Kiitos mdma. Olen nyt niin herkässä tilassa ja vähän pihalla, että sait aikaan pari ilon kyyneltä noilla sanoilla. Kiitos. Mutta olen tehnyt elämässäni niin paljon pahaa ja niin paljon virheitä (ja minulle on tehty paljon pahaa) ja haluan auttaa ihmisiä niin paljon kuin mahdollista. Etteivät muut tekisi samoja virheitä kuin minä, lähtisi tälle tielle tai ylipäätäänkin auttaa jos jollain on vaikeaa. Minä jaksan ja haluan kuunnella muiden ongelmia ja yrittää olla tukena. Ja kiitän kaikkia ihania plinkkiäisiä, jotka ovat jaksaneet olla minun tukenani plinkkiäisenä oloni aikana. Kiitos. Olisi mukavaa jos joku olisi hereillä ja jaksaisi keskustella?
Kiitos Devilla! Sait mut hymyilee ekan kerran tänään. Sun kaltasias vois olla enemmänki. Devilla tosiaan on auttanut ja kannutanut täällä porukkaa. Nyt voi mennä nukkumaan paremmin mielin. Edes joku on kannustanu mua. Voimia sinnekkin! Otan osaa siskosi takia. Läheisen menettäminen ei oo kiva juttu.
Minulla on elämähalua jäljellä todella vähän. Tai ennemminkin voimia taistella päivästä toiseen. En halua kuitenkaan luovuttaa. Tosielämässä minulla ei ole ketään kenelle puhua, koska en osaa avautua tai luota helposti ihmisiin. Pitäisi päästä ainekuvioista eroon, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty kun tottunut tähän maailmaan pienestä saakka. Mutta hyvä jos sain hymyn huulillesi. Tee se vielä ainakin kerran tänään uudestaan. Laita suupielet kohti taivasta. Ensin näin → ja sitten näin →
Kirjoita ihmeessä tänne ajatuksia ja tunteitasi. Olen nyt niin tunteellisella päällä ja nuppi pihalla, että kirjoittelisin mielelläni jonkun kanssa. Jos kertoisit vaikka enemmän tästä jutustasi exäsi kanssa? Tai mikä mieltäsi painaakaan? Avautuminen auttaa.
kahvi ja nikotiini.
Pää on jo ennestään aivoton, mutta piri virtaa suonissa ja lääkkeet vaeltavat pitkin kehoa.
Mäkin olen tosi huono avautumaan kellekkään. Sitähän kaikki aina jauhaa, et “mikä sulla on?” yms. Mutta, kun ei osaa suutaan avata. Se nainen oli ensirakkauteni ja myös ainut rakkauteni tähän mennessä. Poikki meni syystä, josta en tahtoisi puhua enää. No sitten menin ja retkahdin uudestaan. Hänpä ei ole enää vapaana, vaan erään kaverini kanssa. Ollaan puhuttu kyllä exän kanssa ja tultu tulokseen, jossa molemmilla on vielä tunteita. Ainut este on vaan se nykynen. Tekisi mieli välillä käydä huitasemassa sitä korville, kun olen kuullut, että miten se on kohdellut/kohtelee exääni. On niin turha olo, kun on rakastunut, mutta ei voi olla sen ihmisen kanssa. Siihen kun vielä lisätään nää kaikki muutki paskat, mitä tässä on tapahtunut pienen ajan sisään, niin olo on vaan helvetin saamaton kokoajan. Olen toki kirjottanut tästä jutusta toiseen topikkiin jo. Nyt vielä on viime aikoina vituttanut vielä sekin, kun koittaa lopettaa doupit(pääasiassa savun jatkuvan polton, jota harrastin useamman vuoden) joksikin aikaa, niin kaveritkaan eivät soittele. Eikö seura kelpaa, jos en ole vetämässä päätä sekasin kokoajan? Tai kyllähän ne soittaa, että “onko savua?” “ei” “joo katellaan sit joskus”. No mut soitan sit ite jollekkin. Paskaako sitäki tässä murehtimaan. Joo vois kävästä nyt suihkussa ja tilittää myöhemmin lisää.
Yhdeksään kuukauteen olen ottanut vain kofeiinipitoisia juomia, en muuta päihdyttävää. Ajatuksissa pyörii kyllä paljon. Ei tunnu monikaan ongelma johtuvan kohtuullisesta päihteiden käytöstä, psyykkiset ongelmat ovat ja pysyvät. Taisin pysyä vähän paremmalla tuulella, kun otin jotain muutaman kerran viikossa.
otin 2mg xanoria.
edit
Kodeiini aika reilulla annoksella, tämä on ainut joka tuntuu jossain…
Rivat
Masislääkkeet
joo ja buranaa ja ehkä jotain muutakin
No huhhuh.
Plää. Itse nauttinut vain mehumaitoa ja perunoita ja makkaraa :T
Mutta en päihteilekään viikolla.
Nyt 2 mg xanoria. Tämä on minulle uusi tuttavuus. Tunti on mennyt ja löysä olo on ja ihan mukava. Mitäköhän mahtaa tästä vielä kehkeytyä… Alkaa varmaan jossain vaiheessa väsyttämään? No, saa nähdä. Mahdollista olisi tässä vielä kiskoa tramaleita, panacodeja, lisää xanoreita, bisseä… Jopa sieniä, jos satun heittäytymään villille tuulelle. Onko jollakulla kommentaaria noista komboista?
join kupin kahvia sit 3mg xanoria.
sit savuille.
join vireetä teetä tasas oloo.
tee laitto menee savuille menin pihalle polttaa.
tulin töistä, otin neijät älyt ja nyt on suht koht leoosa olo! :mrgreen: muijakin on ostoksilla jtton nyt voi olla ihan rauhassa… :mrgreen: illanjatkoja! siis muillekkin! :mrgreen:
hyvää seksiä
nyt on hyvä fiilis
xanori+vihree tee+seksi.
vieläkin on hyvä fiilis
en ota mitään enää pilaa helposti olon jos ottas.
Oon tässä muutaman viikon kiskonut tramaleita subun lopetuksen jälkeen huonoon oloon, mutta tänään ratkesin taas. Teinkin yllätyksekseni havainnon että tööttien jälkeen olo ei ollutkaan lähellekkään yhtä hyvä mitä sen muistin olevan. Taidankin jatkaa tramal linjalla, kyllä niistä 5x paremmat olot saa. Ja kohta alkaa niidenkin vähennys. Nyt ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa tuntuu että texipiru on tipautettu polvilleen ja sitä myrkkyä ei tee enää edes mieli. Toivoa on!
kannattaa jatkaa tramilla.
sit pikku hiljaa tramalin vähennys.
kokemuksesta tiedän.
tseppiä alx koita jaksaa.
meinaa olla aika outo olo.
rupeeko xanorit haittuu vai mitä.
en ota mitään enää.
nyt savuille pihalle.
Ei todellakaan kannata koukuttaa itseään tramaliin. Koukkuun kuuluu mm. epileptiset kohtaukset sen serotoniinvaikutusten takia. Eli sittenpä onkin refloja serotoniinpuolelta ja opiaaattipuolelta ja eipä ole kivaa.
Ja sitten ALX, sinä olet vain vaihtanut toiseen opiodiin ja olet edelleen opiodikoukussa, eli ei hyvältä näytä. Koska koukkunhan nimi on opiaattiriippuvuus ja se, se ongelmakin on, käytti sitten mitä tahansa opiaattia/opiodia - ihan sama asia mikä aine se on tai mikä sen "merkki"on, samaa paskaa se on silti ja sama koukku se on silti.