No millainen olo sitte tulee, kaiketi hyvä mutta kuivaile tarkemmin? Puhelias, hiljainen, energinen, sosiaalinen mitä? ![]()
Uskomatonta?! Mulle sanottu että henki saattaa loppua laamaantua moisesta…
No millainen olo sitte tulee, kaiketi hyvä mutta kuivaile tarkemmin? Puhelias, hiljainen, energinen, sosiaalinen mitä? ![]()
Uskomatonta?! Mulle sanottu että henki saattaa loppua laamaantua moisesta…
^ No ei siitä toleranssin omaava ihminen kuole, etenkin, jos toleranssia löytyy bentsoille ja alkolle. 10 mg Diapamia on aikalailla “normaali” annos vielä, ei mitenkään vaarallinen, vaikka ei alkon ja bentsojen yhteiskäyttö todellakaan suositeltavaa ole. Mutta siis kyllä mullakin melko useasti on varmaan ollut tuon verran diatsepaamia veressä, kun olen ryyppyreissuilleni lähtenyt, vaikken Diapamia olisi juuri ennen ryyppäämistä ottanutkaan, diatsepaami kun vaan säilyy veressä pirun pitkään. Ei mulle ainakaan ole tullut sen kummoisempi olo kuin normaalissakaan kännissä, vaikka heti Diapamin perään ryyppäisinkin, kun molempiin substansseihin löytyy tolea. Toki ns. ryynikännien vaara on olemassa tuolla kombolla, eli sekopäisen känniraivoamisen.
Nyt vaikuttaa nasaalisesti annosteltava sumatriptaani 20 mg, Diapam 5 mg ja Tramal 50 mg.
Ok kiitos kuvauksesta, mut mitäs toi “nasaalisesti”, siis nenäsumuteko? Mullakin mut kortisonia jonka pitäs auttaa onteloiden limakalvojen turvotuksen alentamiseen…
Mitä tekee sumatriptaani ja miksi nasaalisesti ja miksi ei pilleri?
Sumatriptaani on migreenin täsmälääke ja nenäsuihke juu. Nenäsuihkeena sen takia, et vaikuttaa nopeammin kuin pilleri. Pillerimuotoinen migreenilääke mulla on siedettävämpään migreenikohtaukseen, mut jos iskee akuutisti ja särkee kovin, niin nenäsuihke on mukavampi, kun se vaikuttaa melkein heti.
Hienoa kun vaikuttaa pian, se on hyvän oikean lääkkee tunnus! Oon kade ![]()
Mulle jo 2 v sumutettu kortisonia liki päivitäin ja mielestäni ei auta, saan vain pääkipua lisää mut kuulemma ei taida olla muita keinoja kun jo 3 x leikattukin ontelot mukamas puhtaiksi… ![]()
Diapam 10mg
Suboxone 2mg
Budia oraalisesti keuhkoihin Samin asentamana vitusti n. 3g…
Sami söoi 50mg moxeja 3kpl, 15x 5mg Diapam sekä Tenoxeja 120mg ja Lyricaa 750mg&Subutexia(the real willer) 3mg
Repaleinen yöuni ja kotikahvee. Kohta alkaa vaikuttamaan kahden tunnin aamulenkki ja
sitten tunnin reeni ja perjantaipullon ostamatta jättäminen ja rapulaton olo noin muuten.
Ystävänpäivää Saunan väelle !!
Kiitos samoin!
Ja OHOH " kahden tunnin aamulenkki ja sitten tunnin reeni ?!
On hurjaa, eikö tuota voisi jakaa pienempiin annoksiin pitkin viikkoa? ![]()
ps. täällä aamu diapam 5lla rauhoittamaan ettei vaan lähtis rasittavalle lenkille ![]()
^ Juuei, kun olen yhdeksättä VUOTTA lenkitellyt joka päivä 2-4 tuntia kultaisen kanssa ja se tekee joskus vrk:n eli 24 h viikossa, fyysistä reeninkiä 1200 liikettä tuntiin tarvii sen 2-4 viikkoon ja 2-4 tuntia enempi unta, 2-4 drinkkiä jätän ottamatta joka päivä ja vaihdoin ne tuohon settiin, josta oon riippuvainen… meidän taaperrus venyi tänään kolmeen timmaan, kun naiset mua jatkuvasti pysäyttelevät…ja juuri ne varatut ja kauniit, toisen omat ja korkeasti koulutetut tavismammat… niillon asiaa, kuten "sullon paskapaperi kengässä TAI ootko se tampio, joka ennen täällä riehui… no ei.
Ei se henki kauheen helposti lähde jos toleransseja on ja tietää mitä tekee (mitä en kyllä tehnyt, eli tiennyt mitä tein), kun 9 vuotta sitten aloin korjaan sunnuntaina krapulaa tenoxeilla ja rommilla, piti molemmat pitää kohtuudessa, mutta heräsin seuraavan päivän iltana kun olin söynyt puolipurkkia (50x20mg tenoxia) ja 0.7l rommista oli juotu 0.5l… ehkä tuolloin kävi säkä, entiedä.
Mutta jos bentsoja vähänkään käyttää kohtuu säännöllisesti, niin ihan ilman muistin lähtemistä sen 10-40mg diapamia ja tai 2-4mg rivatrilia ja alkoo 10 annosta ottaa… taitaapi muuten olla 5kuukausi ilman bentsoja (no jonkun max 5mg rivatrilia 0.25-0,5mg annoksina ottanut, mutta edellisestä kerrastakin 2kuukautta aikaa).
MK-Ultraa, Jack Hereriä ja AK-48:ia vapottuu tänään runsaasti.
Kuutisen vuotta syönyt pameja päivittäin, no hiljan olin pari viikkoa ilman mutta hermostolliset kivut pakotti jatkamaan. Kaksi olutta jäi eilisestä ja tarpeen olivat herätessä, aloitetaan uutta kaljakeissiä ja sitten saa olla hetkeksi.
Tenox 40mg ja lyrica 300mg.
Näillä kun pärjäis tän päivän niin oisin tyytyväinen.
Ibumax 600 so far mut kohta stilnoct 10 mg
Ei pärjänny eilen uneen asti tolla. 20mg tenoxia meni lisää. Onneksi noista ei tuu yhtä veitsenterävät laskut kuin mokseista, joten josko tää päivä jo menis vähän vähemmällä…
Samma här eli opamoxia yöllä lisää ja aamulla ketutti niin että diapam 5 …
ibumax 400 mg x 12 eli 4 800 milliä, ja otan harvoin, kun saatanallinen pää- ja silmäsärky hyöki eilen päälle…
ohi meni, kun nukkui vähän paremmin. Oli taasen ilmoitustaululla toissa iltaisesta mekkalasta
jotain purnausta, mutta itse en ole kuullut mitään koko talosta, ehkä jokku on herkempii.
vajaa kahden tunnin lenkki ja 1½ timmaa lihaskuntoilua samalla sokeripalaa katossa
ilman tulosta ruuvaten ja safkat lämmittäen, erittäin huono tapa ja sotkee rytmin…
ibumax 400 mg x 12 eli 4 800 milliä, ja otan harvoin, kun saatanallinen pää- ja silmäsärky hyöki eilen päälle…
ohi meni, kun nukkui vähän paremmin. Oli taasen ilmoitustaululla toissa iltaisesta mekkalasta
jotain purnausta, mutta itse en ole kuullut mitään koko talosta, ehkä jokku on herkempii.
vajaa kahden tunnin lenkki ja 1½ timmaa lihaskuntoilua samalla sokeripalaa katossa
ilman tulosta ruuvaten ja safkat lämmittäen, erittäin huono tapa ja sotkee rytmin…
Sä se oot kova äijä todella, huh! ![]()
Ensin liki 5 gr ibuprofeiinia?!! Mites vatsas?
Sitten nää hurjat treenit: 2 h ja päälle 1,5h
Mahtaa kroppas vatsas “sixpäkki” olla naisten mieleen ja muutenkin! ![]()
t. se heikompi äijä
ps kahvi huumetta täällä nyt vaan…
^ Njää määää mikään kova oo, ees ottasta koitettuna. Nuo ibut meni kolmeen eri otteeseen myöhään illalla,
maksassa on neljät kasvaimet eli hemangioomat, jotka joskus liikahtelevat ja ne vattalihakset on
jemmassa tän pytyn takana, 176 cm ja n. 85 kiloo, josta vielä pudotan kasikybään.
Kun vuosia tasaisesti käsipunteilla ja kahvakuulilla reenailee, pysyy kondiksessa,
lisäksi kävelee ja seisoksii tuon vrk-ajan viikossa, niin on ihan okei kunnossa,
mutta kuurit ja pikaiset naistenlehtitempaukset eivät skulaa kuin pari vekkaa.
Kyse on puhtaasti elämäntapamuutoksesta ja siihen menee vjittu vuosia
ja siinä tulee se ero valtaosaan, joilla ei hermo pidä. bentsot ja viuna veke
ja rööki, mutta yksi kerrallaan ja ajan kanssa, sitten se palkitsee - varmasti.
Mulla meni siihen kahdeksan vuotta !!
Olo on siis normaali, eikä mikään superhessuhopo tai muuta skeidaa ja
nyt lenkille, se vaikuttaa - pitää haluta liikkua ja saada siitä myönteistä kokemusta,
oon myös maannut vuosia plösönä ja ollut paniikkihäiröinen sisäänpäin tuijottelija,
joten kokemus on kahden suuntainen - kukin tekee elämästään millaisen haluaa, jos haluaa
-siihen uskon, enkä siihen, että joku vie roskat ja tulee siivoomaan ja muuttaa kaiken.
^ Njää määää mikään kova oo, ees ottasta koitettuna. Nuo ibut meni kolmeen eri otteeseen myöhään illalla,
maksassa on neljät kasvaimet eli hemangioomat, jotka joskus liikahtelevat ja ne vattalihakset on
jemmassa tän pytyn takana, 176 cm ja n. 85 kiloo, josta vielä pudotan kasikybään.
Kun vuosia tasaisesti käsipunteilla ja kahvakuulilla reenailee, pysyy kondiksessa,
lisäksi kävelee ja seisoksii tuon vrk-ajan viikossa, niin on ihan okei kunnossa,
mutta kuurit ja pikaiset naistenlehtitempaukset eivät skulaa kuin pari vekkaa.Kyse on puhtaasti elämäntapamuutoksesta ja siihen menee vjittu vuosia
ja siinä tulee se ero valtaosaan, joilla ei hermo pidä. bentsot ja viuna veke
ja rööki, mutta yksi kerrallaan ja ajan kanssa, sitten se palkitsee - varmasti.Mulla meni siihen kahdeksan vuotta !!
Olo on siis normaali, eikä mikään superhessuhopo tai muuta skeidaa ja
nyt lenkille, se vaikuttaa - pitää haluta liikkua ja saada siitä myönteistä kokemusta,
oon myös maannut vuosia plösönä ja ollut paniikkihäiröinen sisäänpäin tuijottelija,
joten kokemus on kahden suuntainen - kukin tekee elämästään millaisen haluaa, jos haluaa
-siihen uskon, enkä siihen, että joku vie roskat ja tulee siivoomaan ja muuttaa kaiken.
“maksassa on neljät kasvaimet eli hemangioomat”
Mites toi tarkoittaa käytännössä???
Mut hyvin kerrot ja vakuutat ja oikeesti kadehdin sua kun itse olen päästänyt itseni tähän viina/bentso-ralliin
mutta eihän koskaan ole liian myöhäistä?
-no on mulla sairauksiakin jotka osasyynä rappioon esim 2 v flunssan jälkitautia pään onteloissa eli kipuja päivittäin jne IBS suolistossa jne
No seli seli eine mua estäis liikkumasta mutta nyt olen yliväsy joten pitää aloittaa todella pienestä, tosin syksyllä
vielä cooperissa treenaamatta 2000 m eli toivoa vielä olisi?
PAri vuotta sitten vielä käsipainoillakin vahvistin yläkroppa ja metsähommia mut kuten sanoin immeinen
menee äkkiä rappiolle näköjään kun päästää lekurien pillerilinjalle…
Kiitos ideoista tsempistä ja sitä samaa sulle, nyt valkeni!