On vitun typerää kasvattaa toleranssi siihen, että tarvitsee 120mg diatsepamia päivässä + xanorit päälle tai edes vetää viihteenä. Niin paha koukku siitä tulee. Ei sitä tajua ennen kun se koukun on kokenut.
Edes lieväkin bentsokoukku on maanpäällinen helvetti ja nyt puhun annoksista 15mg-30mg diatsepaamia. Koukkua tässä lähinnä ajattelin alunperin.
Ja jonain päivänä käy niin, että lääkäri päättää lopetta/pudottaa/tms sitä annosta ja sitten on nauru kaukana - kuten MB on varmaan huomannut. Tai sitten koittaa se päivä että niitä bentsoja ei saa edes kaverin kaverilta.
“Edes lieväkin bentsokoukku on maanpäällinen helvetti”
Mä huvittelen nykyisin tällä helvetillä. Vedän pienen putken melko hyvillä annoksilla, sitten kärsin ahdistuksesta ja unettomuudesta muine oireineen jonkin aikaa. Heti, kun olo helpottaa, aloitan rumban alusta. On tää vaan niin hienoa.
Eilen oli aika karmee olo, mutta tänään on toistaiseksi mennyt kaikki ok. Illalla vois taas värkätä kunnon pommin ja koomata perjantaihin asti, sitten olis taas viikonloppu aikaa ahdistua sohvalla
Nyt vaikuttaa kofeiini ja nikotiini ja häkä. Masennuslääkettä on, mutta paljonpa vaikuttaa. Ja levottomuus,
kun en ole bentsoja käyttänyt enää. Ei tunnu häviävän yhtään mihinkään tää levoton olo. Unetkin on vähissä. Joo, liikunta kyllä auttaa vähän: oon välillä käynyt pyöräilemässä. Liikunta on hyvä.
ei mulla ainakaan söin niitä 4kk putkeen.
300-500mg päiväs.
ku lopetti 3 päivään oli hurjat olot henkiset/fyysiset eikä auttanut ku aika.
2kk olin normaalis olois.
enää en otta ku parina päivänä harvoin.
Tollaset bentsoputket o huvittavia. Itse vedin sellasen 5 päivää xanoria, 0,25 mg jotain vajaa 100 kpl. Viikkoon ei pystynyt nukkumaan. Mutta olinpa ainakin tosi sekaisin. Yhdestä päivästä en muista muuta kuin aamuisen xanorien ottamisen.
On todellakin, huvittavia ja säälittäviä. Ja toi unettomuus on kyllä ihme juttu, seuraa ihan vähäistäkin käyttöä - ja paranee vaikka tollasella vartin tabulla.
Kohta olis taas aika, joten topiciin vastaukseksi: 4x1mg Xanoria jauhettuna ja “canna-flavoured”-paperiin paketoituna…
Loput texi murusta minkä eilen menin tyhmyyksissäni hommaamaan. Laitoin kaikki loput (2mg) että pääsen eroon mahd nopeesti. Yököttää koko aine. +10mg stesolid + kukkapaukut. Illalla vielä iltasavut ja sitten vois pitää paripäivää ihan kunnon breikkiä.
Mä kuvittelen, että sellainen jauhettu pilleri imeytyy nopeammin ja tulee paremmat “nousut” - jos nyt sellaisista voi noiden kans puhua. Sitä jauhetta on muuten hankala saada tonne vatsaan, joten usein se pyöritellään paperin sisään ja niellään. Tosimies liuottaa tietysti ryyninsä kielen alla tai vetelee sieraimeen, mutta alpratsolaamin hehkeä maku ei ainakaan minua hirveästi houkuttele.
Ei kai kovin moni ryynejään pommeina huido, mutta essojen kans taitaa olla melko yleinen tapa. Mä en tiedä, kun laitan aina silmät kiinni, jos väki vetää jotain laitonta ainetta (tai tekee jotain laitonta). Sit on helpompi sanoo kuulusteluissa, ettei nähnyt mitään
“Kumpi löi ensin?”
-En tiedä, laitoin heti kädet silmien eteen.