mikä vaikuttaa nyt

budii.

kiitos mulle kans

Budihansejoo…ei tätä helvettiä selvinpäin voi kestää :laughing:

Tuli kyllä nii hyvät olot, et pakko polttaa lisää. Kohta kai se pitää sit siwaan lähtee kaljakassien kaa.

Otinpa vielä toisen 54mg Concertan joitakin aikoja sitten ja menipä äsken myös 1mg Xanor(depot) kurkusta alas…

:unamused: :smiling_imp:

Viimeksi kun joudun päivystykseen ‘kävelemään’ tuon selän takia, niin spesialisti-lääkäri-setä (jonka se n. 20v tk-‘lääkäri’ kutsui apuun, ‘kaverinaan’, koska ei itse TAJUNNUT MISSÄ VIKA VAIKKA KO. OMINAISUUS MINUSSA ON OLLUT JO V*TUSTA ASTI ja se on todettu xx kk:n vanhana kait, 18v kun täytin aikoinaan sain valita a)leikkaus b) ei leikkausta, valitsin b:n koska 50/50 olis leikkauksen jälkeen kuljettu joko omilla jaloilla tai rullilla, kirjaimellisesti siis) kirjoitti niin Panacodia kuin Tramalia, hoitaja joka antoi ‘ensiapu’-satsin matkaan keskellä yötä ‘kehaisi’ että “tramaleita kun otat kaks, ja panoja yks tai kaks niin oot sitte melko sekasin mutta kivut lähtee varmasti”, itteasiassa mulle jäi henk.koht auki se että on ok vai ei vetää molempia yhtäaikaa noin niin kun virallisesti.
Melkein 10v sain olla rauhassa ongelman kanssa, nyt on tainnut mennä pahaksi, todella pahaksi viimesen 6kk:n aikana kun pahoja tuskia on aina tiheemmässä määrin ja oireet pahenee. Ennen vain hermokipu+alaselkä jumissa, nyt hermokipu+alaselkäjumissa+yläselkäjumissa niskaa myöden+jalat puutuvat+makuuasento myrkkyä/helvettiä jnejnejne.

Tällä hetkellä mietin että lähteäkkö päivystykseen vai ei, eilinen tramali+sirdulad yhdistelmä (periaatteessa se normisetti yötä vasten) sai elimistön ihan sekaisin, toki sillä on merkitystä että en ole nukkunut kuin max 12h yhteensä tässä viitenä yönä. Kuitenkin, nyt ei pysy mikään ei sällä, ei edes vesi, tärinät vapinat ja järkyttävät päänsäryt. Joten, ottaakko lääkettä ja kärsiä tälläinen olo huomenna, jättää ottamatta ja kärsiä kivuista vai lähteä kysymään apuja päivystyksestä.

1mg buprenorfiini

TYÖterveydestä saanut napit niin täällä pohjoisessa kuin vähän etelämmässä mistä tänne aikoinaan muutin. TK-touhuja edes viittinyt mennä katselemaan, saati jonottamaan julkiselle puolelle. Hätätapauksissa sit päivystykseen jos kilahtelee ja helpottajia ei kaapissa ole.

Vittu, ihan kun joku saatanan reuma on iskenyt joka nivel kipiä, akka sano että 'et oo sit kovin terveen näköinen" ilm. ihon väri heittää tms. Korkkaskohan se maksa, alaselkä ollut kyl kipiä.

Vaikuttaa; nikotiini ihanaisen sätkän muodossa.

… Sekä äsken ~150mg kodeiinia otin ja paukut poltin… :unamused:

budi,atarax,melatoniini. prkl ku joku syöny mun stellat :unamused:

Citral kukintoa :sunglasses:

Red Label
Diapam 2*10mg

1/4 2mg rivast :unamused:

sauhun päälle sauhua :sunglasses:

buprenorfiini 8mg(kh), diatsepaami 65mg

Subu vedot ja päälle rivoja.

Aamupalaks olutta, äsken teemuvedot ja rivoja, josai vaihees xanoria ja ehkä lsd:tä, vai mahtaakoha se toimia bupren kans…?

360 mg kodeiini, 80mg tematsepaami ja toka bisse menos…

4mg xanor,36mg concerta,50mg klorproman,900mg gabrion.Ja mietin otanko vielä noritreniä