Mediasta poimittua

Nyt varmasti ylläpitokin huomaa millaista todellista halventamista tässä suoritetaan (tästä jo teille tuonne palauteosioon palautetta laitoinkin). Minulla on erikoislääkärin todiste siitä, että kognitiiviset kykyni ovat täysin normaalit verrattuna selvinpäin olemiseen eikä lääkekannabis heikennä lainkaan ajokykyäni.

Prossa ei jostain syystä tässä halua ymmärtää, että lääkekannabiksen käytössä toleranssit nousevat niin suuriksi, että minkäänlaista päihtymistä ei enään yksinkertaisesti esiinny enkä minä nyt vain satu olemaan myöskään mikään ainutlaatuinen tapaus tässä asiassa.

Mutta turha tästä on vääntää. Antaa ylläpidon päättää kumpi tässä nyt on sekaisin ja kumpi ei…

Jos mulle banni tulee, niin tulkoot, mutta minuun nuo sinun uhkailusi ja manipulointi yritynset mitä viljelet ympäriinsä ei pure ja olen juuri sitä mieltä mitä haluan.

Sä olet vähemmän! :slight_smile:

Missään nimessä tarkoitukseni ei ole uhkailla tai manipuloida. Kunnioitan kaikkia mahdollisia näkemyksiä ja jokaisen mielipide on ihan yhtä arvokas. Rauhaa ja rakkautta vaan sinullekin.

Eriävistä mielipiteistä huolimatta, niin tottatoki toivon sinullekkin kaikkea hyvää jatkossakin, kaikki muu olisi väärin.

T. Prosiootti

Voi hyvänen aika! Turha täältä lopettamosta on odottaa vertaistukea pilven pössytykselle tai minkään muunkaan päihteen käytölle. Eipä tuossa Prossan sanomassa ole mitään törkeää. Suoraa puhetta vain addiktostasi ja sen vääristämästä ajattelustasi. Kyllästyttävää jauhantaa ja propagandaa Kannel. Aivan hirveetä paskaa.

Yhden päihdelääkärin ja yhden psykiatrisen erikoislääkärin mukaan minä en ole kannabisaddikti vaan eksistentiaalisesti masentunut lääkekannabista käyttävä mielenterveyspotilas joka on erittäin toimintakykyinen ja näennäisesti täysin terve kaveri jonka tulisi päästä terapiaan.

Lässyn, lässyn…narkki mikä narkki. Lääkäyttö on valovuoden päästä saunan käyttöjuttujasi lukiessa. Apua tarvitset kyllä, jos joskus haluat selvänä alkaa elämään tai voi se tapahtua ominkin avuin. Lakkaa jauhamasta kannabissontaasi täällä. Se ei kuulu tälle saitille.

:laughing:

Yritä nyt sinäkin ymmärtää, että kannabiksen lääkekäyttäjät käyttävät 10-20 kertaa isompia käyttöannoksia päivittäin verrattuna viihdekäyttäjiin. Niin minä, hermokipupotilas kuin parkkinssonia sairastava ihminenkin.

Minua ei tippaakaan haittaa nimittelysi. Se vain kertoo minulle ainoastaan ja vain omasta pahasta olostasi, mutta kaikkea hyvää tietysti sinullekin. Ehdottomasti tarvitsen pidempiaikaista psykoterapiaa, mutta en todellakaan sen vuoksi, että olisin niin hemmetin koukussa pössyttelyyn :laughing: Sen addiktiopotentiaali kun sattuu olemaan todistetusti suurinpiirtein samalla tasolla kofeiinin kanssa. Olenhan vierottautunut lukuisista päihteistä/huumeista/lääkkeistä (myös niistä todella kovista huumeista), joten väitän aika hyvin tietävän miten mikäkin mömmö sen riippuvuuden aiheuttaa (kaikilla on hieman eri mekanismit).

Tilanteesi selviää täysin lukemalla tekstejäsi. Ehkä voit joitakin feikkilääketieteellisellä hölynpölylläsi, mutta useimpia et. Tämä on tarkoitettu johonkin muuhun kuin sinun kannabisaivopesuusi. Oloni on Kannel oikein hyvä, vaikka sillä nyt ei ole mitään tekemistä sinänsä tämän asian kanssa. Olisi kohtuullista kunnioittaa raitistuvia edes tällä yhdellä kanavalla. Mene saunaan jauhamaan. Sieltä saat varmasti myös kaipaamasi vertaistuen kannabiksen käytöllesi.

Eli sinä väität tosiaan tietävän pelkästään tekstieni perusteella tilanteeni? Samalla kyseenalaistat yli kahdeksan vuotta minua intensiivisesti hoitaneen erittäin kokeneen päihdelääkärin mielipiteen sekä eritoten psykiatrisen erikoislääkärin diagnoosin/näkemyksen joka on niin kattava että ei ole tosikaan (useita tunteja kestäneet perinpohjaiset tutkimukset monena eri päivänä, sekä keskustelut perheeni kanssa ja olen joutunut myös todistamaan huumeseuloilla etten käytä mitään muuta sekä palkkakuiteilla säännöllisen duunissa käyntini).

Voin tulevaisuudessa postata Viinapirun teloitusketjuun tarkat faktat (ilman liiallisia henkilökohtaisia tietoja) ja näyttää kaikkien lääkäreiden näkemykset. Tämä asia on vielä Suomessa niin arka, ettei minulla ole pienintäkään valtaa yrittää vaikuttaa lääkäreiden mielipiteisiin vaan he omien tutkimuksiensa pohjalta ovat lähteneet ajamaan asiaani.

Jokaikinen lääkäri haluaa olla 100% varma, ettei tule tehtyä väärää diagnoosia ja annettua hamppua lääkkeeksi ilman erittäin pätevää syytä. Toisaalta varmasti ihan hyväkin asia koska väärinkäytöksia ilmeni muuten varmasti.

Ihan juuri niin kuin kirjoitan ja olen kirjoittanut ennenkin. Kyllä, paskaa mitä paskaa. Ei ole homma eikä mikään saada jos jonkinlaista lausuntoa ja diagnoosia, valitettavasti.

Tämä on toisaalta ihan totta, mutta ei todellakaan tässä lääkekannabis asiassa Suomessa eikä varsinkaan psykiatrisiin syihin. Tiedät sen kyllä aivan hyvin itsekkin.

Psykiatrin ja lääkärien lausunnot eivät kyllä kamalasti mitään todista. Ihan varmasti suurin osa täällä kirjoittavista tietää sen, kuinka taitava addikti on kusettamaan kaikkia ihmisiä mukaan lukien lääkärit. Pahiten toki sitten ihan omaa itseään.

Minulle on tehty minun koko persoonani syväluotaus ja ajattelutapojeni tutkimus. Niitä kysymyksiä ja tehtäviä joita olen tehnyt, ei yksinkertaisesti ole mahdollista manipuloida. Olen ainoastaan ja vain pyrkinyt olemaan mahdollisimman rehellinen ja avoin. Jos en olisi, sekin näkyisi niissä testeissä ristiriitaisuuksina ja lekuri nauraisi minut pihalle.

Kerro minulle edes yksi asia jolla voisin sinulle todistaa, että vaikka kuinka kummalliselta se saattaisi tuntua minä en tässä asiassa nyt yksinkertaisesti ole väärässä?

Minä todellakin tiedän mistä puhut, mutta tiedän myös aivan varmasti sen milloin ei ole kysymys siitä.

Enpäs tiedä. Ymmärrän vain sen turhautumisen minkä se aiheuttaa, että palsta on pyörinyt nyt aina aika ajoin käytännössä yhden ihmisen päihteiden käytön ympärillä, minkä tuo kannabismetakkasi aina nostaa. Ihan sama minulle onko sinulla sitten ongelma sen asian kanssa, vai ovatko toiset vain ahdasmielisesti sitten oikeasti väärässä.

Jos kerran olet niin varma asiastasi ja tiedät kantasi, niin eipä sitä kai tarvitse sitten sen kummemmin puolustellakkaan? Häiritsee tuo floodaaminen ja minulle se tuo mieleen vain omalle käytölleen hyväksynnän hakemisen. Eli juuri sen mitä itsekin ennen tein, jottei tarvitsisi kohdata tosiasioita tosiasioina.

Ne ahdasmieliset totta tosiaan ovat todella väärässä (ja tulevat sen kyllä huomaamaan kun tuo amerikan meininki rantautuu tännekin) ja hirveintä tässä on juuri se, että tämän ahdasmielisyyden vuoksi sairaita ihmisiä(ja minä en todellakaan ole ainoa) kohdellaan meidän maassamme vielä huumausainerikollisina, pamputetaan, heitetään linnaan sekä erotetaan omista lapsistaan. Mietis nyt hei omalle kohdallesi. Minä haluasin vain elää rauhassa ja käydä duunissa sekä huolehtia perheestäni.

Heittäsin mieluusti nappia huuleen tai olisin vesiselvänä jos nämä auttaisivat masennukseeni, mutta jostain kumman syystä (tieteellekkin vielä osittain tuntemattomasta syystä) paja sattuu olemaan juuri omaan psyykeongelmaani se täsmälääke. Vähän samalla tavoin kuin pahalle ad/hd ihmiselle on amfetamiini rauhoittava ja elämän tasapainoon saava kemikaali (ritalin, concerta), niin minun tietyntyyppinen masennukseni poistuu hampulla. ( tapaukseni on tietysti selkesti harvinaisempi juttu kuin nämä ad/hd potilaat)

Ps. Toisaalta omasta mielestäni tuossa “ahdasmielisyydessä” ei sinällään ole mitään kummallista (kaikki uusi pelottaa ja huumesotapropaganda on tehnyt tehtävänsä). Eri aikakausina meillä ihmisillä näyttäisi olevan kollektiivisesti erilaisia “suvaitsemattomuuden lukkoja” päässä. Joskus ihmisiä poltettiin noitina roviolla, joskus homoja pidettiin mielisairaina irstailijoina ja suljettiin vankilaan. Joskus myös ihmistä joka kehtasi esittää maapallon olevan pyöreä pidettiin täysin umpihulluna ja hyvinkin älykkäät yksilöt esim. pitivät tietyssä kulttuurissa/olosuhteissa orjien pitoa täysin luonnollisena asiana. Tämä hamppu kysymys on vähän sama juttu, mutta tietysti huomattavamman paljon pienemmässä mittakaavassa.

Mutta eiköhän tässä taas ollut ihan tarpeeksi tätä hamppuhöyryymistä… Seuraavaan uutiseen kiitos—>

Maksakirroosi ei ole vain alkoholistien ongelma – jo näin pieni viinamäärä lisää riskiä
aamulehti.fi/Kotimaa/1194945 … iskia.html

Mistä tuli mieleen että joidenkin tutkimusten mukaan maksakirroosi saattaa estää antabusreaktion synnyn kokonaan maksakiroosipotilailla, koska maksa ei toimi oikein synnyttääkseen sitä myrkkyä etanolista ja jonko poistamista antabus blokkaa. Mulla ei ollut koskaan merkkiäkään kirroosista/rasvamaksasta, mites Kanteleella, kun sulla ei Antabus muinoin pelittänyt?