Mosku: On respalla contit ja myös Oxynormit. Tällä hetkellä konteista respa johonkin vuodenvaihteeseen ja oxynormista elokuun loppuun.
Konttireflat on kyl pahimmat, mitä mulla on ikinä ollut. Hakkaa bupre-, tramal- ja kodeiinireflat 6-0, samoin bentsoreflat tuntui iiseiltä konttirefloihin verrattuna. Oon muutaman kerran konttirefloista kärsinyt ja viime vuonna sain lopetettuakin käytön ja pidin taukoa, mut sit käskettiin aloittaa uusiksi. Sit joskus, kun käsketään vaihtaa toiseen lääkkeeseen tai itse haluan olla välillä toisella lääkkeellä, niin tiputan kyl aika hitaasti ja sit jostain alle 40mg:stä seinään. Jouduin nimittäin konttirefloista sairaalaan, kun lopetin 80mg:stä seinään, sitä ennen tiputin annoksen suht nopeesti 160mg:stä, pahimmillaan oli yli 200mg/vrk. Lekurit sanoi, että mun tilanne oli tosi paha, ja olis voinut henki lähteä. Tääl monet sanoo, ettei refloihin voi kuolla, mut kyl se on mahdollista
ja itse asiaan, eli tänään mennyt:
80mg kontit
40mg oxynorm
3x0,5 rivatril
ja kohta 20mg kontit ja 10mg oxynorm ja nukkumaan!
Postaan juuri soittoa yhdeltä kaverilta. Heti kun soitto tulee lähden hakemaan kolme Subutexiä… Huomenna pidän “lomaa” klinikalta ja otan lääkkeeni IV:sti ja aitoa Texiä eikä mitään Xonea!
Olen ollut korvaushoidossa noin kuukauden ja heti rikon sääntöjä. Paheksutteko minun toimintaa? Kyllä viikon paastoomisen jälkeen yhden 8-pallon vetäminen kerralla on niin mahtava tunne, että kyllä se pitää aina välillä saada kokea. Ensin kärsitään 6 päivä ja ah sitä täyttymyksen tunnetta kun sen jälkeen saa yhden Subutexin. Kuinka moni päivittäin käyttänyt pystyy pitämään viikon tauon, jos pari Subutexiä on hyllyllä odottamassa?
Otin 8 mg SUBUTEX:iä. Nyt VH on hunningolla… Meinaan että samalla tilasin itselleni kakkosen itse sitä KUNINGASTA!
Pitää odottaa rauhassa, että viimeisestä buprenorfiini-annoksesta on kulunut pari päivää, että sen kiusallinen ANTI-opiaattivaikutus ei pääse pilaamaan tulevaa nautintoani. Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen kuninkaan kanssa tekemisissä. Ajattelin, että ensimmäinen annokseni on noin 0.05 g. Toivottavasti se ei ole liikaa. Subuja voin kyllä käyttää kerralla 24 mg ilman ongelmia. Mitäköhän nämä nisti toverit tuovat minulle? Toivoisin eniten China Whiteä, mutta kaikki kelpaa. Syyraa minulla on valmiina apteekista ostettu pussi. Jännät hetket tiedossa VH:lla…