Päivä 18. Kohta pari työpäivää takana. Onneksi on tämä ja seuraava viikko vielä pyhillä höystettyjä, vähän kevyempiä.
Jotenkin se minulla aina joulun jälkeen on mieli kevyempi. Kevättä kohti!!! Päivä pitenee ja vuoden parhaat 9kk edessä
Olen aivan loppusuoralla äänikirjassa:
Juomishäiriö, Anna Karhunen
Löytyy toki kirjana ja aionkin sen sellaisena seuraavaksi hankkia. Vahva suositus. Osuu ja uppoo 40-50v naiselle ja miksipä ei muillekin. Olen todella paljon löytänyt samaistumispintaa. Hän on onnistunut sanoittamaan osuvasti omia tuntemuksiani ja ajatuksiani. Lisäksi moni asia, jota en ole osannut ajatuksissanikaan sanoittaa, on siinä kirjoitettu auki. Eli minulle kirja kolahti.
Ainoastaan sellainen bile-juominen ei varsinaisesti ole ollut mun juttu. Tai siis olen kyllä käynyt silloin tällöin, nuorempana useamminkin, bileissä ja juonut. Mutta juhlat ovat nykyään niin harvinaisia, että sellaista biletys / sosiaalista painetta minulla ei juomiseen ole. Olen melko varma että todella harvaa ihmistä kiinnostaa juon tai en, enkä usko juuri kenenkään asiasta kyselevän. Minulla on useita eri kaveriporukoita, eri harrastusporukoita ja joka porukassa löytyy niitä ketä ei juo ja niitä jotka juo toistenkin puolesta sekä kaikkea siltä väliltä. Kaikki sulassa sovussa