mikä vaikuttaa nyt

Eilen illalla oli samat. Unilääkkeenä toimi, sammuin ku saunatonttu, kuitenkin se muisti on edelleen kunnossa enkä oo unohtanu mitään.

Tramadoli, ystävä armas, pelasta tämä(kin) päivä.

Joo, voi olla, et liian vähä loppupeleissä join itekin. Ei kyllä ollu enempää juotavaakaan(tosin kävin baarissa enkä oo uskaltanu vielä saldoakaan kattoo, taskut oli kyllä kuitteja täynnä…) ja kotiinkin kävelin ihan särmästi. Ei tää nyt oikein toimi, et tollasen takii saa krapuloita kärsiä.

Peräti yks pieni tölkki olutta koko illan aikana meni alas, muuten ihan Alkon antimilla eli viinalinjalla. Näköjään lonkeroa tullut sitten tilattua näiden kuittien mukaan… No joo, vois ehkä vähän toiseltakin kannalta tätä koko touhuu kelailla. En edes muista koska oon ihan selvinpäin ollu. Ehkä kokeilen sitä seuraavaksi(turha lause, sori).

Se selkistely vaan on vähä helpompi sanoo ku tehdä(ei?). Oon varmaan astetta “kovempi” jannu siinä mielessä jo, että sä oot hento tyttönen ja mä oon (hento) mies, en kyllä tiedä voiko naiset edes olla jannuja… Meni vähä off-topic, mut ei kai se mitään, meillä vaikuttaa krapula.

Kyllähän mies voi hento olla siinä missä nainenkin. Ei se mun mielestä mitenkään sukupuolisidonnainen termi ole. Samalla lailla ku se, että voiko mies sanoo jostain asiasta, et “ihana” - voi, mut jotenkin vähä naisiin liittyvä sana monien mielestä. :slight_smile: Poikatytöt on kaikista parhaita tyttöjä, ehkä siinä on kans jotain kiinnostusta miehiin mukana ku sellaset tytöt kiinnostaa kaikkein eniten.
Tänään ollaan selvinpäin eikä korkkailla mitään.

Ihana aamu, ihana ketju, ihana foorumi. Joo, varmaan tulee joku taas ilmottaa ihanasti miten saunan taso on laskenu, ihanaa. Jäätelöö, limpparia ja ruisleipää. Jokaisen ihmisraunion ihana aamupala. :confused:

Nämäkin kaksi ihmisrauniota yrittivät muistiaan alkoholilla viedä siinä epäonnistuen. Oi Suomen nuoret, älkää juoko, ei se toimi, ei kannata, ei ole humalassa asiat niin ihania kuin selvinpäin. Jos on vaikeaa, niin activia auttaa, ei viina.

2*150mg Tradolan Retard

eiliset 20 tennaria plus pari lisää pari tuntii sitten, lisäks menny bissee ja todellla vhän subua. Ja isot paukut :mrgreen:

vittu kaapisin hyvät hartsit pussista ja nehän toimii vähäsen

Ahistukseen 1/4 2mg rivasta. Onneks sain noita muuten ois alkannu pää lahoilee.

Poltin lisää lätkää ja 6*20mg tenox ja 12 päkistä kolmas menossa. :mrgreen:

3*150mg tradolania lisää = 750mg tramadolia :sunglasses:

Subutex, xanor, rivatri, normison, tenox ja sirdalud. Kaikkea mitä kaapista löytyy kohtuudella. :unamused:

0,5mg lisää rivaa ja hyvää jugeroo :astonished: ItseaSiassa kahta eri kukkaaa. :sunglasses: ja cocacolaa juon. :open_mouth:

kofeiini,nikotiini ja tramal 150 mg

pöhinä ja budi. Vois polttaa kohta lisää…

Aamu alkoi ankeesti pelkällä vahvalla kahvilla, melkein kokonaan valvotun yön jälkeen… Onneksi vireystilaa paransi siinä 11~12 tietämillä otetut Concerta 54mg(josta taukoa muutama pvä), jaksoi sitten töissäkin olla pienen pätkän 12-17…

Nyt illalla 20-21 aikoihin sitten vielä kolmas 54mg Concerta(2x lohkona) vielä vaikuttaa taustalla. ~15min sitten poltin pesällisen ruohoa bongista ja ~45min sitten otin ~150mg kodeiinia(extract)…
Sitten vielä 100mg Norflexin otin tos kodeiinin lihasrentoutusta tehostaan…

Yllättävän hyvää tekee vaihteeksi tällainen vähän sedatiivisempi setti, kun eilenkin otin 5xHBWR savujen alle, joka muuten toimi yllävän hyvin, nice tripping… :laughing: Sitä kyl tosin ihmettelen, kun parina eilistä edeltävänä iltana meni niitä
LV logosia sinisiä naksuja… Kun eikös parin illan MDMA+savu kuosit kuitenkin tyhjää aikalailla nolliin noi pääkopan serotoniini-varastot…? Serotoniini-reseptoreiden kauttahan tuo LSA:kin toimii niin sillä vähän ihmettelen, että toimi noinkin hyvin… :slight_smile: Noh, ei siinä mitään. Hyvähän se vaan on, että toimii ja kohentaa kehoa ja mieltä, ainakin hetkeksi… :smiling_imp: Tosin yöunet jäi viime yönä vähän vähille(muutama tunti) ja olin töissäkin, niin lieköhän siitäkin johtua tämä melko savuisen letkeä olotila…

No mut eiköhän jätetä jaarittelut vähemmälle, tää on kuitenkin “mikä vaikuttaa nyt” eikä mikään “miltä tuntuu nyt”(sellaisen vois ehkä tehdäkin? ) -topic… :unamused: :wink:

ölppä ja lätkäpaska :smiley:

Samanlaisen satsin nakkasin naamariin tunti sitten.