4mg buprenorfiini
0.6g amfetamiini
6mg rivatril
kofeiini
nikotiini
30mg kontit
20mg oxynorm
2x0,5 rivatril
14mg Suboxone…
2mg Rivatril…
Muutama olut ( juon parhaillaan )…
Rivaril 4mg, Tramal 300mg, Panacod 7kpl + kahvit ja tupakit
Erittäin kova flunssa. Hengitys vinkuu saatanallisesti ja hengitysteho ehkä 50% normaalista. Sydän ja keuhkot rasittuu, olo kuin olisin coopper-juoksutestissä. Harkitsen sairaalaan lähtöä sillä tämä ei ole enää siedettävää.
Rivatril 4mg
Panacod 6kpl
Tramal 200mg
Sirdalud 4mg
Ketorin 200mg
Illemmalla Lyricaa varmaan… ja aamulla xonee
Eipä tee tippaakaan mieli alkoholia nyt.
Kävinpä sitten sielä sairaalassa. Sanoivat, että oli hyvä että tulin, sillä tuo voi rasittaa sydäntä jo niin paljon, että siitä voi tullu pitempiä vaurioita. Lisähapella porskuttelin parisen tuntia siellä lepäämässä ja vähän reseptiä mukaan.
btw. Hengitin koneen mukaan 60% viimeeksi testatusa
Huh, mikä sluibauspäivä. Vaikuttaa siis vitutus siitä, että oon niin saamaton. Lisäksi tänään mennyt:
90mg kontit
40mg oxynorm (alaspäin ollaan menossa oksikodonissa)
2x0,5 rivatril
n. 120mg kodeiini
VAIN 2 kuppia kahvia
illan mittaan:
4x tramal depot 100mg
2x 20mg propralia
ramma kukintoa (ekat aamulla klo: 8.00, vikat äsken!)
Euroshopperin päärynälaittia ja pannaria
päälääkkeet
nikotiini
2 kuppia kahvia
40mg propral
16mg Buprenorfiini…
Kofeiini & nikotiini…
1 x 2mg Rivatril…
1 x 25mg Triptyl ( joutusin jatkamaan näitten syöntii, ku huomasin ku lopetin seinään noiden syönnin ni ihan selvästi aloin olemaan paljon maseentuneempi ja sillee, et mikään ei kiinnostanut mua… )
Huomaan jo nyt, vaiks olen vasta nyt noita taas 2 - 3~ päivää syönyt 25 - 75 milligramman annoksilla, ni olo on taas paljon “selkeempi” ja ei masenna yhtään enää ja muutenkin olen paljon “elävämpi/iloisempi”
2x 40mg Propral
tramadolia pitkävaikutteisena 200mg
lyricaa 150+150mg
propralia n.~50mg
voimakkaasti potkii thc sensimilla
edit(0:24): 7,5mg tsopiklonia ja 15mg mirtatsapiinia. 25mg atarax kutinoihin.
2mg Rivatril…
16mg Buprenorfiini…
25mg Triptyl…
Kahvia juon ja kohta tupakille ===>
Tramadoli ja lyrica. Ei ole pahemmin tietoa tästä kombosta, mutta varovaisesti kun kokeilen.
nasaalisti onks sulla respalla noi contit?
kelasin vaa että tulee olee aikamoinen helvetti pääsemään irti noista. tai siis helvetti on ne reflat. pahempaa ennoo eläissäni kokenu ja käytin sen 2kk… 5pv jälkee en kestäny enää ja oli pakko ottaa texii…
60mg oxazepam, amfetamiini ja alkoholi.
Buprevedot ja kaikenmaailman lääkkeet.
Ketipinor ja Zopinox.Se on menoo koht