Rööki nyt on ihan turhaa ja vaarallista paskaa, mutta mikä siinä kahvissa muka niin vaarallista on, jollet ole ihan järkyttävän yliherkkä kofeiinille ja vatsasi kestää edes jotenkuten. Eipä liika kahvinlipityskään välttämättä kovin terveellistä ole, mutta jos sitä edes suunnilleen maltilla juo, niin vähemmän haittoja siitä luulisi seuraavan, kuin noista muista eväistäsi, siis ihan jo senkin vuoksi, että kahvin tähden ei tarvitse hankkiutua kovin kummoisiin säätöihin/laittomuuksiin/respanruikuttamisiin.
Kahvia ja tupakkaa menee täälläkin. Eiliseltä vaikuttavat 2+6 mg klonatsepaamia, 20 mg diatsepaamia ja 6 mg titsanidiinia. Iski pitkästä aikaa sellainen selkäjumi, etten päässyt liikkumaan itse edes lääkekaapille . Nuo roippeet kyllä auttoivat siihen hyvin ja nyt on ihan rento meininki. Nukahdinkin hyvin tällä kertaa kaiketi Sirdaludin ansiosta, tai sitten muuten vain, mutta eipä se kovin pitkään unessa pitänyt.
Samaa mieltä!
Vanilla Kush (Kashmir+Afgan Kush) 80% indica on ainakin juuri itselleni se juuri niitä optimaalisimpia lääkelajikkeita iltakäyttöön (menee topkolmoseen) ylläpidolle huom. tässä ei hehkuteta mitään päihdettä/päihdekokemusta vaan kerrotaan omakokemuksellisesti lääkeaineen (vielä minulle laittoman sellaisen käytöstä).
Erityispiirteenä on tässä kukassa se, että kykenen liittämään sitä tiettyihin sativapainotteisiin hybrideihin ihan näin päiväkäytössäkin, tämähän ei välttämättä valitettavasti onnistu Bedican kanssa.
Nyt vapottuu Vanilla Kush, Ak-48 ja Trainwreck. Imu on kieltämättä todella kova sillä n. 4tunnin kuluttua on aika eräälle naispsykiatrille/perheterapeutille/lääketieteentohtorille jolta pitäisi se toinen virallinen puolto nyt saada siihen lääkekannabisreseptiini.
Pienehkö pettymys varmasti tuntuu jos ei onnistu tämän lekurin kanssa, mutta kaikista hienointa on saada kuulla selitys/näkemys miksi hän ei mahdollisesti suostuisi lähtemään puoltamaan hengenpelastavaa lääkettä vakavasti psyykkisesti sairaalle miehelle joka on akuutissa itsemurhavaarassa ilman pajaa ja tämän seikan todistaa kirjallisesti kokenut psykiatrian erikoislääkäri pitkien ja perusteellisten tutkimuksiensa pohjalta. Epävirallinen puoltohan löytyy myös A-klinikan päihdelääkäriltäni jonka itseasiassa tämä naislekuri aivan hyvin tuntee/tietää.
Tämmöinen tieto on ehdottomasti minulle useamman sadan euron arvoinen. Todennäköisesti suostuisin maksamaan tiedosta jopa useita tuhansia euroja jos olisi välttämämätöntä :mrgreen:
Ps. Minulla on tulostettuna myös lääkärinvala—> laakariliitto.fi/liitto/etii … karinvala/
Josta olen tummentanut erityisesti kohdan “Suhtaudun kollegoihini kunnioittavasti ja annan heille apuani, kun he potilaita hoitaessaan sitä pyytävät.” Saa nähdä pitääkö rouvan lupaukset!
njoo ei ollu muuten tarkoitus kertoa että mielestäni vain nuo2 ovat vaarallisia,toki muutkin tuossa olevassa
on, mitä olin kirjoittanut. lähinnä tarkoitin et rööki pidemmän päälle, mut joo vaikka kahvia tulee jonkin verran
ryysteltyä, niin en ny sen kummemmin halua kertoa muuta kuin sen, että ei liity vatsaanniinkään vaan menee paremminki sanottuna tohon ‘yliherkkä’ osioon,minun kohdallani. taino, sama se, saan helposti rytmihäiriökohtauksen jos juon kahvia, tai yhdenkin energiajuoman, niin lanssi kutsuu.
toki olen myös sitä mieltä, vanhana ‘resilar’ konkarina että kyllähän se kahvi käy myös vatsaankin
epäsuotuisasti ja nykyäään helpommin, kun tuli aikoinaan sitä ressua kiskottua, niin kyll se jonkinmoisia
jälkiä jätti myös vatsaani, joudun ottaan joka aamu 40mg somacin, tätä jatkunu jo useamman vuoden .
Stellaaa. Mutta lupaan lopettaa stellojen popsimisen hetimiten nyt ja pidän kunnon tauon, jonka aikana nukun melatoniinilla paskimmat unet ikinä tai Atarax zombiunet.
^^ No joo, onhan se kahvi sitten toki vaarallista, jos sulle siitä tuollaiset rytmihäiriöt tulee . Jos tykkäät kuitenkin ryystää sitä, niin vaihda kofeiinittomaan tai juo vaikka teetä, niin saat sen ryystämistarpeen tyydytettyä. Itsekin tulee ryystettyä kahvia usein ihan vain ryystämishimon/tavan vuoksi, vaikka varsinainen kofeiiniriippuvuuteni olisikin jo tyydytetty ja siitä liiasta lipittämisestä seuraa sitten mm. unettomuuteni pahenemista .
^ Yök, ei! Mä sain siitä jäätävät mahakivut varmaan vuorokaudeksi eteenpäin. Muutenkin paskin aine ikinä, enkä tiedä miks menin edes moista litkua juomaan.
huomen saa taas luvan alkaa oppariton viikko… katotaan, kiipeilenkö seinille.
e: buustasin hieman kodonia… ja yks inkkari + hatsit … ei jumanswiidu miktä notkut,
istualteenkin valveunia… pakko käydä kohta puoleen huilii, kontit ja bupret saa nyt tosiaa
tän illan jälkeä pysyä tuol jemmakaapissa, tää on tälläst väliin.
itsekuria taas kehiin heittää duudsonipalikka jotta ei lähe mopo käsistä.
NII
öitä, kaikki muut nukkuu nuokkuu tai pöhisee ytiimes…moid0