Ja mun pakko vetää naamariin uskomattomien kipujen takia (eli tällä kertaa ei viihteillä, eikä ole tullut viihteiltyä viikkoon?).
Ennen ainakin mulla tramal aiheutti vain epäsäännöllisen yöunen, eli heräilin 2-3h välein mutta nukahtamisen kanssa ei ollu ongelmaa. Nyt tosin annokset isompia, vaikutus surkea kivun kannalta ja monen yön unettomuus + kasvata sirdulad-annos kun ei tunnu vaikuttavan mitään, vituttaa.
Ja ihan ohi aiheen, minkälaista satsia sirduladia uskaltaa syödä ilman pelkoa siitä että esim pumppu rentoutuu liikaakin?
Tarvinnee odottaa vielä hetki ja miettiä josko ottaisi hieman lisää, kuitenkin nyt meni jo kolme kertaa yli varsinaisen reseptin (3x2mg siis), vaan eipä tunnu vaikuttavan yhtään mitenkään. Tramalista nyt ei saa enään mitään oloja tuolla 150mg annostuksella vaikka parin tunnin välein napsii, tainno ehkäpä on huoleton olo eikä asiat paina mieltä ja kipu on pienentynyt mutta eipä voi verrata ekoihin kertoihin millään jolloin ei paljoa paikkoja kolottanut eikä mieltä vituttanut.
Tarvinnee neuvotella lääkärin kanssa asiasta, mun kipuhan on 70% hermokipua, 10% vittumaista jalkojen puutumista (autolla ajo saattaa olla mielenkiintoista välillä) 10% siitä että alaselkä menee jumiin ja 10% sitten sitä että pääsee leviään ylös lapaluita myöden jos ei nappia pistä suuhun ajoissa. Tramalista olen tykännyt sen takia että sillä saa myös ajatukset toisaalle ja levollisemman mielen, jostain kumman syystä. Eli vaikka kipua olisikin, niin ei se ahdista niin pahasti kuin normaalisti.
Plussaa ois jos napit ei väsyttäis, kuitenkin duunissa pitäis aivojen toimia edes jossain määrin jotta pystyy kommunikoimaan muiden ihmisten kanssa ‘järkevällä’ tasolla ja ajattelemaankin jotain monimutkaista.
Viina totaalisen no-no? Vai sallitaanko edes saunabisseä? No, ei tuo nyt mikään ongelma olisi kun ei tunnu enään maistuvan edes viina.
Mutta taitaa olla parasta lopettaa tämä off-topic tähän
edit: niinjoo, viihteilykäytössä tramal ei ainkaan mulla enään toimi yksistään, panacodin kanssa saa ihan ok euforiat aikaiseksi.
Tarvinnee siis ehdottaa rivatrilinia lekurille josko sitä sitten määräisi. Tosin mun käyttö ei ole päivittäistä PAITSI silloin kun oon tässä jamassa missä nyt. Viikko, pari, kolme parissa kuukaudessa, joskus pidempään ja joskus lyhyemmän aikaa. Nyt oli juhlalliset miltei 6kk ilman tälläisiä kipuja.
Muttamutta, no keskustelemallahan se selviää, panacod+tramal kun ei taida saada ihan syödä yhtäaikaa niin sitä ei viitti edes mainita lääkärissä, tietty jos saisi molempiin respat jonkun vuorottelun verukkeella, harmi vain että tuo yhdistelmä toimii ja poistaa mulla kivut 99%:sti.
tekstii on nii perkeleesti täällä. Onhan tässä semmonen 20 pulloo kaljaa menny (siinä oliki kaikki) piti kotivinkkuun nyt sit alkaa maistelee. budia palanu aika paljo…