvettiin, mutta sitten ratkaisuna lienevät eri osoitteet; toinen saa sotkea rauhassa omaa kämppäänsä ja toinen puunata vimmalla omaansa niin paljon, kuin mielii.
Täällä vaikuttaa siisteys, kun olen pari päivää puunannut aivan hulluna
. Iski sellainen siivousvimma taas, kun toivuin juopottelustani ja reflatkin selätin ja taas alkaa uusi elämä. Ei täällä paskaista ollut aiemminkaan, mutta se perussiisteyden ylläpito(Esim. ne perkeleen käytetyt lautaset viedään tiskiin, eikä jätetä ympäriinsä lojumaan :mrgreen: ) on kuitenkin hieman eri asia, kuin mun suursiivouskohtaukseni
.
Mä en yleensä jätä astioita mutta nyt unohtui kun kisat meni niin huonosti että ryntäsin heti tietsikalle lukemaan kommentteja, pieni hetki niin lautasen olisin pannut tiskikoneeseen.
Ei vittu, repesin tälle. Meillä mä olen kyllä se siistimpi osapuoli, mutta parisuhteessa tulee tehdä kompromisseja. Mä en jaksa valittaa, jos mieheltä unohtuu lautanen pöydälle, mä vien sen itse ennemmin tiskikoneeseen.
Mutta ei sitä nyt kukaan varmaan täyttä sikailua halua katsella. En mä tiedä, meillä ei juurikaan nalkuteta kumminkaan päin. Lähinnä mä muistuttelen miehelle, jos sen pitää hoitaa jotain asioita, ihan sen takia koska se ei muista niitä muuten. Kyllähän sitä välillä sanaharkkaa on kaikilla pariskunnilla, mutta sitä en kyllä ymmärrä kun on ihmisiä jotka aina valittavat toisesta osapuolesta, mutta silti pysyvät yhdessä. Myös sellaisia pariskuntia löytyy jotka jatkuvasti vittuilevat toisillensa, mikä on ihan sairasta. Siinä on vierailla oikeasti erittäin kiusallista olka kun ei oikeastaan halua asettua kummankaan puolelle.
En nyt tarkoittanut kenenkään suhdetta täällä. Vaan ihan yleisellä tasolla. Ei kenenkään kanssa pakko ole olla ja elämä on liian lyhyt jatkuvaan nalkuttamiseen tai sellaisen kuunteluun, mun mielestä. Mutta mä uskon että nalkuttajat valitsevat sellaisia puolisoja, jotka kuuntelevat sitä nalkutusta, joillekin se vaan on elämäntapa. No ei sinänsä, huvinsa kaikilla. ![]()