mikä vaikuttaa nyt

Lätkä ja concerta 54 mg

Edit.kemikaalikeijo nappas 20mg zolpideemii ja neku nousee päähän ni bongi on valmiiks ladattu (ei varmistettu) vielä ja sit ollaanki muilla mailla :sunglasses: :sunglasses:

5 annosta red labelia
2*10mg Diapam
20mg Tenox

rentoo siihen nähden et aamul töihin ja ensviikosta tulee helvetti. nautitaan nyt hetkestä

Mulla tänään amfetamiini, klonatsepaami, buprenorfiini, alkoholi, GBL jos oikei muistan. Solahki tuos ko noi tyytyväisenä nukkuu on tainnu jotai muutaki vetää ko pulkkaa, samoin ko tuo toine neitokaine jonka nickiä en kyl tiiä/muista. Ja Resukka tosta lähtiki jo Shockstarin kyytis kotio nukkuu :E

vaikuttaa tuhdisti bisse ja double strawberry diesel kukka.

stuffi jos oon koodeissa niin älä ihmettele.

ardinex, xanor, rivatril, alkoholi… bostaan just et apo aukee ni haen uudet setit :sunglasses:

Jatkamme mm. buprenorfiinin, amfetamiinin, keskioluen ja bentsojen parissa.

Teil on hurjat pilleet! Pääsenkö mukaan?

Toki mutta pippalot alkaa olee lopuillaa, otan just shockstarin kans viimeset shotit ja siihe ne huumeet sit loppuuki (toistaseks) josei bissee ja ryynei lasketa ;E Mut toki hankimme lisää viel kaikelaista ja jatkamme meininkiä :smiling_imp:

:EEEE. Juon juuri olutta eli se vaikuttaa, sekä vielä amfetamiini vähäsen. Tässä juuri heitin myös muutaman 2mg rivatrillin naamaan.

jonku ajan päästä vois ottaa läby hatsit, ei sentään ihan paska peltsii vaan vähäsen parempaa :smiley:

oon ottanu tänää mielipide lääkkeet ja suboxonea.rivan otan nyt kun tuntus siltä vähäse…

Krapula. Pitänee vetästä parit pamit naamaariin ja avata uus viinipullo.

3x pore panacod + 10mg diapam, ja tietenkin lauantai sauna :sunglasses:

tramadoli
viski
diapam

tsiis sentään miten sulla menee unilääkkeitä,ite en tartte niitä ollenka.mut toivon hyviä unia sulle.lisäsin sut meseen.
siellä vois joku kerta jutella vähän… :smiley:

tulisit meseen sen viinilasin kanssa

Viimeset muttei kyl ensimmäiset porevedot + shotit, liia vähä klonatsepaamia. Vitu hienoo ny valvoneena lähtee töihi iha hetikoht, vittumaine junamatkaki piti tehä heti aamusta.

voi ei. mut lyödäänkö vetoa kummal ollu vittumaisempi yö/aamu…
eii voinu perkeleet laittaa mulle töitä et kohta varmaan se levozin sitt vaikuttaa…

:unamused:

90mg kodeiinia, tää on ihan hyvää tavaraa, harmi vaan ku kestää ni lyhyen aikaa.