vaikuttaa tavallinen tee ja mielipide lääkkeet,sekä suboxone.ja nyt tää muija läks pihalle
Nyt vain kofeiini, nikotiini ja Lamotrigin.
kofeiini ja postaan jo nyt että Lätkä vaikuttaa kohta ku lähen menee. mo
Nikotiini. Ihana, vittumainen nikotiini. Näistä lopetusyritystä tuu näköjään lasta eikä pl:ää.
1,1g hitaasta tramalia, nikotiini ja kofeiini.
400mg Tramadolia
2*20mg Tenox
1mg Rivatril
10mg Diapam
6 annosta viskiä
Taidanpa käpästä jääkaapin kautta yö-mätöt ja sen jälkee 10mg stella tauluu ja toivottavasti:
TUMM, taju pois.
Toivossa on hyvä elää.
pore midisti + kalja + viina…
…
vitutus siitä että mä TIEDÄN et mul ei pää kestä jos en saa nyt just het mennä nukkumaan…
silmissä vilisee lupaavasti…mut jos otan uninapin ni sit nukun koko huomisen abaut 24tuntii. prkl…
ison kupin kahvia join vielä tähän aikaan kun teki mieli. Nikotiini,läby
illa viimoset hitaat
no joo mä meen ottaa toisen kympin stellan, koittaa vaikkaa täl krt oikeesti koisii.
mitkä hitaat?
Iso mee neuvoo solahia jooko,mä taisin nyt sekottaa sen pään pahemman kerran!!
eiku iso sano että illlan viimene tango,mul tuli mielee siit illan viimoset hitaat
ei sen kummempaa
Nojoo mä pärjäsin shottitipan avul mitä mul oli + muutamal rival kunnes sain bupree ja nyt taas menee hyvin, meen lopultaki nukkuu koht.
perskules jätkät nytku täs ollaa syöty kolme stellaa,ja uni ei siis tullu,lähin viemää koiraa.
no perkele.
tulin kotiin,kyllä,juuri äsken,nappasin 2x15mg opamoxia,ja nollavitosen rivatri.
Onse vaa perkele kuulkaas niin että ny käärin sätkän,poltan se,ja otan vielä yhden stellan
ja tod näk tipahan/rojahan tonne sänkyy, ja Ehkä jopa nukahan.
Ainut vaa et aurinko nousee,pitäs laittaa arskat päähän mut si ne hajoo. repikää siit huumorii sittenni
Nojoo en jaksanu vielkää nukkua, meni vittu varmaa 5h et jaksoin kävellä toho vessaa (n. 3 metrin matka) ja väsää ja tönää :E Nii ja en sit viittiny ilma vetoika ruveta nukkuu. No nyt sain kuitenki tönättyä aamuvedot nii venaan et nousee huippukohtaa, sit leijun hetken ja meen sit nukkuu, kerkeen kyl nukkuu vähempi tuntia ku oon valvonu vuorokausia putkee mut sama se, pääasia et vähä piripää kirkastuu ja voi jatkaa bupren + bentsojen tiellä selkein mielin kohti uusia seikkailuja.
Viime öiset bentsot, ja aamukahvi.
3 x 0.4mg temgesic
3mg rivatril
20mg normison
1mg Xanor
ja 3 koffin tölkkiä bisseä.
pl ja heinä. ei oo kukkaa ei