mikä vaikuttaa nyt

Vieläkin toimii ihan mukavan rentouttavasti aiemmin päivällä otetut 5x50mg Tramalit ja 3x1mg Xanor depotit… :slight_smile:

heinä (omatuotanto),pikku maistiaiset :slight_smile:

Täydellisen sopiva annos LSD:tä.

Kiitokset Albert Hofmannille.

Yhden tollasen 1mg depot Xanorin otin vielä pureskelemalla sekä 100mg Norflexin nielin siinä toivossa, jos uni vaikka tulisi ~2h sisään… Unirytmit nyt sen verran sekaisin, että meinaa mennä päivät ihan hukkaan… Kun siis vasta 4 jälkeen saanu unen päästä kiinni tässä viime aikoina… :imp:

+20mg zolpideemi (vitun kiva sana toi zolpideemi luetella tääl jokailta :imp: :imp: )
+0,5mg klonatsepaami
+15mg oxazepaami (toiv se kirjotettiin noin), opamoxia siis tarkotin
+1,5mg melatoniini

vittu deemipaamipaaminiini nappeja tauluun ni kyllä se ura urkenee pojjaat :smiley:

ja jos en saatana näillä tipaha (yritin ottaa noit yllämainittui kaikkii kohtuudella),
ni sit siirryn niinkutsuttuun “raskaansarjanvoimiin”, elikkä triplaan noi ylläolevat…
turpa kii maha just sait iltalääkkeet!!! :smiling_imp:

kahvia naamariin ja jokunen jöpö

550mg tramadolia
40mg diatsepaamia
40mg tematsepaamia
2mg klonatsepaamia

jees jees

Ostin varmaan vahingossa lasten Olvia, kun oon juonu aika tiuhaan tahtiin ehkä 4-5 pulloa eikä nyt vielä niin hirveästi tunnu. Tarvis lisää…

Pirihä sen pään kirkastaa, me täs roskamuksen kans lahden seudul jatkettu poreilua, ite 0h unil ja toi yks levopöhnäunta veti sen ajan ko olin töissä, viides vuorokaus starttaa ja just vedettii vikat vedot. Saa nähä mikä kunto huomen töissä :unamused:

• 7 Bissee
  • Helvetin hyvä vireeni
  • Ibumax 600mg (aina vireenist tuppaa tulee vähän jomotust, mahtanee johtuu verenpaineest)
  • Fallout 2 (Bozarin kävin pöllii NCR:st ja vertiplan-questit tein)

Tulis se Fallout 3 pirulainen, saattanee olla aika maukas.

Oon unelmoinu “World of Falloutist” monesti, se ois kyllä semmone nettipeli varmaa et oksatsepaamit pois.

nevö hööd

rivat,teemut, ihanan “manskikapamin” maku viel suus ja pari norflexia. luulis jo nukuttavan mut teemut vaan piristää minuu…

No te piripäät ette ymmärrä mitn hyvie huimeide päälle :smiling_imp: Itel futailee vieläki aamuvedot bupree, futannu sen verta hyvin et nukuin töis koko päivän paitti pari asiakasta rahastin välis ja nytki oon menos petii iha just. Jahka herään ni uudet vedot vaa perää <3

Vittuuh… et se levari tuli vedettyy…vieläki hirvee pöhnä mikä vaikeuttaa vaan ku yrittää hoidella asioit täs samal… bentsot helpottaa ihme kyl tohon pöhnään.on mul ehk jotain vikaa jossain…tää mun pää jotenki vial vähän kaikest tjtn.-
Ehkä se pore sit auttaa/piristää/selkeyttää päätä ku pääseen sitä hakees…

haha joku subu hyvä huume :laughing:

Neljä Pirkka lageria. Maistuvat ihan limulta, hyi hemmetti. Positiivista että myös aurajuusto-pippuri-kerma-herkkusienibroileri kera riisinuudeleiden vaikuttaa tuolla mahanpohjassa. Kerrankin jaksoin panostaa pari euroa enemmmän ruokaan.

Bentsoja olisi, mutta viikko on jo ollut taukoa, niin en ala uudestaan leikkimään.

100mg tramadin, 800mg burana, 4mg rivatril ja kahvi + rööki

Punkku,nettipoksu Niitsin hyvässä seurassa ja sen saaguran hyvät musavehkeet.

Karsta-heinä coktaili, kyllä nassikatki eli keuhkot tykkää :smiling_imp:

erittäin nitkuttava olo, ensimmäinen päivä 4kk kun en ole ottanut tramadolia tai kodeiinia ollenkaan (bupree myös mennyt aika paljon välillä) huomenna on vielä kitkusempi olo, mutta pakko varmaan hakee apteekista 100 panacodia jeesiin.

nyt vaan tenoxin ja diapamin voimalla koitan olla ja nukkua.