Piristevedot + kukka, pian saa bupree
Saako kysyä mihin tota on sulle määrätty?
Juu,toki. Olen kärsinyt syntyessäni pahasta happivajauksesta jonka seurauksena elän välillä erittäin pahan huimauksen kanssa. Huimaus ei ole normaalia esim korvaperäistä huimausta. Tätä tutkitiin liki viisi vuotta. Neurologin lausunto oli että sinun tulee vaan elää asian kanssa vaikka välillä istuin kuset housussa kun huimasi niin pahasti että en päässyt sängystä ylös. Ns huimaus huimaukseen ei juuri muuta lääkettä ole kuin Vertipam. Oon kiitollinen siitä että näitä ei tule pahoina kausina kuin jopa vuoden välein,saattaa kestää kuukauisia mutta saattaa mennä vuosikin että ei huimaa ollenkaan. En vaan pidä pahemmin fiilareista mitä lääke mulle tekee, ja nikotiinihappo mitä sisältää tekee ihon tulipunaiseksi. Lääkärin mukaan normaalia ja ei ole enää pidemmän käytön jälkeen heittänytkään niin pahasti. Alussa tuntui kun tulessa ois ollu. Oon silti kovin tyytyväinen että on edes joku helpotus silloin kun iskee pahimmat,en muuten tosiaan pääsisi suuntaan enkä toiseen.
Anteeksi tämä vuodatus
Muutama Tramali lieventämään porelaskujen tutinaa…
5.6mg Buprenorfiini suoniin injektoituna (ei kauaa toivottavasti enään)
2x2mg Rivatril
10x10mg Diapam
3 kuivaa omenasiideriä
nikotiini
300 mg lyrica. Kovasti on haukuttu ryyni, mutta toimii ilmeisesti hyvin eri tavalla eri ihmisillä.
16mg Buprenorfiini…
2mg Rivatril…
Kahvia juon ja butaania imen… &$*#U pitäs päästä eroon tosta paskasta!
Olen ihan vtun koukussa butaaniin Eikä ole mitään kovinkaan terveellistä mun päälle. Muutenki oon iha satanan daiju ( omasta mielestä )
60mg opamox, 60mg tenox, hatsi
tramadoli ja otto lonkero.
3x panacodpore
80mg kontit
40mg oxynorm
2x0,5 rivatril
punaviini, voisin olla selvinkinpäin mutta “huolet” valvottaa tai sit se on vaan se “craving”… Mutta paljon on menny punaviiniä ja paljon taitaa vielä mennä. Mulla on täällä isot varastot kun vartioin vanhempien taloa kun ne on reissussa. Vähän kyl voi nolottaa kun ne tulee ylihuomenna jos olen juonut niiden kaikki viinit
16mg Suboxone…
2mg Rivatril…
Kofeiini ja nikotiini…
Lisää kahvia keittämään ====>
200mg Antabus
225mg Efexor
100mg Topimax
375mg Lyrica
40mg Tenox
45mg Opamox
Monivitamiini+Omega3+nikotiini ja kofeiini
Butaani…
Ja aamuset 16mg Suboxone. Pitäis jotai v*ttu!
mennyt tänään vain:
8x10mg oxynorm
3x0,5mg rivatril
1x150mg tramal
Suunta onneksi alaspäin, ja vain vähän kuumetta, vaikka pudotusta tullut aika paljon.
Pitkä vaikutteinen opioidi. Otan lisää, pistän leffan pyöriin ja pajat johonki väliin, ellei nukkumatti vie voittoa kesken leffaa.
3x 100mg tramal depot
12x karjala
lehteä
16mg Suboxone…
2mg Rivatril…
Kofeiini ja nikotiini…
No oxaminit vaikuttaa ku ahistaa eikä saa unta… vaikka paskat nekään mitään auta angst
mennyt heräämisen jälkeen:
n. 40mg oxynorm
2x0,5 rivatril
120mg kodeiini
savut
Vitsi kun aamuyöllä heräsin laskuihin, vaikka olin illalla ennen nukkumaanmenoa ottanut oxynormia. Piti sit ottaa vähän lisää ja venaa vaikutusta, ennen kuin pysty nukkuu. Silloin taas tunsi itsensä maailman idiooteimmaksi ihmiseksi. onneks ens viikolla saan kontteja ja toivon, että osaan arvostaa niitä niin paljon, että ottaisin vaan kokonaisina. Kuitenkin kun on vielä noita oxynormeja vähän jäljellä.