mikä vaikuttaa nyt

+10mg stella ja uusyritys jos vaikka nyt pysys silmätkii.

ei mikään, valitettavasti
rahaa tulee rahaa menee… :unamused:

vit mä en tajuu…mulla toimii noi stellat aina pari yötä ja sit lakkaa toimimasta. unilääkkeenä

Nytku oon pitäny omast mielest paripäivää taukoo stelloista, ni pärähti yks vitun hyvin mut ainut et uni ei tullu, oli siin kyl seki ku mietiskelin asioita siinä ku yritin nukkua,luulin ettei toimi ku ei reilu puoles tunnis tullu uni,mutku röökille pomppas ni oh hoh ku pää on ihan solmus.

mm…sama. tai insomineja en oo kokeillu mut tenoxit mulla tähän asti ollu kyl parhaita…nyt vaan nekin jostain syystä lakannu toimimasta. ja levozinit tietty mut niihin en kyl koske…

Perjantai lähti letkeesti liikkelle, heräsin 10minsaa sitte ja nyt vaikuttaa 1mg subuvedot, 2x5mg medipam, kahvi ja tupakka :smiley: :laughing:

:sunglasses:

1mg klonatsepaamia, voi ku melkee alkaa nuokuttaa jo :sunglasses:

Toi on muuten ihan totta. Itsekin kärsin vakavasta unettomuudesta (lähes kaikki dropit kokeiltu laidasta laitaan), mut kun otti 200mg levozinia niin jumalauta taju ihan kankaalla seuraavat 12h ja puolet seuraavasta päivästäkin meni ihan vitun huuruissa… :sunglasses:

Just avasin viidennen lonkeron :sunglasses:

3 x 0.4mg Temgesic
5 x 0.5mg Alprox
1 x 2mg Xanor
1 x 10mg Tenox
1 x 20mg Normison

Ja myöhemmin Jack Herer x Misty budihaisulit :sunglasses:

No jaa,aika nopsaa meni toi “hypnoottinen” vaikutus ohi,eli 1mg lisää.

sinne meni sun lopetukset :laughing:

kahave ja 36 mg concerta

Joo,niin tais osittain mennä, paitsi hatsin osalta. Sitä paskaa oon ollu jo viidettä päivää ilman.
Aina sillo otan rauhottavaa ku tuntuu ettei pää kestä tätä selvinpäisyyttä ja hatsin tuomia viekkareita, ne on meinaa tosi vittumaisia. Onhan seki tapauskohtasta ja riippuu kauan on hatsaillu jne.

Edit. [tarpeetonta paskaa poistettu] :smiling_imp:

Noouu hätä :mrgreen:

noh kyllä se siitä. sust ittest se lähtee sit joskus ku haluut kokonaan lopettaa

mut mä lähen polttaa kujuu ja syömään concertoja, hyvä perjantai :sunglasses:

450mg tramadolia

Ressukkalla vaikuttaa alprozalaami, klonatsepaami, tekkeni, metyylifenidaatti, piri ja GBL :sunglasses: .

Stuffilla teksi, alkoholi ja pore :slight_smile: .

Roskamuksella taasen pore myös.

Ja itsellä eli shokkiksella piri, klonatsepaami, krapula ja eiköhä kohta myös GBL rupee futaa ku shotit ottaa. :smiling_imp:

Päiväset 2mg klonatsepaamii näyttäs pärisevän viel iha hyvi + 3pesällistä hiisattii tos aika hyvää laattaa,ei ihan PL:llää,vaan ihan kunnon hassista. :sunglasses:

myrkky = alkoholi.pakko rentouttaa ittensä jollain ku hermot taas aika vitun riekaleina vähistä unista ja raskaasta työstä…tuo myrkky kun sattuu olee ainoo vaihtoehto mitä saa kaupasta.mieluummin olisin kyllä ostanu pari mari-sätkää ku tota saatanallista paskaa…monikohan kuolee tänäki viikonloppuna ton takii ku ei saa laimeempia, joko suoraan myrkytykseen tai välillisesti esim. puukkohipassa