16mg Suboxone…
1,5mg Subutex…
2mg Rivatril…
1mg Temesta…
Otan vielä 1,5mg Temesta…
T1, PGN150, ORN12.
tramal 200mg, tenox 20mg, hatsi ja olut. Opiaatteihin nollatolet niin toooosi lepposa fiilis. Tennarikin rauhottaa kivasti. Aurinkoista päivää kaikille!
Nyt kun olen tapellut jo kauan metku-annostukseni kanssa, ja korvaushoitopoli tekee kaiken tooooodellllaa hiiiittaaaaasssstiiiii, tässä on aika perus päivä-settini:
Se perkeleen 75mg metadonia
2mg Xanoria
2mg Rivatrilia
600mg Deprakinea
300mg Lyricaa
Metadonin ja deprakinen lisäksi kaikki on itse määrätty. Toivottavasti tietyt tahot eivät lue tätä, muuten olen taas koditon. Onneksi nyt on eräs kaveri mikä tuo mulle nuo 2mg xantun ja 2mg rivan päivässä. Jos toisi kerralla, ne olisi jo mennyt, ja mulla olisi todennäköisesti jostain hölmöilystä lisätuomiota. Mutta näin kerran päivässä bentsot käytettynä jaksan tuolla liian pienellä metku-annoksella.
Reilusti kukkaa
4mg rivatril
2 x panacod
~10l vettä
16mg Suboxone…
2mg Rivatril…
1mg Subutex…
Taas taidan toistaa itseäni, mutta kun on metku-annos aiiivan loiian alhaalla, joudun turvautumaan kavereiden apuun ja saankin bentsoja heiltä. Näin olisi tarkoitus pärjätä 10.6. asti kunnes menen laitospaikalle päihdepsykiatrianpolille. Siellä pitäisi sitten ruuvata metkuannos kohdalleen ja muutenkin saada lääkitys kohdalleen.
Tänään on mennyt:
600mg Deprakinea
75mg metadonia
16mg Rivatrilia
Onneksi vielä löytyy näistäkin porukoista niitä, jotka haluavat oikeasti auttaa. Ensi viikolla sitten maksan rivat takaisin. En paljoa liioittele jos sanoon että niistä on ollut korvaamaton apu kun metkuannos on suoraan sanoen naurettava. Onneksi piri ei kiinnosta ja olen jo päässyt vähän jo Lyricoistakin irti.
PGN300 ja karstaa
Kukkaa hehkulamppu “crackpiippu” vaposta. [Poistettu käyttövälineen valmistukseen yllyttävää tekstiä. -Päihdelinkin toimitus]
^Oon joskus miettiny josko kyhäis tollasen vapon testi mielessä mut se on sit jääny.
täytynee joskus testaa. nyt vaikuttaa;
150mg lyricaa pommina ( joo jouduin puolittaa kolmisatasen ),
Cinderella budha bonkusta joka maistuu jokseekin greipille. asiallista!
6mg Buprenorfiini
5x10mg Diapam
1mg Rivatril
3x20mg Tenox
muutama keskiolut
Nikotiini+Koffein
Nyt on taas tällainen bentso-vaihe menossa.
600mg Deprakine
75mg metadoni
10mg Rivatril
Ja huomenna saan 150kpl 0,5 Rivoja
…Tai sitten en…
Suht kevyillä eväillä oon tämä päivä nyt mennyt. Keskipäivästä otin 2mg Rivatrillin ja sen jälkeen poltin parit lätkäpaukut ja otin 2x Panacodia…
panacodit ja nikotiini
selvämpi olo ku aikaan
15x 0,5l siideriä
1600mg lyrica
4mg rivatril
8mg sirdalud
40mg propral
40mg pantoprazol
250mg ketipinor
juompa vielä muutaman siiderin ennenku meen nukkumaan.
zopinox → unta
panacod → särkyyn
sridalud → lihaskipuun
kukkaa-> ilta chill
3 x Diapam 10mg
3 x Imovane 7,5mg
3 x Bissee
JWH - 018 / kukka karrit
Vielä on jäljellä muutama bisse,pamei ja imovanei,saa nähä mitä illasta tulee,toivottavasti ei käy niinkuin viimeksi että herää lihapullapaketti kainalosta jossa on pitsanpalasia kämpän lattialta ja huomaa että listat tyhjinä vieressä ja suunpielissä pari lääkettä mitkä on tarrautunu kiinni ja kuolaa valunu niin maan per**leesti (ja muisti lähteny) ;D
16mg Suboxone…
2mg Rivatril…
Puolikas 1mg Xanor, ( nopeevaikutteinen, liila ) eli 0,5mg…
Muutama olut ja ihan snadisti Amfetamiinia kahdet veot ( joku 0,5g~ )
10 x 7,5mg Imovane
Muutama kalja + karstapaukut alla
Just meni Imovanet,10mg Diapamit on visusti tallessa ettei tuu niihin kajottua mutta saa nähä onko aamulla listat tyhjinä siitä ja Imovaneista Kaveri otti yhen Imovanen eilen ja nauroin kun se meni siitä jo iha omaan maailmaansa ja sit nukahti ;D