mikä vaikuttaa nyt

^^/^ Ei meilläkään nyt sentään sekuntikellon kanssa kytätä, että tavarat siirtyvät ajoissa oikeille paikoilleen :laughing: ja tietenkin toinen voi viedä toisen lautasen tai kupin tiskiin, jos on muutenkin siirtymässä siihen suuntaan, mutta jos ihan lähtökohtaisesti isäntä jättäisi astioitaan, likapyykkejään tmv. lojumaan tai vieläpä odottaisi, että mä ihan järjestäen hoidan niiden poiskorjaamisen, niin enpä olisi tuon kanssa naimisiin mennyt, enkä tuota muutenkaan kovin pitkään katsellut. Jokainen toki tyylillään ja mikä sopii kenellekin, mutta sitten on turha valittaa, että ukko/akka on ihan perseestä, kun se sitä tai tätä, jos vapaaehtoisesti roikkuu siinä. Siisteyshommeleissa kantaa yllättävän pitkälle ihan tämä vie mennessäs, tuo tullessas -tyyli, poisluettuna sitten nämä himosiivouskohtaukset, kun kattokin pitää kuurata, mutta ne kantavatkin sitten hyvin pitkälle, kun jaksaa sen jälkeen huolehtia siitä ylläpidosta

Ja ettei ihan offiksi menisi, niin perussettiä: klonatsepaami, kofeiini, nikotiini. Levottomuus, napsutus, hieman huonot yöunet, positiivinen mieliala lisäksi. Ihan jees kombo :confused: .

Opettelen ja oon reenannu jo tän kuukauden neidin kaksion keittiö- ja muita järjestyksiä, ne tuppaavat olemaan vähän joka talouksissa omansa… on vapaapäivä eikä kiirus himaseen, tännekin tultiin vasta iltakympin jälkeen. Koirallakaan ei hoppu. Helekatti tekee liiankin kans välil tuttavuuksii ja maukuu skruudattavaa safkaa. Beibe koisaa. Mut miks cummas näitä tänne selvittelen näinkin seikkaperäisesti, HÄ.

Koska mulla ei oo muuta perhettä, kuin Saunan takaosan ja Lopetettujen voorumien kontaktit, nekin etupäässä kasvottomia ja toisinaan arvauksien varaan jääviä tyyppejä… :confused:

Vaikuttaa hyvä fiilis, että tulin yöksi ja jotenkin tää suhdanne tai hengailu pidetään… ikäänkuin ei-sitovana ? En oo keksinyt sanaa, kun hoitosuhde se ei oo tai sisko-ja-sen-veli-suhde. Tai setä ja tytär ? No ei TOD ! vjittu kaikkee tartte määritellä ! Yhes ollaan osan viikkoa ja tehään jotain. Ikäero on jännä juttu, ei huono kannaltani ollenkaan. Saulil on se nätti ja älykäs pieni tehopakkaus hauki-on-kala ja niillon n. sata veetä eroa syntymissä. Ainakin eri vuosituhannelta ovat… no, ei se oo pointti, vaan haluttomuus ahistavaan paristosuhdannerumbaan. Mut oon realisti tänään ja tää menee miten menee ja kestää minkä kestää. She’s truly fine. Mut en haluis seota… meni miten many miten many. Oon ihan häpi. Mut kuin kauan pysyy ns. järki mukana ?

Ja vika päivä toukotöitä vaikuttaapi olevan. ja tää luurilla kirjaimia riville tekstiksi ja viestin muotoon kirjoittelu
on kyl ihan vihoviimeistä hermoloman vastakohtaa, mähän en muutoin tee koskaan virheitä :laughing:

Kohta taitaa vaikuttaa hatkat plinkistä. oon sen kannalla, että melkein huipulla kantsii aina lähtee nostelemaan
joksikin aikaa ja tekemään jotain muuta - toistojen toisto puuduttaa ja jos en saa haluamaani ja vähintään puolet
prinsessasta, niin aion muutenkin mököttää koko loppukauden - eli ei ole mitään ei-sitovuuksia, vaikka toisin puhutaan, on olemas kiertoilmaisullisia keinoja sanoa asioita ja vapaasuhdetus on yhtä kuin vapaapudotus…
mä en oikeesti jaksa selata koko Pirkanmaan naisistoa - se alusta aloittaminen vjittu vertautuu aivosyöpään,
kun pitää kaikki hyvät jutut kertoa suurieleisesti uudestaan ja mies joutuu näkemään vaivaa aivan järjettömiä
määriä asian osalta, eikä naiset välttämättä tätä bonjaa alkuunkaan. toki sellanen rehvakas ketjupolttaja ja
tuoppeja naamaan ja seinään nakkeleva säkkituoli alepupista on varma sijoitus, mut tosinaiset asuu muualla…
siis tarkoitan ihan normiälyistä ja tavismiisua, joka ei oo lomilla sarjamurhaajien katkoasemalta tai liian latino :laughing:

joo - ja päihdejutut… niiden on oltava takanapäin. ite lähen juttelemaan vanhan sos.terapistin kaa parin viikon
päästä, kun aihetta saattaa olla ja sais näkemystä tohon pampulakeissiin naisterapistilta, joka tuntee mun
historiikin vuodesta 1997 ja hommas mut hoitoihin silloin synkimpinä aikoina… no mä kyl diggailin hänestäkin,
mut pointti on aina ollut se, että kun halu olla raittiina katoaa, niin sitten on asialle joko jotain tehtävä or not…

ei se ookaan niin simppeliä. siks varmaan näitä asioita kutsutaan leikkisästi ja vakavissaankin riippuvuuksiksi…

nåjåå meitsi taas univajeilee, tätä päivää vaa - morgez ja parempaan päin

Kuulostaa että teillä on Mick kaikki ihan fine. Ei kaikkea tarvitse määritellä, jos suhde toimii nyt hyvin noin, niin sehän on vaan etu teille molemmille. Joskus myöhemmin voi haluta jotain enemmän, tai sitten ei, mutta jokainen etenee sillä tahdilla minkä katsoo sopivaksi. Kyllähän on pareja, jotka ei koskaan muuta yhteen ja se on mun mielestä aivan fine, jokainen tavallaan. Ei ole yhtä oikeaa tapaa.

Mut joo nyt vaikuttaa 1 mg xanoria, kofeiini ja vitutus. Kohta myös nikotiini.

Vittu pitää vähentää, kun on jo kk:den tai parin aikana menny omien pillereitten lisäksi muittenki pillerit.+nopeat+deelit+++

Kannattaa joskus nakella oikeille ystäville jotain vaikka bentsoja ja karman laki hoitaa loput.

Voi käydä vaikka näin: Makaat su aamuna sohvalla, makaat ja makaat; -tuttu tunne. Sit tulee (nimi vaihdettu) jorma ja nakkaa vaikka levyn 1x:ä ja vaikka vauhtia… sanoo et pelastit sillon yhdella kertaa mun päivän, ni mä pelastan nyt sun…

Näitä tapauksia jokainen on kokenut 100, tietää 1000:sta, ja niin edelleen.

Mitä oon just nyt nupissa mikä vaikuttaa: no xone tietty, muuten vois olla “olot”, ja bentsot, kai pari lyricaakin siellä pyörii, ja eniten kyllä ihan vaa amfetamiini (on ollu hyvää). Saa nähä miten käy ku polttaa sopivan joiperon.

Toisaalta en oo ku aika harvoin ollu näin mukavissa oloissa piristä. :mrgreen:

Loppu jostain syystä tila…

Kuitenkin, kokki on malttanut ja tehny laatutyötä, näkee että on tehty vähän ehkä pienemmässä labrassa.
Kristalli on aika pehmeää ja erittäin tasalaatuisen näköistä.

Käytännössä pakko jatkaa moista, tai tehdä niin ku mä ja käyttää 5ml pumppua. Siihenhä mahtuu sit tuplamäärä vettäj ja jos pirtsiä laittaa samanverran ku 2ml pumppuun, ni onhan se laimeempaa… Silti, polttaa aika lailla…

Voip olla kotimaistakin. :unamused:

BLOSSOMI TAKAISIN!!!, eipähän ihmiset myrkytä ittejään millään Pevekillä…

Kukkaa ja kaffeeta

Pikkuiset lääkeöverit,mutta tuskinpa tappavat. :unamused: On taas tuo hieman viitseliäämpi jakso lähtenyt perinteisen kesäisesti laskuun. Ahdistaa.

Xanor, lyrica, consu. Sitte tietty muutama kuppi kahvia ja jos tuo nikotiinikin mainitaan :unamused:

No kuinka kävi??

ja kahvia

Ihan paska olo, kolmatta päivää. Sanonevat sitä joksikin flunssaksi, tekee olon melko laila vetämättömäksi.
En tiedä selviinkö tästä kurkkukipu-päätohjo-olosta ajoissa. keskiviikkoaamuksi on keikkaa ja ulkohommia.
käyn taas kohta apteekista, mutta kesyjä ovat rohdot. oisko siitä ressusta mitään potkua.
viina ei valitettavasti nyt käy tai uskalla kovimpia ottaa, eikä kukaan oo tarjoomassakaan.

sekaisenako makaisin, ajatusta siedä en
entä tulenko takaisin sitä tiedä en

miten voi hellepäivien jälkeen saada moisen talvitaudin. laskee tehokkaasti mielialoja,
särkee sopivasti niveliä ja viilaa unta poijes, enkä tunne olevani oma itsenikään. shit.

mut ei aivan bentsoviekkaritasoa tai deliriumia, tai ees sinne päinkään, jotain “hyötyä” niistäkin kokemuksista… :confused:

toisaalta mähän voin olla nyt aivan perustellusti nuhasesti pihalla, hidas, tyhmä, ilkee ja äreenä ihan koko päivän.

^ Kyllä Ressu tepsii, voin kertoa :wink: . Et taatusti uskalla yskiä enää, kun jokaisella köhäisyllä tulee lusikallinen housuun :mrgreen: . Ja tämä siis ihan pakkausselosteen mukaisella annoksellakin. Tuohonhan noiden laksatiiveja sisältävien yskänlääkkeiden teho perustuu :mrgreen: :laughing: . Pikaista paranemista <3.

Miten voit nyt :confused: . Täälläkin vaikuttavat överit, mutta nämä ovat kyllä ennemmin sellaiset hengenpelastusöverit. Juupa juu, tuli tuossa taas vähä spurtattua viinan kanssa ja nyt on kehissä kaamea kyllästys perinteisiä, erittäin hyviksi havaittua krapulalääkkeitä :mrgreen: . Koskas mä nyt ryyppäsinkään? Lauantaina taisin lopetella :confused: . Sen jälkeen olen taas enimmäkseen nukkunut ja nämä peijakkaan benzot vievät muistin tehokkaammin, kuin viina :unamused: .

No vittu, mä luulin että olen ainoa (tai no mutsi on myös kipeenä). Aivan skitsoa olla flunssassa keskellä kesää, mä oon vaan nukkunut ja päätä särkee. Eikä kyse ole mistään viekkareista tai krapulasta, jatkuu kolmatta päivää. Toivotaan että menee ohi pikkuhiljaa. Yskää ei tosin ole, mutta nenä vuotaa ja lämpöilöyä esiintyy, pahin on tää väsymys kun ei jaksaisi tehdä mitään.

^ Paranemisia Lucci äitinesi. pännii tällanen, mut ei liene pysyväistä, vaan vie aikaa turhan paljon ja
tulee melkein morkkis -

Joo, tää on kuin pitkittynyt tavisrapula. Mut saa kyl huonolle päälle ja masentaa suorastaan.
Nyt on vaiheessa yskänkarkailu ja nuhaisuus, joten tukkoinen yläpää on aukeemassa,
mutta unet on niin huonoja ja lyhyitä, ettei kannattaisi mitään vastuullista mennä
sanomaan tai edes miettimään, eikä musta oo ees tarpeeksi huolehdittu, joten
tunnen suurta pettymystä, vaikka soittoja taisi tullakin ½ timma sitten äänettömällä…

Miksi naiset kestävät paremmin tavistauteja tai näin väitetään, kaivataanko me miehet niin paljon hoivaa ja tissiä ?moni nainen on mulle sanonut, että maailma pysähtyy, kun ukkonsa ovat gibbeitä… kai se on jokin luolamiesjäänne.

join pullon ressua, eikä tee mieli ees kessua - mua ei kiehdo yskänlääkekokeilut, kippasin kolme korkillista.
viimeksi varmaakin lapsena, kun pakotettiin, mut kai se ihan alkuperäiskäytösssä hillitsee,
kurkussa on muutoin tuntunut, kuin se vuotaisi verta ja olen puhunut edelleen paljon.

lauantaina meni kuuden timman lenkit tautisena, joten pitäisi muistaa, että kroppa on päätä fiksumpi
ja onneksi mä tästä tokeennun keskiviikkoon, jolloin on myös tarjoilua paikan päällä. ei kahvia ja pullaa,
vaan makkaraa !! junttien ykköskäriste !! no, kyllä sitä sinistä kiemuraa voi laittaa ruisleivän päälle.
mut ei sitä soijanakkia minnekäään saatana !! kaikki luomu"ruoka" maistuu hirveeltä, ei vie nälkää ja maksaa maltaita !!

no, mamui on niin paljon kattauksen äärellä, että lihan piilottaminen kuuluu jo asiaan eli enemmistö
noudattaa vähemmistön määräyksiä. kumma kun ei persuja laiteta täs maas juuri alkaneelle ramadanille.
Vihreiden eduskuntaryhmä voisi ehdottaa tuota vakavissaan persuille, eritoten timpan soinille:
juominen, tupakointi, kiroilu, itsetyydytys ja seksuaalinen kanssakäyminen ovat valoisaan aikaan kiellettyjä
ja pimeän tullen voit tehdä mitä vaan. melekosia uskontoja on ihminen keksinyt arjen vaikeuttamiseksi…
kieittiössä sitten pökräävät, kun eivät saa juoda vettäkään… älkää menkö kepapille tulevana kuukautena,
siellä voi olla mitä vaan seassa.

nyt ei vaikuta mikään uskonto. :arrow_right:

^^ Hyvin, kiitos, lukuunottamatta tietty luonnollisesti seurannutta hedaria. Mutta tyhmästä päästä kärsii, no… Pää. Nyt ei vaikuta mikään muu kuin ihan vain normaaliannos Deprakinea ja kiinalaista ruokaa mahan täydeltä. :stuck_out_tongue:

Paranemisia kipeälle porukalle! <3

Pöpöjen ennaltaehkäisevästä karkoituksesta toki löytyy neuvontaa: viewtopic.php?f=3&t=34438

Nnaana: Ilmeisesti ei lähtenyt sitten ihan käsistä, kun kunnossa ja kotosalla olet? Hyvä juttu se ainakin. Mä en edes huomannut ensin mulkaista tota edellistä sivua, niin en nähnyt sun päivitystä.

Vittu mitä paskaa, mä oon nukkunut ton kuumeilun takia nyt niin tehokkaasti 3 yötä, että viime yönä en saanut nukuttua ollenkaan. Olo on tosiaan ankea kuin ameeballa ja aivokapasiteetin toiminta takuulla samaa luokkaa. No kahvia nyt ja toivotaan jos päivällä sais vähän unta.

^ Jos mä olen nukkunut useamman vuorokauden lähes putkeen, kuten nyt olen ja luultavasti aion nukkua/levätä vielä tämänkin päivän(Hitto, kun se ottaa aikansa toipua noista dokuspurteista, kun vanhaksi tulee, mutta sitä saa mitä tilaa ja mikäs tässä maatessa), niin lopulta mä vain piristyn joistakin parin tunnin yöunista. Siis sitten, kun olen nukkunut tarpeeksi, ts. se liikanukkuminen alkaa loppupeleissä vain väsyttää enemmän, vaikka sinänsä väliin ihan tarpeellista olisikin. Henk.koht.(Ei tarvitse pahastua) mä en ymmärrä sellaista “unettomuutta”, että on nukkunut tyyliin viikon putkeen ja sen jälkeen valittelee “kaameaa unettomuutta”, kun ei yhtenä yönä saanutkaan unta. Ei kai sitä kukaan määräänsä enempää voi nukkua :confused: :unamused: . No joo, toki optimi olisi monelle ihmiselle se, että nukkuu sen määrän X(Vaikkapa 8 h) tasaisesti joka yö, koska unimaratonien ja valvottujen öiden kanssa vuorottelu voi olla kuluttavaa ja unen laadulla on tietty hitosti määrää suurempi merkitys siihen, kuinka hyvin nukkuessaan saa levättyä.

Täällä vaikuttavat benzot, lähinnä Diapam, väsymys, joka on nyt ihan jees, sekä hyvin varovasti kuppi kahvia, josko heräisin sen verran, että jaksan ottaa anopin pikaisesti vastaan, kun tulee palauttamaan kissat mökkilomalta. Toisikohan se jotakin mässyä tullessaan, jos nätisti pyytäisin :stuck_out_tongue: ? Sekin voisi nimittäin vaikuttaa vielä tänään, vaikka olo hieman tukkoinen ja hiilaripöhnäinen onkin. Hienoa muuten tuossa oppareiden vaikuttamattomuudessa on se, ettei tarvitse niin pahoin ummetella ja kipuilla mässyjensä vuoksi :laughing: , vaikka toki tässä vatsavaivat vaikuttavat nekin ja paremminkin voisi paska luistaa :mrgreen: :angry: .

[size=200]HUOMENTA.[/size]

^^^ Kiitos kovasti Korkkaava, mutta on kaksi eri maailmaa olla vitun huonossa kunnossa henkisesti, fyysisesti all the time ja kaataa kolinaa, kalijoo kalteroidun kaapin katveessa ja pelokkaana hääriä ja säpsähdellä olemattomuuksia,

kuin olla rosoinenkin oma todellinen itsensä ja pystyä kulkemaan ryhdikkäänä ja lujalla itseluottamuksella ihmisten seassa ilman pienempiäkään aiheettomia pelkoja ja tarvitsematta kelata koska taas saisi olla sekaisin.

Sitä paitsi elämään, jopa tavallisen supertähden ja huippu-urheilijan rutiinikokemuksiin kuuluu pienehkö taviskipuilu, muutenkin vastoinkäymiset eri muodoissaan mittaavat meitä ja jalostavat ehjemmäksi, vituttavat
ja koettelevat hermostojen pieniä ratakoneiston osasia ja ne ylämäen hiostavat hetket ja alati toistuvat downhillstreetblues-momentit ovat ohimeneviä, eivätkä tarvitse erillistä hermomyrkkylääkityksiä, joista minulla on teollinen kokemus hallussani tutkittuani pitkään mainittua riippuvuutta ilman teorioita eri ammattipiireissä sisältäpäin.

Olen juonut enemmän, useammin, rankemmin, monipuolisemmin, sekaisemmin ja pitempään kaikilla olemassa olevilla laitteilla mitattuina kuin Sinä, vaikka jatkaisit nyt tauotta tuota elämäntapaasi vuoteen 2056.

ei mitään uutta. nothing in line. none

Muahan ei sinällään kiinnosta toisten itsensä tuhoaminen, paitsi välillä surettaa täällä joidenkin oikeasti lämmmin-sydämisten naisten ja hyvien tyyppien hidas delaaminen ja riskialtis hippaleikki niinkin “vaarattoman” aineen kanssa, sillä se saattaa tosiaan loppua joskus viestien määrän jäädessä ennalleen. mitenkään saarnaamatta, sillä en voi vaikuttaa muihin ja mua kiinnostaa enempi oma livetilanne, silti alkoholi on yksi paskimpia myrkkyjä koskaan, mutten sitä missään nimessä olisi kieltämässä - ja silloin vasta olet holistitutkintosi suorittanut, kun nousuhumalavaikutus lakkaa - totaalisesti. tehtävä suoritettu, päihdetutkinto sekakäyttökursseilla ja puistokemistilisillä valmis jo heinäkuusta 2010. jey ! ja oikein pieni käsi sille.

Kiitos ja hyvää yötä tästä aiheesta.

• just nyt vaikuttaa eka kahvi, finrexi, ressua muutama korkillinen, kolme ibumaxia, samarin ja kohta toinen kaffe.
    neljäs päivä tätä tavallisen formulakuskin bitchstop-duhailua ja olo kääntymäs paremmaksi, vertauskuvallinen kaljasaavinpeitto siirtymässä pään yltä - aurinkokin paistaa ja tänään on mahdollista tehdä juttuja, kuten pestä noi ikkunat. neito kevät potee samansuuntaista taudinkuvaa tahollaan, eikä pese ees omia akkunoitaan - vois myös kiskasta kahvakuulareenin, vaikka se ei ole suositeltavaa, mutta oman järjestelmän palauttaminen alkaa toimia ja elpyminen etenee tänään, jotta huomenna voi taas päteä liki duunin kaltaisissa toimissa, jonne olen jo kaivannutkin, ja olihan tää tosi paska vapaapätkä - mutta ensi kerralla sitten varmaankin menee
    paremmin, ei mun tulevia liikoi tarvii kelata.

Moi myös lucci ja winstoni ja parempaa päivää kaikille, Suven päivää :smiley:

^ Moikka, Mick :slight_smile: . Täälläkin vaikuttaa suvi ja aurinko paistaa risukasaani, enkä mä nyt pahasti kärsi, mutta pahoittelen, että ulosannan hieman sekavasti :smiley: . Näitä päiviä taas :unamused: .