bentsoja, kipulääkkeitä
niacinamide 550 mg
bentsoja, kipulääkkeitä
niacinamide 550 mg
Lapasesta lähti: Koska olin huonojen yöunien tähden väsynyt, päätin piristää itseäni 300 mg:llä tramadolia. Piristihän se kummasti(ja toimii muuten edelleen minulla buprenkin kanssa, mutta älkää silti lapsukaiset sekakäyttäkö, vaikka minä niin teenkin
), mutta enpä tiedä, kuinka järkevää moinen oli, koska nyt en taatusti nuku ensiyönäkään, joten fiksumpaa olisi kaiketi ollut vain kärvistellä ja ottaa sitten illalla Inkkari tai pari, jollei uni muuten olisi tullut. Nyt en viitsi niitä Inkkareita tuhlata, koska aiheutin ihan itse tämän erittäin todennäköisen unettomuuteni, eivätkä ne välttämättä toimisi kovin hyvin tramadolin lävitse. Koska tramadoli alentaa kouristuskynnystä, otin sillä verukkeella myös 12 mg klonatsepaamia(aamulla jo otetun 2 mg:n lisäksi siis), vaikkei Tramal-annokseni mikään järin suuri ollutkaan, enkä ole koskaan kouristellut suuremmistakaan annoksista ja vähemmillä benzoilla. Tuli vain sellainen hällä väliä ja antaa mennä -fiilis taas kerran
.
Myös piikkihimo iski, mutta tällä kertaa hoidin sen niin, että I.V:nä vaikuttaa nyt kraanavesi
. No, parempi vaihtoehto toki se, kuin monen muun mahdollisen roinan tuuppaaminen.
Että semmoista. Vähän myöhemmin vaikuttanee iltalenkki isännän kanssa, kun tässä nyt tuota virtaa taitaa toistaiseksi riittää.
Edit: Ja nyt lähtee tupakankin kanssa tyystin lapasesta. Ei sillä, etten muutenkin polttaisi aivan liikaa, mutta nyt käryää jo tosissaan pahaan malliin
. Kai mä ryhdyn vielä ryyppäämään tällä menolla. Toivottavasti en, koska tuota klonatsepaamia tuli otettua sen verran paljon, että voisi seurata vaikkapa putkareissu tai jotakin vielä “hauskempaa” :mrgreen: .
Huh huh rennosti heittelet vakavaa tekstiä mutta näkee myös että tilanne sulla hallussa, joten ei hirvitä niin lukea ![]()
Joo tupakka ihan turhake mutta toi iltalenkki ihailtavaa ottaen huomioon em “napostelut” yms huulenheitot! ![]()
bentsoja ja kipulääkkeitä ja toivossa josko pärjäis ilman alkoa kun eilen ainakin 4 meni…
Tenox 20 mg
Stilnoct 10 mg
Toivon täksikin yöksi unta ja et en joutuisi tuplaamaan tuota Tenoxia.
Toivon samaa todellakin sulle!
Miten otat stilnoctin? Tyhjää vatsaan vai heti ilta/yöpalan jälkeen? Otatko kokonaisen kerrallaan?
Itselläni tällainen huomio ettei heti syönnin jälkeen ja yleensä otan ensin puolikkaan (5 mg)
ja jos ei nukuta niin sitten alta tunnin 2. puolikas.
Oletko kokenut hallusinaaitiota vai miksi niitä sanotaan kun sattuu oiken vahvasti vaikuttaan niin
itse koen että ympärilläni on paljon ihmisiä ja tietty hyvä olo? ![]()
Söin mä tuossa yhdeksän maissa makaronilaatikkoa, että en mä sinänsä täysin tyhjään mahaan ottanut. Molemmat kokonaisina kyllä. Hallusinaatioita tulee, juuri tuon kaltaisia, että ympärillä on paljon ihmisiä. Nyt juuri en saa stilkkareista sitä hallusinaatio-ominaisuutta enää, kun olen niin paljon noita rouhinut. Tämä oli toiseksi viimeinen nappula laatikossa enkä hommaa sit vähään aikaan näitä enää.
Diapam 10mg
Tenox 40mg
Xanor 0,5mg
Lyrica 150mg
hatsia ja III olutta, viskiä sekä vodkaa ja rommia. Kohtuukäyttöä siis. En suosittele kuitenkaan. lollers
t: solsta matafakin gylle
Ensimmäisen Ketipinor pillerini nappasin juuri, arvon tohtori määräsi antipsykoottiseksi lääkkeeksi näitä, ei ole näistä vielä kokemusta joten en tiedä mitä odottaa
Tramalia selkäkipuihin
Diapamit on loppu… Vaan eiväthän nuo koskaan auttaneetkaan
Pitkästä pitkästä aikaa ollut päivä ilman pillereitä ja kaiketi siksi kun pari yötä mennyt nukkuessa paremmin?
Joten nyt ei olisi tarvetta bentsoille mutta yritän luoda pitempaa sarjaa nukkumiselle joten nyt otin
30 mg opamox ja kohta stilnoctia 10 mg kuten ed iltoina.
60mg opamoxia ja 300mg lyricaa. Heikosti pelittää, tekis mieli tuplata…
Sama täällä, ei vaan nukuta?!
Kyllä mä sit tipahdin kun vaikutus kunnolla alkoi. ![]()
Tänään lyrica 600mg aamusta napaan ja hivenen maaninen olo vaikka on kipeenä.
Neljä olutta sai aikaan liikettä, energiaa aamun tahmomiseen ja yritän pysyä tässä… (onkin tullut kivasti puuhailtua kaikenlaista)…
Pintti siideriä tylsyyteen normilääkityksen päälle, dissosioiden seuraan itseäni sivusta ja katon mihin suuntaan tää homma menee. Väsyttää! Kahvia! Ja röökiä paljon yli normimääräni.
4 alkoannosta ja jo opamox 15 lievittää pääkipua ja krapulaa?!
Joo moksi vie kyllä kummasti krapulan.
En jaksanut juoda siideriä loppuun, nappasin sit 75mg opamoxia saa nähä tipauttaako. 45mg meni aamupäivällä, alan olen niin tottunu näihin että kourakaupalla saa kohta napsia.
Vammanen syy ehkä mutta vituttaa eristyksissä olo ja se että eräs tosi kiva suunnitelma peruuntui sairastamisen takia…
Nassesedän normi perjantai eli keissi kaljaa ja valkkari pönikkä, kaikki tuhottu aamuun mennessä, ei hyvä kun maksan rasva arvot korkeella. Lekuri kyllä tökki mahaa ja sanoi että tuota pois. Näkyihän niissä arvoissa reipas alkon käyttökin mutta ihme ja kumma ei pahasti. Terkkarilääkäri meinas ettei paha verrattuna aikaan kun wiski virtasi, vähän pameja alle niin aamu alkaa hyvin.
Nassesedän normi perjantai eli keissi kaljaa ja valkkari pönikkä, kaikki tuhottu aamuun mennessä, ei hyvä kun maksan rasva arvot korkeella. Lekuri kyllä tökki mahaa ja sanoi että tuota pois. Näkyihän niissä arvoissa reipas alkon käyttökin mutta ihme ja kumma ei pahasti. Terkkarilääkäri meinas ettei paha verrattuna aikaan kun wiski virtasi, vähän pameja alle niin aamu alkaa hyvin.
Siis oikeesti en ymmärrä eli että ensin vaikka diapam 10 mg alle ja heti perään alkoholia 10 annosta?!!
EIkö siinä jo henki lähde???
Mitä tarkoittaa kun sanotaan että “tipahtaa”, onko se nukahtamista tai sammumista ykskaks?
Ei tipu, eikä ees huimaa.