mikä vaikuttaa nyt

KAHVI! Ja tällä kertaa kunnolla :smiley: . Pamitus loppuu tänään ja nuo annokset, mitä vedin kantanevat kyllä parikin päivää. Yritän tässä heräillä ja aloittaa taas ns. normaalin elämän. Nukuttua on tullut iiiiihan helevetisti ja eiköhän siinä tulleet univelat kuitatuiksi ja 1 krapula lusittua läpi. Hyvää se teki, mutta en mä loputtomasti jaksa nukkua, enkä myöskään jaksa sitä pöhnää, kun unohtelee, mihin minä nyt sen ja sen tavaran panin, mitä juuri sanoin isännälle, mitä se sanoi mulle, mihin olenkaan soitellut ja mitä höpötellyt ja mitä lie paskaa tännekin spämmännyt :mrgreen: .

Lääkesokerilaskut vaikuttavat myös. Vähän meni överiksi senkin substanssin kanssa jälleen :unamused: .

Aurinko ja lähestyvä kevät. Ei muuten pahemmin palele :smiley: . Saattaa osin johtua nyt siitäkin, että tuli 3 päivää mätettyä ruokaa niin hitosti, että tuskanhiki suorastaan valuu :laughing: , mutta yhtä kaikki; sen verran lämmintä alkaa olla, että loppukin oppareiden käyttöni saa kohta vedellä viimeisiään. Itse asiassa tänään en ole ottanut vielä lainkaan kodeiinia, koska tahdon saada vatsani toimimaan(Otan kyllä myöhemmin pienen määrän ihan sen kusijutun tähden), mutta, joo, raportoin asian etenemisestä, kunhan se on ajankohtaista ja katson, että uskallan tuuletella :sunglasses: .

mixed emotions - aamuaurinko myös ja toistamiseen otetut tarpeettomat unentuoja-annokset,

pitkä helminauha kirjavia ja toistuvia tunneskaaloja, jotka ovat tunnistettavia ja hiljaisesti mumisevia muukalaisia.

väsymys maaniseen puhumiseen, väsymys ihmisiin ja väsymys olemaan yksin ja väsymys hereiltä heräämiseen.

Aurinkoo, kaffee, kessuu, sekä tietenkin yöllä nautittu DXM. Katotaan alkaako mania hiipiä mieheen parin tunnin unien jälkeen… :laughing:

Päivä aurinkoo, mm. siskon lapsen seura, sauna, kaffee, kessuu ja pössyy, kokatee ja kevyemmin opatee, sekä datura, chokoladikin. Arvoituksellisuus naisasioissa ja oma rauha, uuden odotus, menohalut ja masennus, ajoittainen, asteittainen vitutus ja salakavala pelko, sisäinen lapsellisuus, joka pyrkii ja pursuilee ulospäin.

kiertäjäkalvosinoireyhtymä ja juuri sen naisen, jota odotinkin, tapaaminen eilen illasta alkaen.
oon ihan vitun sekaisin valvomisesta ja valmis näin selvinpäin hourulaan, jee !!

mulle tais tulla joulu tänä vuonna helatorstaina.

mut ei kannata varmaan kirjotella tänään, vaan ehkä sairaspäivänä väkisin maaten koisia parituntia,
muuten tosissaan tulee vääränlainen slaagi ja lähtee järki,

eikä mitään bentsoi nyt todellakaan…

vittu mä oon hajalla, hyvällä tavalla.

youtu.be/lwIgXd6avWY - vaikuttaa Neiti Kevät

0.4g Pure power planttia ja 0.4g La Divaa (Il Diavolo x Blueberry) vaposta ja mukavan korkeella mennään :laughing:

Ulkona huippukeli vieläkin ja mukava päivä takana ja edessä ja sivussa :laughing:

^ Nyt vaikuttaa olevan pesässä todellakin priimaa! :mrgreen:

Täällä mennään kahvin ja l.s.d:en kera…

^

Kyllä vain :smiley: Enhän muuta kun priima tuotteita käytä :mrgreen:

Muuten jännä juttu on se, että kyllä vain lajikekohtasia toleranssejakin tulee, eli huomannut et kannattaa vaihdella lajikkeita mahdollisimman usein, ettei käytä jotain samaa lajiketta viikkotolkulla putkeen. Sitä tuntuu saavan imee ihan mitä määriä tahansa, mutta kun vaihtelee niin johan piristää ja tuntuu matkailu taas avartuvan sieltä samantuntusesta jumituksesta eri suuntaan : :wink:

No nyt on kerrankin kunnon puhetta eetterissä ja ollaan tosissaan jännän asian äärellä!

Lajikekohtaiset toleranssi kysymykset ovat kyllä kanssa veikeä asia ja taitavat olla vielä hyvin yksilöllisiä juttuja aina riippuen kunkin henkilön tavasta reagoida kannabinoideihin… Jotenkin kait aina vaihdellen hieman erilaisen kannabinoidiprofiilin omaava kukkanen kykenee stimuloimaan sitä kannabinoidijärjestelmää aktiivisemmin ja ne reseptorit saattaa pysyä jotenkin enemmän “vastaanottavaisempina” kuin vain yhdellä tai kahdella lajikkeella.

Kannel toivoo hamppukeijulta, että saisi vielä joku päivä vapottaa 5-7 eri lajiketta parin viikon syklillä niin, että kokonaiskiertoja olisi esim. yhteensä neljä. Eli parhaimmat n.24 lajiketta ja vaikka aina väliin satunnainen erikois/speciaali-valinta randomisti.

Ps. Joskus muuten yritin selittää eräälle A-klinikan sairaanhoitajalle tätä lajikekohtaista toleranssi asiaa niin hän ei ihan päässyt kärryille jutun juonesta mutta hän vertasi sitä siihen, että tykkääväthän ihmiset kai käyttää erilaisia parta/hajuvesiäkin eri tilanteissa aina hieman vaihdellen :smiley: Ei osunu ihan nappiin mutta viereen kuitenkin…

Erittäin voimakasvaikutteinen väsymys ja valvomisen venyminen
aivan uudelle tasolle ja ikiuni-vaiheeseen tietenkin pyritään…

Myöhästynyt aamukahvetus ja nopeat kofeiininousut, eikä kohta mikään ympärillä oleva tunnu merkitykselliseltä ja niin unohtuu The Lopettamossa opetettu ja opittu pyhämentaliteetti, että muka kaitsisin kaikki addiktioni ja luopuisin epäsäännöllisen varmoista lääkesokeriövereistä ja ihanasta kahvista twin peaks-henkisssä leffassa, jonka maailmankuvan lääkehjyymeriippuvainen ohjaaja on taikonut eteemme: sekava stoori katkeilevina heijastuksina ja oudoissa mielenkuvissa pääsankarin retkottaessa potskin pohjalla ja paatin lipuessa lehvistön suojaan aamu-sumusta, lämminverihevosen soutaessa, sen vihreä harja kiiltäen ja valtavan paksu sikari turvan tukkeena…

Mahassa möyryää kahvia, iso annos itse tehtyä kaalipataa ja 225mg venlafaksiinia. Keuhkot pilaa terva ja nikotiini. Pitänee hetken aikaa sulatella ja tarkkailla suolen toimintaa, ennen kuin uskaltaa lähteä nauttimaan ulkoilmasta vähän pidemmälle pyörälenkille :laughing:

Runsas kaali voi aiheuttaa melkosen kiiruun vessaan, itse olen kaalin ystävä. Vaimo tekee semmosta mössöä jossa kaalia, purkki papuja, vähän kypsää riisiä ja jauhelihaa. Hyvää on ja mun hidas suoli kyllä kiihtyy, ei ihan hallitsemattomasti sentään. Sitä tulee niin iso annos että riittää seuraavallekkin päivälle ja jälkkäriksi ananasrenkaita omassa liemessä.

Mutta nyt vaikuttaa iloinen mieli kun tein uudet sähköt busteriin ja vain kierrosluku mittari pitää putsata että putoo nolliin kun sammuttaa, on hyvät rasvat siihen ja ihme on josen saa korjattua. Nyt lepoa ja pari teemua ja suihkun jälkeen uusi kipulaastari, huomiseksi luvattu hyvää keliä että tunnin voi uhrata siihen mittariin ja ajelulle.

Red Dragon, Hindu Kush ja Jack Herer sekä kuppi kaffeeta

100mg OxyContin.
3.2 gramma TaikaTatei.
0.35 Wiskipullo
1200mg lyricaa
Insominiä 50mg

Life is good :slight_smile:

:mrgreen:

Diapam, Lyrica, etyylimorfiini (Cocillana) :laughing:

Rivatril 2mg suboxone 12mg Lyrica 300mg Jack herer ja Northen lights :slight_smile:

100mg Tradolan
4mg Rivatril
20mg Tenox
10mg Insomin
0.5mg Xanor
0.5mg Bupre
750mg Lyrica
11 x 0,33cl Karjalaa