Itse puoltaisin kyllä aikaa 20.12.2012 klo 23:59. Kannattaa varautua.
No alkoihan ne lopulta vaikuttamaan, hyvä trippi oli näin yhden tontun soittamassa kitaraa olohuoneessa, sitten siirryttiin keittiöön, mutta siellä ei näkynyt sitten enää mitään erikoista, mutta aivan helvetillinen jumitus tuli päälle, ei meinannut saada kättä karistamaan tupakkaa. Mutta kaikin puolin mielenkiintoinen kokemus, hieman jopa resilaria parempi, kun ei tarvinnut paskoa niin helvetisti mitä resilar tekee.
se on tunnin homma ku erottelet ressusta dexmin eikä oo iso vaiva
Näkyykö poliisien sylkutestissa? entä virtsatestissa tai verikoeseulassa. Poistumusaika? kiinnostaa…
Fabian
Ei näy.
Eilen ostin paketin noita. Söin 8kpl osissa. Osissa siksi, koska en tiennyt yhtään miten ko. aine vaikuttaa minuun. Mitään ei tapahtunut, ellei muutamaa flashbackiä lasketa mukaan.
Nyt kun tarkemmin ajattelen, poltin myös yhden tupakan. Voisiko tuolla olla heikentävää vaikutusta?
Jäi vähän kyrsimään…
Ainut asia, mihin kiinnitin huomiota oli, että minulle tuli hiukan kuumeinen olo.
edit. Tarkoitan tuolla flashbackillä esim. seinälle muodostunutta varjoa. Taisin käyttää väärää termiä, pahoittelen, jos.
Nämä eivät vain nappaa. Aluksi vedin 7kpl n. puolen tunnin sisässä. Siitä n. 2½ tuntia eteenpäin, vedin 2kpl (yht. 9)
Koin taas pettymyksen. Odotukset olivat aivan liian suuret. Aika samanlainen kokemus, mitä viim. kerralla oli.
Mieleeni tuli yksi kysymys, mikä ei liity aiheeseen.
Onko olemassa reseptivapaata lääkettä, mikä saisi aikaan euforisen tunteen?
Jos, mikä? Millainen annostus ensikertalaiselle?
Resilaria pullo naamaan. Suurin osa tosin ei diggaa dissosiatiiveista, joten voi olla kaikkea muuta kun euforista. Kannattaa erotella, muuten saat tripata vessassa.
Ja onhan noita kodeiiniyskänlääkkeitäkin, tosin eipä niistäkään taida hirveesti euforiaa irrota. Lääkäriltä kerjäämään resepti tujakampiin namusiin.
Miten tuo erottelu tapahtuu? Uusi asia minulle.
Pakko kysyä tähän väliin todella tyhmä kysymys. Miten tuo reseptin nouto lääkäriltä suoritetaan?
Kuinka hepposin perustein lääkäri sen luovuttaa? Entä onko jokin tietty lääke, mitä suositella?
Ok, luulen että viittaist tuolla vastuksella tuohon erotteluun.
Miten on tuon reseptin laita?
Erotteluun löydät ohjeet helposti. Täälläkin on vaikka miten monta deksmi-ketjua, kurkkaa vaikka niistä ihmisten kokemuksia. DXM ei oo ihan kaikkien pala kakkua.
Heh, hauskoja sanavalintoja. Eipä niitä reseptejä niin vaan noudeta eikä reseptejä luovuteta, jollei sulla mitään vaivaa ole. Jos on pokkaa ja viittii, niin voithan toki olla juoni ja valehdellakin. Joku bentsorespa irtoaa aika helpolla, mutta mahtaako kumminkaan olla vaivan arvosta. Komppaan siinä mielessä DM:ää että polta hatsia, pidemmän päälle varmempi valinta kun alkaa koheltaa pillerien kanssa. Ja jos et tunne ketään keltä pilveä ostaa, niin kasvata ite. Mikäs sen kivampaa kun viljellä itse omat päihteensä.
Pilveä polttaisin kyllä, jos tietäisin, mistä sitä saisi. Kasvatuskaan ei ole mahdollista.
^ Ilmeisesti ikää ei oo vielä kovinkaan paljoa? Oottele omaan kämppään muuttamista, ja pistä sitten puskat kaappiin kasvamaan. Tai sitte vaan rohkeesti kysymään sitä pilveä, kai jokasella on joku tuttu joka jotakin käyttää tai josta ainakin huhutaan, pienilläkin paikakunnilla. Kysyvälle vastataan ja rohkee rokan syö ja mitä ny näitä muita. Jos sitä ikää on tosissaan vähäsesti, niin päihehommailut kannattaa pitää minimissään muutoinki, kyllä sitä sitten ehtii ihan olan takaa vielä.
Ei. Älkää näitä. Ei. Tuota harvat (2-3-4kpl) kehuu, mut nekin harvat psykoosissa tai muuten vaan “outoja”. Nuoret päihteilijät ja miksei (me vanhemmatkin )niin Vaikka se yskänlääke (tai sen sisältämä DXM) onkin jee ja toimii, mutta dekstro painii täääysin eri sarjassa, täysin.
Marsut, hyi.
Kysytäänpä tästä lääkkeestä eräs kysymys vielä. Onko tuo totta, että ko. lääke on hyvä krapula lääke? Vai onko se se, millä se on myös tullut eli viina.
Selvä, kiitos.
Otin noita eilen illalla ensimmäistä kertaa, 10kpl jonka luulin olevan suht paljon sen perusteella mitä oon lukenut. Plus painan 45 kiloa eli oisin aatellu vaikuttavan vähän enemmän.
Ensimmäiseks huomasin et puhe muuttu vähän puuromaiseks ja keho tuntu raskaalta enkä jaksanu pitää päätä pystyssä. Menin pimeeseen huoneeseen kuuntelemaan musiikkia ja makaamaan lattialle.
Ei oikeestaan muuta kun et tuli tosi vainoharhanen olo (jouduin välillä laittamaan valot päälle kun tuntu et en oo pimees turvassa) ja julisteet esim hymyili jos keskityin tarpeeks.
Oon tosi pettyny. Aijon mahd kokeilla vielä isommal annostuksella (ehkä 20kpl?).
Hyviä hautajaisia! Mitä meinasit laittaa päälle?
koko paketti syöty joku 1,5 tuntii sitte mut mitään ei tapahu, väsyttää vaa. Kertokaas joku että eikö nää vaan toimi vai kestääkö kauemmi?
Vilkaisin nopeasti Googlella, ja näköjään suun kautta nautitun syklitsiinin (marzine) maksimipitoisuus veressä saavutetaan vasta n. 5 tunnin kuluttua annoksen ottamisesta…
Ei sitä itse tiedosta kun ne alkaa vaikuttaa, alkaa vaan tuleen halluja joita ei osaa erottaa todellisuudesta. Enpä usko että on kovin miellyttävä trippi tiedossa (marzinen vaikutusta voisi ennemmin kuvata myrkytysdeliriumiksi kuin päihtymykseksi). Toivottavasti sulla on edes joku kaveri vahtimassa tekemisiäsi kun nuo alkaa kolisemaan.